Curious q 0 Skrevet 1. August, 2022 Min ven boede i Århus 2012-2015 og fik en ypperlig service hos Apple, dels på Silkeborgvej og dels på Dronning Margrethes vej. Apple var ca 25-30 år, smuk og sensuel. Han beskriver bl.a. et skønt bad efter lækker gfe. Er der nogen som ved, om Apple stadig kan findes i Århus?? Jeg kan læse, at der var en Apple på Dronning Margrethes vej for nyligt, men er det mon den samme som dengang eller er der en ny Apple i byen?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 1. August, 2022 Curious q skrev, for 3 timer siden: Min ven boede i Århus 2012-2015 og fik en ypperlig service hos Apple, dels på Silkeborgvej og dels på Dronning Margrethes vej. Apple var ca 25-30 år, smuk og sensuel. Han beskriver bl.a. et skønt bad efter lækker gfe. Er der nogen som ved, om Apple stadig kan findes i Århus?? Jeg kan læse, at der var en Apple på Dronning Margrethes vej for nyligt, men er det mon den samme som dengang eller er der en ny Apple i byen?? Det er den samme Apple men hun holder ferie de næste 14 dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg