Guest sejanus Skrevet 7. August, 2022 (edited) Hej. Som skrevet af andre kan du roligt tage i swingerclub alene eller med påhæng. Jeg har mødt en del GPer gennem årene der er kommet der i deres fritid ligesom alle andre der kommer der i deres fritid. Mht til forbud mod at drive forretning i klubberne eller hjemmesiderne gælder det for alle klubber. Historisk set tjekkede de lidt i gamle dage i Cs2 hvis den samme kvinde kom samme dag med 3 forskellige mænd. Det skyldes beliggenheden i Godsbanegade hvor en del gadeprostituerede forsøgte at bruge xxdark/cs2 som varmestue og rummene til deres forretning. I dag hvor det område er befolket af hipstere og børnefamilier og gadeprostituerede de facto er væk, er der ingen der tjekker noget. Så tag du bare afsted, rundvisning er et godt sted at starte og værterne og gæsterne er generelt søde.. Dette gælder dog ikke kun swingeren, der er ok stemning i alle de klubber i Storkøbenhavn jeg har været i. Mvh Sejanus Redigeret 7. August, 2022 af sejanus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 392 Skrevet 7. August, 2022 Mook skrev, for 15 minutter siden: Jeg vil så gerne stole på jer alle, men der er rigtig mange fantastiske tilbud til på, hvordan jeg skal gøre - jeg er lige nu lidt forvirret Tag i klub alene. Det er trygt. Værten passer på dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 7. August, 2022 Mook skrev, for 13 minutter siden: Jeg vil så gerne stole på jer alle, men der er rigtig mange fantastiske tilbud til på, hvordan jeg skal gøre - jeg er lige nu lidt forvirret Tror bare du skal følge din mavefornemmelse. Til rundvisningen kan du være fuldt påklædt. Så kan du altid blive og smide tøjet hvis du lyster. Der er ingen der siger du skal springe i fra den dybe ende første gang, jo. Men du kan hvis du vil. Måske det bare er at få hul på det og få en førstegangs erfaring. Der er mange rigtige måder at gøre det på, så find bare din. Jeg ville lægge ud med rundvisning en fredag eller lørdag og så mærke efter hvad lysten er til eller ikke er til på dagen. Du behøver ingen ledsager hvis du ikke har lyst til det vil jeg mene, ligesom andre skriver. Mænd i klubber nutildags er ret vel dresserede i ordentlig opførsel. De har jo også været til intro og rundvisning og fået reglerne at vide. Og bliver de ikke overholdt, kan du være sikker på at der er nogen der nok skal gøre dem opmærksom på det, enten personale eller de faste klubgæster. Hvis du er bange for selv at komme til at gramse for meget på de forkerte... ja så kan det måske være en god idé at have en med der har prøvet det før som kan gi' dig et rap over nallerne hvis du bliver for ivrig og pilfingret Og nej... det var ikke (kun) derfor jeg selv helst vil ha' en kvindelig rundviser med Jeg ved godt at det ude i virkelighedens verden ikke er tilladt at angribe enhver nøgen pik man møder, selvom det måske kan være en af de dersens arbejdsskader jeg ikke helt kan gøre for Mit indtryk af dig Mook er dog at også du måske kan være ramt af det samme? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sejanus Skrevet 7. August, 2022 wag skrev, for 6 minutter siden: Tag i klub alene. Det er trygt. Værten passer på dig. Ikke for at cockblocke nogen, men helt enig med wag. Det vil også være nemmere at få et indtryk af hvordan det er at komme der som enlig kvinde hvis du ikke har påhæng m/k med. Vh Sejanus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amar Lover 809 Skrevet 8. August, 2022 Kære Mook, Forstår din forvirring. Det har dog ikke været min hensigt at vildlede. Jeg har som nævnt været fast del af City Swingers de sidste 20 år - hvad ville jeg eller CitySwingers opnå ved at misinformere / tale usandt om miljøet. Ja korrekt en person (Mook) som trækker følehornene til sig og ikke får sit ønske om at prøve det her af opfyldt. Hvis dit ønske oprigtigt er at besøge en swingerklub så start med at gå på http://www.swingeren.dk Her kan du oprette en profil og via din profil læse og forhåbentlig opleve at det svarer til det jeg har oplyst her. Når du har en profil ( du behøver ikke billeder li første omgang) bare skriv lidt om dig selv er du velkommen til at sende en privat besked her på eroguide.dk og få oplyst mit profil navn og så tager vi den derfra i swingerens mail system Håber det er en hjælp Amar Lover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 9. August, 2022 Amar Lover skrev, for 23 timer siden: Kære Mook, Forstår din forvirring. Det har dog ikke været min hensigt at vildlede. Jeg har som nævnt været fast del af City Swingers de sidste 20 år - hvad ville jeg eller CitySwingers opnå ved at misinformere / tale usandt om miljøet. Ja korrekt en person (Mook) som trækker følehornene til sig og ikke får sit ønske om at prøve det her af opfyldt. Hvis dit ønske oprigtigt er at besøge en swingerklub så start med at gå på http://www.swingeren.dk Her kan du oprette en profil og via din profil læse og forhåbentlig opleve at det svarer til det jeg har oplyst her. Når du har en profil ( du behøver ikke billeder li første omgang) bare skriv lidt om dig selv er du velkommen til at sende en privat besked her på eroguide.dk og få oplyst mit profil navn og så tager vi den derfra i swingerens mail system Håber det er en hjælp Amar Lover Tusind tak for din venlighed 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 22. September, 2022 Kære søde venner Nu har jeg prøvet CitySwingers på Amager( det var lidt for ...) Men tak for jeres input. Har I noget andre forslag til flere steder, hvor der foregår lidt smalltalker og hvor man starter med at smalltalke inden ... ? 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. September, 2022 Mook skrev, for 24 minutter siden: vor der foregår lidt smalltalker Du skal nok starte med at besøge et sted der har introaften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 601 Skrevet 22. September, 2022 (edited) Mook skrev, 1 time siden: Har I noget andre forslag til flere steder, hvor der foregår lidt smalltalker og hvor man starter med at smalltalke inden ... ? Jeg var lige ved at skrive min adresse , meeen det er nok lige offensivt nok Redigeret 22. September, 2022 af Naboen Stavefejl 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 22. September, 2022 Mook skrev, 1 time siden: Kære søde venner Nu har jeg prøvet CitySwingers på Amager( det var lidt for ...) Men tak for jeres input. Har I noget andre forslag til flere steder, hvor der foregår lidt smalltalker og hvor man starter med at smalltalke inden ... ? Du er godt nok en ihærdig kvinde. Fucklars 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 22. September, 2022 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Du skal nok starte med at besøge et sted der har introaften. Jamen, jeg vil bare så gerne prøve noget nyt, hvis det var flere steder i Kbh, I kan anbefale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 22. September, 2022 8000 skrev, for 17 minutter siden: Du er godt nok en ihærdig kvinde. Fucklars Altså - jeg ved bare, jeg ikke skal/ kan sige noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 22. September, 2022 Naboen skrev, for 31 minutter siden: Jeg var lige ved at skrive min adresse , meeen det er nok lige offensivt nok Du må gerne skrive søde, men kun på PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 251 Skrevet 22. September, 2022 Jeg synes ellers der plejer at være masser af smalltalk i CS. Faktisk har der været aftener hvor jeg kun har sludret og ikke dyrket sex, men jeg er nok heller ikke så eftertragtet som dig Du kan evt prøve Swingland i Ishøj. Der er et større barområde, hvor det ikke er tilladt at have sex. Der er rig mulighed for en nogenlunde fornuftig samtale. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 601 Skrevet 22. September, 2022 Mook skrev, for 1 time siden: Du må gerne skrive søde, men kun på PM Nå ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 22. September, 2022 Mook skrev, for 3 timer siden: Kære søde venner Nu har jeg prøvet CitySwingers på Amager( det var lidt for ...) Men tak for jeres input. Har I noget andre forslag til flere steder, hvor der foregår lidt smalltalker og hvor man starter med at smalltalke inden ... ? Well, jeg har en idé, men vender tilbage på anden måde, en anden dag, snart. Kram fra en sensuel gæst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 23. September, 2022 Signor Cuoco skrev, for 16 timer siden: Well, jeg har en idé, men vender tilbage på anden måde, en anden dag, snart. Kram fra en sensuel gæst. Jeg glæder mig allerede til en god nyhed fra dig Mr. .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 23. September, 2022 Mook skrev, for 24 minutter siden: Jeg glæder mig allerede til en god nyhed fra dig Mr. .. En god og fræk nyhed.....inden længe.....My Lady. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 23. September, 2022 Signor Cuoco skrev, for 7 minutter siden: En god og fræk nyhed.....inden længe.....My Lady. Og jeg venter spændt på ..... My sweet lord ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 23. September, 2022 Sliksen skrev, for 19 timer siden: Der er et større barområde, hvor det ikke er tilladt at have sex. Tak — men jeg har jo behov for sex(God sex) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 251 Skrevet 23. September, 2022 Mook skrev, for 2 timer siden: Tak — men jeg har jo behov for sex(God sex) Det skal du sikkert også få Men nu efterlyste du smalltalk før leg, og så ville jeg bare fremhæve at der findes en klub med et lokale dedikeret til smalltalk og flirt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. September, 2022 (edited) Mook skrev, for 4 timer siden: Tak — men jeg har jo behov for sex(God sex) Det er jo mange ting. Hvad er god sex for dig? En mand der kan holde i en time, en mand der kan give dig orgasme 5 gange i timen, en mand der taler til dit intellekt, en mand der sovser dig i komplimenter, en mand der smigre dig .... osv? Redigeret 23. September, 2022 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Utilregnlig Skrevet 23. September, 2022 Aarhuselsker skrev, for 33 minutter siden: En mand der kan holde i en time, en mand der kan give dig orgasme 5 gange i timen, en mand der taler til dit intellekt, en mand der sovser dig i komplimenter, en mand der smigre dig .... osv? Du går da helt AMook hvor har du google ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. September, 2022 Utilregnlig skrev, for 6 minutter siden: Du går da helt AMook hvor har du google ham Du ved hvor han findes - gamle bukke osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beekeeper 0 Skrevet 23. September, 2022 Mook skrev, den 22.9.2022 at 18:05: Nu har jeg prøvet CitySwingers på Amager( det var lidt for ...) Men tak for jeres input. Kære Mook. Kan du uddybe hvad du mener med lidt for ... ? Jeg har læst gennem denne tråd for at blive lidt klogere på om det kunne være noget for mig at prøve. Så det er interessant hvad en førstegangs besøgene har erfaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg