Hop til indhold
Revisor.man

Naya nam nam - Cassiopeiastars

Recommended Posts

Jeg har besøgt denne dejlighed et par gange og er helt sikker på at succesen skal gentages endnu en gang.

Senest i mandags, hvor der var hul i mødekalenderen - og et opkald til CASS gav mulighed for en times spas.

Henvist til det lille spejlværelse med vand og forventninger, kommer Naya hurtigt ind og byder velkommen, særdeles vådt...

Af med mønter og kluns - passende placeret på sengen, klar til leg.

Naya returnerer og er rigtig puttesyg. Der kysses, krammes, kæles og klemmes efter alle kunstens regler indtil hun hvisker; "du skal slikke mig..."

En sådanne ordre er ikke til diskussion. Kysse, slikke & nappe ned over bryster og maveskind til den glatte og velduftende mis. En fornøjelse med en pige der ved hvad hun vil have og som ikke er berøringsangst.

Naya bliver våd, våd, våd - og nyder tunge og fingres arbejde til fulde. Nu er hun klar til lidt mere end et par fingre, så på med gummi og i bund med et langt sejt stød. Fantastisk at se hendes øjne lyse af liderlighed og lyst.

Blidt, hårdt, mere hårdt - så rundt på alle fire, dybt og langsomt nydende. Men hun vil have mere, hårdt - så fat i håret og af sted.

Fu.k det er lækkert, må stoppe inden legen bliver for god. Naya sutter så englene synger - blidt og pirrende eller hårdt & dybt. Altid med et fast tag i bollerne - rigtig rigtig godt. Frækt at kigge på hendes hjerteformere røv i loftsspejlet.

Ahhh - hun vil have mere, så rundt på siden i ske og så ellers godt fat. Fuldt udsyn i loftsspejlet - pænt frækt at se hende blive fyldt ud og mærke hvordan det strammer til. Der elskes på den store klinge og til sidst kan jeg ikke holde til mere, så jeg må tømme mig fuldstændigt.

Håndklæde til panden, vand til ganen og en ubemærket afmontering af gummi og aftørring.

Så er der tid til lidt hyggesnak og nussen.

Naya er ubetinget at finde på min all time greatest top to liste. Der har gennem tiden været mange rigtig gode oplevelser, men få når Naya...

Husk - ingen opgave er for stor og ingen er for lille.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen Revisor Man! Har selv været hos hende og må sige at hun er den mest enestående glædespige jeg nogensinde har besøgt. Hun har simpelthen det hele. Hun er smuk, 100pct på altid, vild, udadvendt, kysser og holder øjenkontakten i de rigtige situationer med hendes utrolig flotte lidt vilde og urolige men alligevel næsten hypnotisk dragende blå øjne. 10 ud af 10 herfra til en meget speciel og fantastisk pige!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis der er nogen der har været hos Naya og mener de har prøvet noget der er bedre eller tilsvarende vil jeg meget gerne høre om det her please! Mener nemlig selv at hun er det bedste jeg nogensinde har prøvet idet hun har hele pakken, men findes der andre i den klasse???

Del dette indlæg

Link til indlæg

God beretning i sync med min ideale forventning til Cass. Desværre har jeg ikke været der siden de hævede mindsteprisen og kvaliteten var lidt ujævn. Svært at besøge stedet når man kan træffe en dejlig dansk pige på Finsensvej, få samme nivea for 100 kr mindre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun ser og lyder til at være en rigtig stjerne!

Men enormt ærgeligt at de har hævet priserne. 1200 for en halv time er for pebret til mig, når man kan finde smukke og vidunderlige danske piger andre steder for lidt mindre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig hvad priserne angår de er over the top. Lige med Naya er det nok det værd men ellers tror jeg de skyder sig selv i foden ved at være så dyre.

Romantica er dog endnu værre, samme pris men her står telefondamen og sparker døren ind når 2/3 af tiden er gået. Det er uforskammet og grunden til jeg stort set ikke kommer der mere. Det har jeg trods alt aldrig oplevet hos Cassiopeia.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig hvad priserne angår de er over the top. Lige med Naya er det nok det værd men ellers tror jeg de skyder sig selv i foden ved at være så dyre.

Romantica er dog endnu værre, samme pris men her står telefondamen og sparker døren ind når 2/3 af tiden er gået. Det er uforskammet og grunden til jeg stort set ikke kommer der mere. Det har jeg trods alt aldrig oplevet hos Cassiopeia.

Det er sandt. Systemet med de 3 røde lamper er super!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

Tak for anmeldelsen 8-)

Har selv været hos Cassiopeiastars en enkelt gang og var fint tilfreds....men hvis de nu har sat prisen op til 1.200 kr. for en halv time, så presser de godt nok citronen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

RevisorMan havde du ikke osse en anmeldelse på vej af Cassandra? Synes bare jeg så en overskrift på VL lige da den gik kold? Ville bare være interesseret i at høre hvad du synes om hende...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest keldtolstrup

Der går sq da også inflation i alting. Nej, da jeg var knægt kostede en god rusketur altså ikke det samme!

Og når man nu udover Naya, også gerne vil have en tur med Lara, Luca, Malou, Mandy og Sille, så er der udsigt til at alle punge skal tømmes godt og grundigt de næste ugers tid.

Og husk, at penge er ikke noget man har, det er noget man skaffer - og bruger! Jeg gider ikke spise på Jensens Bøfhus, jeg køber ikke ind i Aldi, så fatter heller ikke de personer, herinde der gider at smide 600 kroner og opefter for kedelige og kolde knald med importerede østeuropæere, når man kan købe kvalitet.

Vi ses på Østerbro....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Du har ret Keld, pris og kvalitet hænger sammen.

Og Cass er helt klart i den dyre ende - og leverer derefter. Ihvertfald de gange jeg har været der. Det eneste problem er, at der også har været nitter. Og så koster nitten altså det samme som den fantastiske oplevelse. Og så føler man sig lidt mere snydt på Cass end direkte hos østeuropæerne.

Og af dem du nævner, falder Lara i den kategori hos Cass for mig. DET var godt nok en skuffelse af de større :(

TVR

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og husk, at penge er ikke noget man har, det er noget man skaffer - og bruger! Jeg gider ikke spise på Jensens Bøfhus, jeg køber ikke ind i Aldi, så fatter heller ikke de personer, herinde der gider at smide 600 kroner og opefter for kedelige og kolde knald med importerede østeuropæere, når man kan købe kvalitet.

Jeg er af denne samme opfattelse, og har tit undret mig, for langt de fleste dårlige anmeldelser findes fra besøg hos udenlandske piger.. :?:

Vi ses i Rødovre..

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er stadig intereseret i at høre om der er nogen der har prøvet en pige der er bedre end Naya??? (eller bare på samme niveau)?

Mener stadig hun er det bedste jeg indtil videre har prøvet, idet hun virkelig har hele pakken!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Cassandra, Romantica skal I bare gå i en stor bue uden om.

Mage til kold, kedelig og uinspireret indsat - efter pengene havde skiftet hænder - skal man heldigvis lede rigtig længe efter.

Cassandra er fraværende, berøringsangst og total uden charme.

Til sidst gad jeg ikke engang spille den af i fjæset på hende.

På vej ud af døren var jeg nødt til at kommentere på hendes indsats, og opfordrede hende til at finde en anden branche, hvis det var så forfærdeligt.

Her kommer så prikken over det berømt i - et hånligt smil, der bare siger; også dig tog jeg røven på...

Fy for satan !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig er Cassandra det smukkeste jeg endnu har mødt i branchen. Personlig synes jeg hun står til et 11 tal hvad ansigt og krop angår. Når det er sagt så har du til dels ret i det du siger. Hun er lidt svingende, gør et fantastisk 1.hånds indtryk men virker fraværende og undgår øjenkontakt under akten. I bund og grund er hun lidt genert, hvilket står i kontrast til hendes indbydende ydre "appearance" Når man lærer hende at kende bliver det dog langsomt bedre. Hun har faktisk er rigtig sødt farverigt væsen, men det tager tid at trænge igennem. For mig er hun stadig en af favoritterne, ikke pga servicen, men pga de andre ting jeg nævnte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...