Hop til indhold
cuckold.dream

Utro eller?

Recommended Posts

Guest Anders-and
Side45 skrev, Lige nu:

Min moral er ligeså god som duracell batterier :D

JA den løber tør :)) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 2 timer siden:

omgående

Omg er en forkortelse for Oh My God, og det bruges som oftest når nogen skriver, siger, eller laver noget tåbeligt. 

Lidt ligesom LOL, som står for Laughing Out Loud.

Men på dansk, er det en forkortelse af omgående. Men med internettet, m.m. har de engelske udtryk fundet indpas i det danske sprog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cuckold.dream skrev, for 2 minutter siden:

Hmm det var ikke helt denne dialog jeg havde regnet med i dette opslag

Emmet har været op flere gange. 
Og har på fornærmelsen at når folk lægge det op som TS er det for at for bekræftigelse på det er ok at være utro eller en form for retfærdiggørelse over for det de laver. 

personligt er utro et No go for mig lige meget hvilken grund der lægger bagved. 

hvis man elsker sin partner men mangler sex 

så må man lave en aftale om en løsning, eller gå fra hinanden. 
men at gøre det uden den person man elsker ved der er ikke ok. I min verden. 

men det er min mening. 

god dag der ude. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cuckold.dream skrev, 1 time siden:

Hmm det var ikke helt denne dialog jeg havde regnet med i dette opslag

Læs Evas indlæg i en anden meget lang tråd om emnet. Den rammer fuldstændig plet i min optik :)

Iøvrigt er Side45 en trold. Han er her kun for at sabotere. Ignorer ham, så gider han ikke blive ved.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Jeg mener Side45 måske er moden til karantæne eller udsmidning.

Dette forum er vist ikke den rette hylde til vedkommende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Utroskab er vel at holde noget hemmelig for hende eller ham man deler livet og herunder sexlivet med,  selv har vi arrangeret os 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Side45 skrev, for 15 timer siden:

Det er egocentrere læsning 

Faktisk minder du om en jeg kender og som på sigt kan ødelægge rigtig meget. Du sætter dine perverse behov før det fællesskab du har med din såkaldte kærlighed.

Det er jo ikke kærlighed at du er sammen med andre, det er heller ikke kærlighed at købesex ikke er tabulagt i din verden.

Alt det du gør, gør ondt hos andre, men din egoisme i pikken vejer højere end familieliv og troskab.

Jeg håber du mister alt kær, kærlighed og familiens kærlighed. 

Side45…. Du er jo heller ikke en mand, så du besvarer tråden udfra nogle totalt andre vilkår end alle andre. 
Jeg tænker umiddelbart at du er landet på et helt forkert fora. Det ville nok, alt andet end lige, være bedst om du tog din forargelse andetsteds…. Sikker på at Alt For damerne’s fb side er mere passende for dit verdenssyn….

Del dette indlæg

Link til indlæg
cuckold.dream skrev, for 19 timer siden:

På denne side er det fleste brugere mænd og størstedelen er sikkert gift eller har en partner som ikke er klar over at vi (inkl mig) køber sex ved siden af og dermed er utro. 

Jeg kom derfor til at tænke på hvordan vi mænd ville reagere hvis vores koner/kærester havde sex med andre mænd og hvordan vi selv vil definere at konen er utro? Er det hvis hun er forelsket i en anden eller bare har sex for sexens skyld? Hvis det ikke påvirker os mænd er det så ok? 

Jeg tog selv en snak med mine kone for 5 årstiden omkring om hun havde være mig utro og at jeg selv havde en lille cuckold inde i mig så det ville være ok hvis hun havde gjort det og at jeg ikke ville blive sur på mig. Hun fortalte mig at det havde hun gjort flere gange men var ikke stolt af det., men at det altid har været uden følelser. I følge hende har lagt de fleste kvinder være utro på den ene eller anden måde igennem et langt forhold/ægteskab. 

Tænk hvis vi alle var helt åben omkring det

Tvivler stærkt på at synderligt mange vil kunne være åbne overfor deres partner omkring det at besøge GP’ere. 
Det skyldes jo primært at LANGT de fleste kvinder ser ned på mænd der betaler for sex. At de så lukker øjnene for at de fleste mænd netop HAR betalt for sex, understreger kun det groteske i situationen. 
Jeg har det sådan…. Hvis jeg får sex nok, så ville jeg næppe have behovet for at udforske sex andre steder. Det er den primære grund til at jeg nyder både andre kvinder og GP’ere. Jeg holder det så diskret som det er mig muligt, og er helt bevidst om at fandt min kæreste ud af det, så slutter vores forhold der…. Det er et vilkår jeg må tage med.

Hvad ville jeg sige til at hun var mig utro…. Hvis jeg ikke var i stand til at give hende det hun har behov for, så er det jo et vilkår som hun må opveje. Jeg er feks overhovedet ikke til dominerende kvinder, og hvis det er er behov hun har (tror det nu ikke) så ville hun aldrig få det opfyldt af undertegnede…. Så ville det jo give god mening at hun fik det opfyldt andetsteds…

Overordnet set, er uvidenhed oftest nemmest….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Side45 skrev, for 18 timer siden:

Det er egocentrere læsning 

Faktisk minder du om en jeg kender og som på sigt kan ødelægge rigtig meget. Du sætter dine perverse behov før det fællesskab du har med din såkaldte kærlighed.

Det er jo ikke kærlighed at du er sammen med andre, det er heller ikke kærlighed at købesex ikke er tabulagt i din verden.

Alt det du gør, gør ondt hos andre, men din egoisme i pikken vejer højere end familieliv og troskab.

Jeg håber du mister alt kær, kærlighed og familiens kærlighed. 

Det du kommenterer her er efter min overbevisning smagløst og lugter langt væk af uvidenhed.......

Vi mennesker er "pålagt" normer og værdier. Begreber som samfundet har lagt ned over os. Fra naturens side er det helt naturligt at dyrke sex med flere forskellige partnere. 

Sex og kærlighed kan ikke sidestilles- eller rettere det kan sagtens adskilles.

JEG ELSKER MIN MAND- JEG VILLE IKKE LEVE SAMMEN MED ANDRE. JEG RESPEKTERER HAM. Trods det har jeg sex med andre mænd- det store spørgsmål er så WHY ?

Jow- det skal jeg fortælle- det handler om noget vi alle kender- det er reptilhjernen- det er impulser- det naturlige- og det kan ikke styres.

NOGEN HAR BARE BEHOV FOR AT PARRE SIG MERE END ANDRE....

Basta - længere er den ikke.

Til trådstarter vil jeg sige, at jeg har spurgt min ægtefælle om lov. Han slog det hen, men nægtede mig det ikke. Jeg har derfor ikke et behov for at fortælle om mine udskejelser. Jeg vil ikke risikere at gøre ham ked af det. 

Redigeret af FrøkenLegesyg
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrøkenLegesyg skrev, for 2 minutter siden:

Det du kommenterer her er efter min overbevisning smagløst og lugter langt væk af uvidenhed.......

Vi mennesker er "pålagt" normer og værdier. Begreber som samfundet har lagt ned over os. Fra naturens side er det helt naturligt at dyrke sex med flere forskellige partnere. 

JEG ELSKER MIN MAND- JEG VILLE IKKE LEVE SAMMEN MED ANDRE. JEG RESPEKTERER HAM. Trods det har jeg sex med andre mænd- det store spørgsmål er så WHY ?

Jow- det skal jeg fortælle- det handler om noget vi alle kender- det er reptilhjernen- det er impulser- det naturlige- og det kan ikke styres.

Det ændre vel ikke på at man såre sin partner ?

så kan man bare sige undskyld skat det er min reptilhjerne :lol:

hvis man har lyst eller har sex med andre er det fint  

men mener at ens partner har krav på at vide at det forgår   

går udefra din mand ved det  

Også er det helt fint i min verden  

men at gøre det uden patenteren ved det, så er det utroskab og høre ingen steder hjemme  

har man en aftale om det er ok at knalde med andre så er det ikke utroskab 

det er den store forskel  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 1 minut siden:

Det ændre vel ikke på at man såre sin partner ?

så kan man bare sige undskyld skat det er min reptilhjerne :lol:

hvis man har lyst eller har sex med andre er det fint  

men mener at ens partner har krav på at vide at det forgår   

går udefra din mand ved det  

Også er det helt fint i min verden  

men at gøre det uden patenteren ved det, så er det utroskab og høre ingen steder hjemme  

har man en aftale om det er ok at knalde med andre så er det ikke utroskab 

det er den store forskel  

Min partner har givet lov....

Men har ikke ytret ønske om at vide besked- derfor ser jeg ikke et formål med at risikere at spolere et familieliv der fungerer godt på alle andre fronter end sex. Tænker mange her på forum har det på samme måde. Og lur mig og jeres koner ikke også ved besked- de har bare andre behov der betyder mere.

Og måske knalder jeres hustruer også udenom- og endda uden at betale for det;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrøkenLegesyg skrev, Lige nu:

Min partner har givet lov....

Men har ikke ytret ønske om at vide besked- derfor ser jeg ikke et formål med at risikere at spolere et familieliv der fungerer godt på alle andre fronter end sex. Tænker mange her på forum har det på samme måde. Og lur mig og jeres koner ikke også ved besked- de har bare andre behov der betyder mere.

Og måske knalder jeres hustruer også udenom- og endda uden at betale for det;)

Det er lige præcis det 

hvis partneren ved det og sagt ok for det. 
så er det ikke utroskab. 

utroskab er når partneren ikke ved det. 
og det er at fører den man elsker baglyset. 
og såre personen. 

og det kan man ikke være bekendt i min verden. 
så skal man hellere spille med åbne kort. 

og sige jeg har lyst at knalde andre. 
så har partneren et valg 

Og kan tage stilling til om det er ok for hende eller ham. 

men gør man det uden samtykke fratager man partnerens valg til at sige fra 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Side45 skrev, for 16 timer siden:

Min moral er ligeså god som duracell batterier :D

Er ikke overbevist om din gode moral, men tror godt at du kunne passet til at brænde hekse og torturist…

vejen til helvede er brolagt med gode intentioner. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrøkenLegesyg skrev, for 2 timer siden:

Til trådstarter vil jeg sige, at jeg har spurgt min ægtefælle om lov. Han slog det hen, men nægtede mig det ikke. Jeg har derfor ikke et behov for at fortælle om mine udskejelser. Jeg vil ikke risikere at gøre ham ked af det. 

Efter jeg opdage hvad min kone lavede gav jeg hende friheden til at forsætte med det så længe det kun var sex og at jeg fik alle detaljer at vide om hvad hub havde lavet tidligere og lavede fremadrettet. Jeg lovede hende også aldrig at bruge det imod hende så længe reglerne blev overholdt. Detaljerne fik jeg og kunne se at jeg fik meget mere og mere kinky sex efter hun havde været ude med en anden da hun fik bedre selvtillid og inspiration Kan anbefales ;)

Redigeret af cuckold.dream

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 1 time siden:

utroskab er når partneren ikke ved det. 
og det er at fører den man elsker baglyset. 
og såre personen. 

og det kan man ikke være bekendt i min verden. 
så skal man hellere spille med åbne kort. 

Jah ... 

Jeg kom til at tænke på en anden situation, der faktisk er langt sværere ... 

Hvad hvis man har levet i mange år med en partner der har været en god og loyal ven og ægtefælle.
Og man finder ud af, at man pludselig ikke orker - eller ikke rigtig føler noget for - partneren længere.
Men man bliver, fordi man oplever man skylder partneren det, og fordi man ikke vil ødelægge livet for vedkommende.
Man prøver i stedet, at løse situationen ved at søge mere selskab med andre.
Skal man så også bare være hudløst ærlig og spille med åbne kort over for partneren?

I vores kultur ligger der desværre en masse ære i at man er den eneste, partneren begærer.
Det handler rigtig meget om krænket stolthed, og det kan gøre nogle mennesker virkelig ondskabsfulde - eller knuse dem fuldstændig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 1 minut siden:

Jah ... 

Jeg kom til at tænke på en anden situation, der faktisk er langt sværere ... 

Hvad hvis man har levet i mange år med en partner der har været en god og loyal ven og ægtefælle.
Og man finder ud af, at man pludselig ikke orker - eller ikke rigtig føler noget for - partneren længere.
Men man bliver, fordi man oplever man skylder partneren det, og fordi man ikke vil ødelægge livet for vedkommende.
Man prøver i stedet, at løse situationen ved at søge mere selskab med andre.
Skal man så også bare være hudløst ærlig og spille med åbne kort over for partneren?

I vores kultur ligger der desværre en masse ære i at man er den eneste, partneren begærer.
Det handler rigtig meget om krænket stolthed, og det kan gøre nogle mennesker virkelig ondskabsfulde - eller knuse dem fuldstændig.

Kort svar ja 

altid fortælle det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrøkenLegesyg skrev, for 2 timer siden:

Jaeh ... 
Måske er der flere former og farver i sammenhængen mellem sex og kærlighed ... ?
Jeg bliver altid lidt hmmmm .. i al fredsommelighed når jeg ser bemærkninger som ovenstående.
Vi har tit haft diskussioner omkring det med f. ex. (købe)sex og følelser.

Men jeg tror lidt det handler om at jeg er en enlig polyamor svale blandt rigtig mange seksuelt frisatte monogame ... :D 
For mig er det knap så vigtigt at skille kærlighed ud fra alt andet .. men jeg kan sagtens forstå, at det er vigtigt hvis man lever i faste parforhold, især børnefamilier.
Jeg kunne godt tænke mig nogle fundamentale diskussioner omkring netop polyamor og monogami i forskellige former .. 
Men det er edder ma'me svært ... 

Kom til at tænke på (omkring det med sex og kærlighed) en GP jeg skrev med her på EG en gang forud for et besøg ....
Hun er forlængst stoppet og ude af EG, så jeg tænker jeg kan godt nævne det.
Hun skrev, at når hun ikke var i parforhold, så følte hun, at hun havde en masse kærlighed at give af .. 
Så i de perioder arbejde hun som GP  ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 17 minutter siden:

Kort svar ja 

altid fortælle det. 

J-o-w ... 
Så er vi uenige ... 
Og så er jeg sikkert en meget slem een ... 

Der findes et begreb der hedder 'hensynsløs ærlig'
Og hvad er så moralsk værst?
At være hensynsløs?
Eller at lyve / fortie .. ?

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 18 minutter siden:

Kort svar ja 

altid fortælle det. 

En ting er hvad der er bedst for dig, men er du også så stort et orakel at du kan sige hvad der er bedst for alle andre? Folk er forskellige og lever i forskellige forhold og under forskellige omstændigheder. Helt firkantede normer angående parforhold og sex er efter min mening unuancerede og unødvendige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, Lige nu:

J-o-w ... 
Så er vi uenige ... 
Og så er jeg sikkert en meget slem een ... 

Næ du er sikket fin gut. 

dog har vi forskellige holdninger hvordan man behandler sin samlever. 
jeg siger ikke min måde er rigtig. 

jeg vender den altid om. 

ville jeg vide om min kæreste er sammen med andre Ja da. 
for så har jeg valget at skride. 
eller accepterer det. 

det valg har jeg ikke hvis hun gør det uden jeg ved det. 

og ved hun fortæller mig det, visser hun også respekt for mig som menneske. 

og hvis jeg opdager det selv gør det ekstra ond. 
for så ved jeg hun ikke respekterer mig. Og jeg betyder ingen ting for hende. 

men lad mig igen understrege. 
har man en aftale om det er det ok 

men så er det heller ikke utroskab. 

husk nu at se forskellen på en aftale og gør det bag ryggen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...