Gæst Skrevet 2. August, 2022 (edited) Hej Allesammen, Ny i gamet. Har været i forhold længe og tænker jeg vil tage den nemme udvej for lidt hudkontakt. Jeg har udset mig Hottie efter utallige timer på eroguide for, at se efter hvem man skal vælge. https://annoncelight.dk/showad/325856 Jeg vil bare høre om hvor lang tid man skal forvente inden svar. Jeg har kun skrevet en gang og har så fortaget et opkald 6 timer senere, men den gik direkte på mobilsvar. Kan godt se det virker desparat, at jeg spørger jer, men nu var det jo lige hende jeg havde udset mig og bliver helt i tvivl om jeg skrev noget forkert. Redigeret 2. August, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 964 Skrevet 2. August, 2022 Tænker hun svarer når hun får tid, medmindre hun er taget på ferie f.eks. Du kan evt. Skrive her i tråden hvad du skrev, så kan folk bedre give fifs til hvad du skal skrive / ikke skrive. Og måden at skrive på har os meget at sige, om man er høflig eller bare skriver få ord etc. Ellers skriv PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. August, 2022 Tak for svar. Jeg skrev. Hello. Do you have a time tonight? Around 19. I am looking for one hour. Dennis Der var lidt smileys iblandt, men dem kan jeg ikke indsætte her. og det er også derfor jeg er bange for jeg måske skrev lidt koldt og det var slet ikke min mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 2. August, 2022 (edited) [email protected] skrev, for 6 minutter siden: Tak for svar. Jeg skrev. Hello. Do you have a time tonight? Around 19. I am looking for one hour. Dennis Der var lidt smileys iblandt, men dem kan jeg ikke indsætte her. og det er også derfor jeg er bange for jeg måske skrev lidt koldt og det var slet ikke min mening. Det helt fint , det du skrev. Du behøver ikke mere det hos hottie. Hun er mega travlt og eftertragtet , så være tålmodig . Det kan godt betale sig, og jeg er sikket at hun vil liv op til dine forventninger . Fantastisk kvinde . Hun er taget hjem på ferie. Så det derfor du har ikke fået svar . Redigeret 2. August, 2022 af Betelgeuse1965 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. August, 2022 (edited) Armen for den! Nu har jeg gejlet mig op til det her i ugevis hahaha.. Tak for svaret. Ved du hvor lang tid? Nå er der andre der kan anbefales? Har været sammen den samme i 11 år, så søger ikke 100% kæreste sex, men det skal heller ikke bare være sut og smut hvis i forstår. Hun skal være lækker (hende man vender sig om efter), gerne så naturligt som muligt. Redigeret 2. August, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 2. August, 2022 Jeg ved ikke hvor lang tid hun er væk , men det plejer ikke at være ,mere en 1-2 uger. men hvis du ser hottie på gaden så få ondt i nakken . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 964 Skrevet 2. August, 2022 Synes ligesom Betelgeuse at det var helt fint skrevet, hun lister ikke nogen formula op som du skal svarer ud fra, med alder, nationalitet etc. Som der godt kan være i annoncerne. Så synes bare du skal være tålmodig. Hun skal nok svarer når hun kommer på igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hottie 384 Skrevet 7. August, 2022 (edited) Hello dears,I'm home. I apologize for not answering. I will be back soon fresh and with a positive vibe as usual. For a harmonious programming , my only requirememt is to be Scandinavian, born or raised.. Details about age or name do not help me... I discretion. We make the official acquaintance when you arrive, until the atmoshere warms up... (and it's usually hot,hot). All the best, big hug Redigeret 7. August, 2022 af Hottie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg