Mook 1871 Skrevet 24. September, 2022 Sliksen skrev, for 16 timer siden: Det skal du sikkert også få Det kan det godt være. Har du et navn ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 24. September, 2022 Aarhuselsker skrev, for 13 timer siden: Det er jo mange ting. Hvad er god sex for dig? En mand der kan holde i en time, en mand der kan give dig orgasme 5 gange i timen, en mand der taler til dit intellekt, en mand der sovser dig i komplimenter, en mand der smigre dig .... osv? Ikke nogle af them. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 24. September, 2022 Beekeeper skrev, for 11 timer siden: Kære Mook. Kan du uddybe hvad du mener med lidt for ... ? Jeg har læst gennem denne tråd for at blive lidt klogere på om det kunne være noget for mig at prøve. Så det er interessant hvad en førstegangs besøgene har erfaret. Jeg skriver PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukken 198 Skrevet 24. September, 2022 Mook skrev, for 3 timer siden: Jeg skriver PM Takker ... eller hov det var jo ikke til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon 10 Skrevet 17. Januar, 2023 Mook skrev, den 24.9.2022 at 11:03: Jeg skriver PM Kære Mook. Kan du evt også uddybe for mig? Har læst hele tråden og tænker også at prøve et førstegangsbesøg på lørdag. Kh Jens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TillyBamber 98 Skrevet 18. Januar, 2023 Jeg foretrækker kælderen, altså den lille klub på Vesterbro. Og helst uden påhæng.. det er mere frit, når man tager afsted alene... og folk er jo super venlige, så man får hurtigt nye bekendtskaber.. Der er small-talk men mere lige-på action, som jeg foretrækker. #goodadvicefromexperiencedguest XoXo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 18. Januar, 2023 Kanon skrev, den 17.1.2023 at 19:07: Kære Mook. Kan du evt også uddybe for mig? Har læst hele tråden og tænker også at prøve et førstegangsbesøg på lørdag. Kh Jens Hvad skal jeg sige ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnjoyYou 5 Skrevet 19. Januar, 2023 Mook skrev, for 10 timer siden: Hvad skal jeg sige ? Send mig en PM Mook og fortæl hvad du søger. Og så tager vi den derfra ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg