Sliksen 251 Skrevet 3. August, 2022 Pianistinden skrev, for 6 timer siden: Det ender med en firma udflugt Dejligt at så mange vil hjælpe en stakkels pige i nød. Jeg er sikker på mindst lige så mange havde budt sig til, hvis det var en mand der havde brug for hjælp til sin første tur i swinger 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amar Lover 809 Skrevet 3. August, 2022 Kære Mook, Jeg er mange årig medlem af Cityswingers og hvis du gerne vil have en at følges med stiller jeg gerne op. Jeg er bekendt med div regler og forhold i klubben. Formiddage er godt for nye. Atmosfæren er perfekt man skal som kvinde have lidt lingeri på eller være nøgen mænd har typisk boksershorts på eller er nøgne. Som sagt er jeg kommet der i knap 20 år og selvom vi følges ind forventer jeg så absolut ikke noget så hvis du vil med er du velkommen til at skrive privat besked her og vi kan evt tage derhen sammen / mødes udenfor - allerede i morgen eller fredag - vi går dermed ind som “par” og derfor betaler jeg Mange hilsner // Amar Lover 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3256 Skrevet 3. August, 2022 Sliksen skrev, 1 time siden: Dejligt at så mange vil hjælpe en stakkels pige i nød. Jeg er sikker på mindst lige så mange havde budt sig til, hvis det var en mand der havde brug for hjælp til sin første tur i swinger Er det relevant? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 3. August, 2022 Jeg tog et smut på club tucan ene og alene tilbage i maj. Jeg tænker sagtens man tage alene afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 515 Skrevet 3. August, 2022 Mook skrev, for 10 timer siden: Nu forstår jeg helt klart. Dvs.jeg må ikke komme med en mand ? Men jeg spurgte jo selv, om jeg kunne komme alene til klubben. Jeg har ingen at tage med mig, defor jeg spøger om det kunne lade sig gøre at komme alene nej, du misforstod jeg ikke Well. I might be persuaded. Not that I have any experience with these kinds of places. But could be very interesting. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 850 Skrevet 3. August, 2022 Mook skrev, for 10 timer siden: Jeg har ingen veninder her i DK, desværre Vi kan mødes...venner kan man ikke få for mange af... Se pm til dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 251 Skrevet 3. August, 2022 Pianistinden skrev, for 34 minutter siden: Er det relevant? Ikke i forhold til trådstartes oprindelige spørgsmål, men langt de fleste kommentarer her i tråden er vist irrelevante, så én fra eller til gør nok ikke den store forskel 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 3. August, 2022 Eva Nadine skrev, for 12 timer siden: Jeg har et par stykker jeg gerne vil af med hvis det skulle være Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 3. August, 2022 Eva Nadine skrev, for 11 timer siden: I gamle dage var reglerne at man ikke måtte "drive forretning" på stedet. Altså ikke tage imod betaling fra andre end den medbragte mand, og dette skulle foregå udenfor etablissementet. Hvordan "parret" havde fundet sammen før ankomst blandede de sig ikke i. Men det kan naturligvis have ændret sig. Det er mit indtryk at det har været med det formål for øje at alle kvinder der knalder på stedet gør det fordi de har lyst til det. Jeg har i hvert fald aldrig haft bøvl med at komme på samme sted med forskellige mænd på forskellige dage. Men jeg har så også ofte haft kvinder med. Måske er der bare forskel på folk... hvis det gavner stemningen og aktivitetsniveauet og alle deltagere tydeligvis er der fordi de har lyst, er jeg ret sikker på at der bliver hugget en hæl og klippet en tå i ny og næ for at få skoen til at passe @Mook Rigtig god fornøjelse! Hvis du har brug for en wing-woman så skriver du bare. Jeg har ingen skumle bagtanker... altså lige med dét/dig Kærligst, Eva Kære Eva, tak for din opmærksomhed. Jeg vil tage seriøs op til overvejelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 3. August, 2022 Sliksen skrev, for 12 timer siden: Godt råd fra @Pianistinden, at tage en veninde med. En anden ide kunne være at tage til en af de ugentlige rundvisninger, som foregår fuldt påklædt, og hvor klubben (CS1) tømmes for singlemlnd et par timer. Men for at svare på dit spørgsmål, kan du sagtens tage alene afsted. Personalet er gode til at tage sig af nye ansigter, og gæsterne har god pli. Tak- det er modtaget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 3. August, 2022 Bananas skrev, for 11 timer siden: Gennem årene har jeg hørt mange kvinder kalde mig deres bedste veninde. Måske for at jeg er så venlig, intelligent, empatisk, sympatisk og sød, samt en god lytter. Kære Bananas Hvis du sørger endelig for organisering af plans, er vores aftale organiseret Men jeg læste også Swingermiljøet i Sverige, og måske er mere anderledes end i landet, hvordan er forskel det må du sandsynligvis gerne fortælle om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 3. August, 2022 Amar Lover skrev, for 4 timer siden: Kære Mook, Jeg er mange årig medlem af Cityswingers og hvis du gerne vil have en at følges med stiller jeg gerne op. Jeg er bekendt med div regler og forhold i klubben. Formiddage er godt for nye. Atmosfæren er perfekt man skal som kvinde have lidt lingeri på eller være nøgen mænd har typisk boksershorts på eller er nøgne. Som sagt er jeg kommet der i knap 20 år og selvom vi følges ind forventer jeg så absolut ikke noget så hvis du vil med er du velkommen til at skrive privat besked her og vi kan evt tage derhen sammen / mødes udenfor - allerede i morgen eller fredag - vi går dermed ind som “par” og derfor betaler jeg Mange hilsner // Amar Lover Kære Amager Lover, tusind tak for info, jeg tager det med min plan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 3. August, 2022 Keaper skrev, for 3 timer siden: Well. I might be persuaded. Not that I have any experience with these kinds of places. But could be very interesting. If you could find some tips/better ways on how to...., please, let me know 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 515 Skrevet 3. August, 2022 Mook skrev, for 13 minutter siden: If you could find some tips/better ways on how to...., please, let me know I can try and read up. There are some clubs over on this side as well. I can have a look at their rules if you wish, and I will get back to you. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amar Lover 809 Skrevet 3. August, 2022 Lidt ekstra info kære Mook Torsdag er hele dagen Gang Bang dag ikke at man skal deltage i det (kan man godt) men man kan få en ide om hvordan det foregår. Der er typisk igennem ugen forskellige temaer så hvis der er noget man ikke bryder sig om bliver man væk og / eller klubben er jo ikke lukket af kun til pågældende tema man kan være andre steder. Hvis du vil derned alene bør du oprette en profil på hjemmesiden og ellers kan du som jeg lovede dig komme med som gæst. jeg kan også torsdag aften og fredag formiddag knus //Amar Lover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 3. August, 2022 Amar Lover skrev, for 7 timer siden: Lidt ekstra info kære Mook Torsdag er hele dagen Gang Bang dag ikke at man skal deltage i det (kan man godt) men man kan få en ide om hvordan det foregår. Der er typisk igennem ugen forskellige temaer så hvis der er noget man ikke bryder sig om bliver man væk og / eller klubben er jo ikke lukket af kun til pågældende tema man kan være andre steder. Hvis du vil derned alene bør du oprette en profil på hjemmesiden og ellers kan du som jeg lovede dig komme med som gæst. jeg kan også torsdag aften og fredag formiddag knus //Amar Lover Endnu engang tusind tak for din hjælpsomhed. Jeg vil vende tilbage når jeg ved den præcis dato, jeg tager afsted Hav en fortsat god aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 3. August, 2022 (edited) Sliksen skrev, for 13 timer siden: Dejligt at så mange vil hjælpe en stakkels pige i nød. Jeg er sikker på mindst lige så mange havde budt sig til, hvis det var en mand der havde brug for hjælp til sin første tur i swinger Jamen det må vi jo ikke når vi er lyserøde Men mon ikke der var en EG-broder eller flere der ville skrive "Ta' med mig næste gang, så viser jeg dig hvilken vej lændeklædet i frotté skal vende så man kan pille på pjorten uden kluden falder af" selvom det var en mand? Jeg synes I virker ret hjælpsomme sådan nogle af jer i hvert fald. Redigeret 3. August, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 524 Skrevet 3. August, 2022 Eva Nadine skrev, for 58 minutter siden: Jamen det må vi jo ikke når vi er lyserøde Men mon ikke der var en EG-broder eller flere der ville skrive "Ta' med mig næste gang, så viser jeg dig hvilken vej lændeklædet i frotté skal vende så man kan pille på pjorten uden kluden falder af" selvom det var en mand? Jeg synes I virker ret hjælpsomme sådan nogle af jer i hvert fald. Hej Eva Kan du ikke oprette et kursus så vi kan lære det. Så kan du jo også se om hjælpen kun gælder de dejlige lyserøde herinde mister12 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amar Lover 809 Skrevet 3. August, 2022 Kommentar herfra. Hvis man ønsker at prøve en swingerklub er de rette anvisninger vigtige. Der er en meget lille margin mellem en succes oplevelse og en negativ oplevelse. I forvejen er det sådan at med de skrevne regler i klubberne vil man aldrig kunne udnytte en kvinde det er lidt som den nye samtykke lov uden accept ingen hyggestund . At følges med nogen gør det bare trygt og hvis undertegnet ikke opfører sig ordentligt sættes mit eget medlemskab på spil med en dertil hørende karantæne Fredag og lørdage kl 17.30 er der i øvrigt rundvisning med tøj på og man får en snak om hvad swingerlivet går ud på. Så den mulighed er der også // Amar Lover 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 601 Skrevet 5. August, 2022 Tænker alle kan tage alene afsted , som jeg forstår det , så er et NEJ et NEJ . Der vil uden tvivl være mere "rift" om dig @Mook end hvis undertegnede tog alene i klub , men er man åben og har lyst til at snakke med andre , så ville det uden tvivl være en oplevelse også selvom der intet skal ske, så kan der jo ske noget hvis man ønsker det en anden gang. Jeg håber du får en god tur og en dejlig oplevelse dernede og møder rare og empatiske mennesker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amar Lover 809 Skrevet 5. August, 2022 Naboen >> Nemlig - der er mange kvinder der tager afsted alene. Men også mange som opretter en profil og bruger hjemmesidens chatforum og derigennem får oplysninger eller tilbud om følgesvend da det som tidligere skrevet for mange er lidt grænseoverskridende - folk tror at når de træder ind i en swingerklub står der 100 mænd med pistolen trukket. Alene stemningen i baren er et hit. Der er sauna og SPA steder man kan sludre med andre da der ikke må dyrkes sex der. Så derfor tilbød jeg Mook ledsagelse uden bagtanker men som en service fra en mangeårig swinger. Det er bedre at komme rigtigt ind i den verden for så er chancen for at man fortsætter større og det kan komme andre swingere tilgode mig selv inklusiv. Rundvisnings dage er en mulighed hvor man har lov til at beholde tøjet på. Det tager ca en halv time // Amar Lover 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 392 Skrevet 7. August, 2022 Jeg synes at det er noget fis at forsøge at bilde kvinder ind, at de får en bedre oplevelse første gang, hvis de har en mand, som de ikke kender på forhånd, at følges med. Klubberne er det tryggeste sted i Danmark at smide tøjet. Også for enlige kvinder. Måske specielt for enlige kvinder. De sandsynligste motiver fra manden må være 1) At score og få fisse trods forsikringer om det modsatte, eller 2) at slippe lidt billigere ind fordi I går ind som par. Først langt nede ii motivrækken kommer det at gøre en god gerning. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 7. August, 2022 wag skrev, for 12 minutter siden: 1) At score og få fisse trods forsikringer om det modsatte BUM! Jeg er også busted... jeg er biseksuel og kan vel lige så lidt forsikre noget som en mand, så... jeg trækker mit tilbud tilbage alene fordi jeg ikke vil være i bunken med de dér mænd der bare er nogle svin med skumle bagtanker og ikke har reelle hensigter @Mook Jeg havde ellers lige meldt mig ind og måske skaffet en (kvindelig) rundviser og alt muligt. Nu gik det lige så godt, men det duer ikke kan jeg godt se... stol ikke på nogen af os! Og rigtig god fornøjelse 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 392 Skrevet 7. August, 2022 Eva Nadine skrev, for 5 minutter siden: BUM! Jeg er også busted... Skal jeg vise dig klubben….? Jeg lover at jeg ikke gør noget ved dig, som jeg ikke kan lide. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 7. August, 2022 Eva Nadine skrev, for 19 minutter siden: stol ikke på nogen af os! Jeg vil så gerne stole på jer alle, men der er rigtig mange fantastiske tilbud til på, hvordan jeg skal gøre - jeg er lige nu lidt forvirret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg