Guest daddyo Skrevet 31. Juli, 2022 https://sugardaters.com/da/profile/4MR8bQ_boL nem at lave aftaler med, kører selv ud , men skarp pris 3k med gummi Nogle med erfaringer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papkasse 22 Skrevet 1. August, 2022 (edited) Jeg skrev med hende og vi aftalte at mødes. Hun ville så gerne lige have jeg overføre penge til hende på MobilePay først, så hun havde rød til at komme. Da jeg sagde jeg ikke betale forud og om vi kunne aftale en anden dag, sagde hun at hun ikke lavet aftaler forud. Redigeret 1. August, 2022 af Papkasse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 2. August, 2022 (edited) Papkasse skrev, for 18 timer siden: Jeg skrev med hende og vi aftalte at mødes. Hun ville så gerne lige have jeg overføre penge til hende på MobilePay først, så hun havde rød til at komme. Da jeg sagde jeg ikke betale forud og om vi kunne aftale en anden dag, sagde hun at hun ikke lavet aftaler forud. Ok, tak for svaret, Hun ville nu ikke have penge forud med mig. Men bare komme forbi. Hvad aftalte i m h p pris sex og andet Men gav udtryk for hun var blevet snydt , og ønskede betaling inden vi gik i soveværelset. Det er lidt usædvanligt, men vel almindeligt Redigeret 2. August, 2022 af daddyo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papkasse 22 Skrevet 2. August, 2022 Vi fik ikke aftalt ikke nogen pris. og kommunikationen stoppet da jeg ikke ville betale forud. Men ja, jeg har også mødt piger der ville have betaling inden man gik i gang, det tror jeg ikke der er noget usædvanligt ved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 17. November, 2022 Hun er aktiv igen. Er der nogen der fik mødt hende? Eller forsøger hun stadig kun forskellige varianter af svindel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Olympus Skrevet 18. November, 2022 Brug dog anmelde funktionen på SD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 18. November, 2022 Olympus skrev, for 12 minutter siden: Brug dog anmelde funktionen på SD hvorfor, jeg har ikke oplevet nogen som i nogen overhovedet, som er blevet stoppet af siden. på troda af dokumenteret snyd, falske fotos trusler osv. de er fuldstændig lige glade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg