modensønderjyde 124 Skrevet 2. August, 2022 https://annoncelight.dk/showad/345643 Jeg besøgte i dag denne dame for første gang. Og det bliver garanteret ikke sidste gang. Vi startede med en lille snak om forventninger, hvor efter vi aftalte at gå i gang, og tiden startede da massagen begyndte. 1.000,- kr. for 1 time incl. HJ. Massagen var rigtig dejlig, meget pirring undervejs, og Mette som hun kalder sig, havde blottet hendes dejlige store bryster, og ingen trusser. Og man må røre det hele blidt. Det hele endte i den skønneste HJ jeg har oplevet, og jeg er næsten lige kommet hjem fra 3 uger i Thailand med masser af massage og HJ. Men dette i Aabenraa var meget bedre. Næste gang vil jeg tage i mod Mettes tilbud om, at hun kommer op på massagebriksen, så jeg får lejlighed til at smage hendes glatte mis. Mette er meget nem at snakke med og vi hyggede os rigtig meget i den time vi havde sammen. Så jeg vender helt sikkert tilbage. Stedet er en diskret privat lejlighed i Aabenraa centrum, med masser af gratis parkeringsmuligheder i området. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. August, 2022 modensønderjyde skrev, for 19 minutter siden: så jeg får lejlighed til at smage hendes glatte mis. Hvordan kan det lade sig gøre når hun ikke er nøgen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 2. August, 2022 Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Hvordan kan det lade sig gøre når hun ikke er nøgen? modensønderjyde skrev, for 3 timer siden: havde blottet hendes dejlige store bryster, og ingen trusser. Det lyder temmelig nøgen for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. August, 2022 lurik skrev, for 7 timer siden: Det lyder temmelig nøgen for mig Jo, jo men i hendes annonce står der hun ikke er nøgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The diligent 148 Skrevet 3. August, 2022 (edited) Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden: Jo, jo men i hendes annonce står der hun ikke er nøgen Man skal ikke på alt, hvad der står i en annonce. Redigeret 3. August, 2022 af The diligent mangler ordet tro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 42 Skrevet 3. August, 2022 Hey hvordan er hendes krop? Jeg kan godt se billeder:-) men holder de stik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hans50 13 Skrevet 5. August, 2022 Hej Er det den samme som Massage Sara, teksten minder da total om hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse61 2 Skrevet 5. August, 2022 hans50 skrev, for 3 timer siden: Hej Er det den samme som Massage Sara, teksten minder da total om hende. Ja, det lyder som massage Sara. Det var nu heller ikke så ringe:), men menukortet var længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CoolcT 8 Skrevet 16. Oktober, 2022 jeg har besøgt Mette nogle gange, dejlig kvinde med god tid og for mig fin massage, sidst jeg var på besøg fik jeg FP, hun er en fræk kvinde, ikke særlig slank men helle ikke fed, nogle KG for meget en en kvinde der vil lege, så besøg hende og mærk selv efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg