Hop til indhold
ip-man

Siam i Frederikshavn (13/40)

Recommended Posts

Er ny i dette miljø, så håber ikke at jeg får for meget kritik :)

Desværre vidste jeg ikke af denne side får mit første besøg hos en thai klinik, men her er så min erfaring.

Gik ind til Siam i Frederikshavn, og med et smil spurgte jeg, om der var mulighed at få massage. En smilende sød, men tror forkølet pige, svarede ja.

Da vi kom ind i rummet, blev jeg spurgt om kun massage eller mere. Jeg forklarede at jeg ikke havde prøvet det før, så massage først, og så kunne vi se hvad det blev til.

Hun gav besked på at jeg skulle lægge mig på briksen, og så begyndte den dejlige massage. Første venstre ben, så højre ben, så venstre igen og så højre igen... og so venstre.... Lå der og spekulerede over alle de gode ord jeg har hørt om thailansk massage, men det var i hvert fald ikke det jeg fik.

Efter ca. 25 minutter, hvor mine ben var godt og grundige masserede skulle jeg pludseligt vende mig om på ryggen. Igen venstre, højre, venstre, højre – ved ikke om det behøves at skrives, men for en ordens skyld. Det er stadig mine ben som får massage.

Ind i mellem kommer hun nær ved “vennen”, og den begynder at rejse sig. Men før jeg ved af, siger hun “så er det slut”, og jeg ligger der som en komplet idiot, men desværre med en stiv pik, så jeg spørger ind til “Happy ending”. Jo det er ikke noget problem. 800 kr. for det hele, og så liderlig som jeg er, siger jeg ja tak.... desværre.

Hun klasker lidt olie på den, og begynder som en eller anden “spillemaskine” med kun en hastighed, nemlig så hurtigt som muligt, at spille pik. Der går ikke lang tid, så er “jobbet” overstået, og jeg kan rejse mig op, tage klæder på, betale og gå igen.

Jeg har ikke mistet gejsten at besøge en klinik igen, men det bliver bare ikke Siam.

6/10 Stedet

4/10 Pigen

2/10 Massagen

1/10 Sex (HJ)

Lige en ting til. Hvis 40 points koster 800 kr, så skulle min pris være 260 for det jeg fik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

6/10 Stedet

4/10 Pigen

2/10 Massagen

1/10 Sex (HJ)

Lige en ting til. Hvis 40 points koster 800 kr, så skulle min pris være 260 for det jeg fik.

Hø - den var god.

Det du oplevede er efter min erfaring ikke helt unormalt. Utroligt mange thaipiger aner ikke hvordan man giver et HJ der virkelig tilfredsstiller. For de fleste er det blot en del af massagen. Det virker overhovedet ikke som om de tænker på at en udløsning sker som følge af både fysisk og psykisk påvirkning. En turbosvensker vil næsten altid give resultat, og man er tilfreds i 5 minutter. Det er som at spise en MD Burger, man er kortvarigt mæt, men nogen oplevelse er det ikke. Og så går man på jagt efter et sted hvor de serverer et veltilberedt måltid, til næsten samme pris. De findes, og det gør de også blandt thaipigerne.

Det er en af de ting der er godt ved dette forum. Her kan man læse om andres erfaringer, og derved undgå nogle af fejl satsningerne.

HJ køber jeg næsten aldrig, medmindre massøsen har lavet et kanon pirrende oplæg - og det er ikke bare et par stref af de ædlere dele under massagen. Hende der roligt står og nusser din lille ven, medens hun smilende spørger om du har lyst, hende skal man sige ja til. De andre fortæller man, at HJ er man selv udlært i. Så kommer hun nok med andre tilbud, og dem kan man så overveje, men det er en anden snak.

Velkommen til sitet iøvrigt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hø - den var god.

Det du oplevede er efter min erfaring ikke helt unormalt........

Måske jeg ikke skulle have oplyst, at jeg ikke havde prøvet det før ;)

Det er ca 3 uger siden dette besøg, men tænkte at jeg skulle dele min erfaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...