brightday 1 Skrevet 3. August, 2022 Colombiameme skrev, for 1 minut siden: What part of this was unclear? I was referring to when they're in Denmark and working. Del dette indlæg Link til indlæg
Colombiameme 139 Skrevet 3. August, 2022 brightday skrev, for 2 minutter siden: I was referring to when they're in Denmark and working. You are thinking sbout like like master and slaves. The relation is soft-power 99% of the times and the chaperon is supposed to be the best friend of the girl so they get most info out of her. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest brølfraundergrunden Skrevet 3. August, 2022 (edited) Colombiameme skrev, for 39 minutter siden: @brølfraundergrunden and @brightday You two guys are not part of this. Again, thanks. You're absolutely right - nor will I ever be. But since little to none of the most experienced profiles in here participate in this post, I, with @brightday, try to ask the questions and get the answers the consumers need to read. Would love to see some inputs here from some of the profiles participating in this post, as an example??? Redigeret 3. August, 2022 af brølfraundergrunden Del dette indlæg Link til indlæg
Colombiameme 139 Skrevet 3. August, 2022 brightday skrev, for 14 minutter siden: Are the girls coached into how they should act with customers? Things to say, a "personality" to convey, things not to mention, etc. Some of the girls are very good at displaying a "GFE" experience, is this just their natural personality or have they been trained for this? The girls have a sexual nature. Some masturbate by themselves in the morning unlike your average wife. Some pick it up when they work at a brothel back home. These are your Latina super-stars who best any Thai or Latvian all day. Some learn it from you men. You are really good at telling the ladies what to do. I am here to tell you why they comply. Del dette indlæg Link til indlæg
Colombiameme 139 Skrevet 3. August, 2022 brølfraundergrunden skrev, for 4 minutter siden: Again, thanks. You're absolutely right - nor will I ever be. But since little to none of the most experienced profiles in here participate in this post, I, with @brightday, try to ask the questions and get the answers the consumers need to read. Would love to see some inputs here from some of the profiles participating in this post, as an example??? Because of what the media and the police are investigating, all I want to say for now is that admins should look at @jackson666 A special care package is under way to other fake profiles but this pimp needs to hear it from my mouth first. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Colombiameme 139 Skrevet 3. August, 2022 brølfraundergrunden skrev, for 6 minutter siden: Again, thanks. You're absolutely right - nor will I ever be. But since little to none of the most experienced profiles in here participate in this post, I, with @brightday, try to ask the questions and get the answers the consumers need to read. Instead of spending time getting me to write more here, I would offer you to spend some time getting those experienced profiles in here as might have more say with some qualified people aboard. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest brølfraundergrunden Skrevet 3. August, 2022 Colombiameme skrev, for 3 minutter siden: Instead of spending time getting me to write more here, I would offer you to spend some time getting those experienced profiles in here as might have more say with some qualified people aboard. As I already did before. Hopefully this is more clear. @ppd @dhnmdst @skunken @BUC2610 @nørden @underdog40 @Listepik Feel free. Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 3. August, 2022 brølfraundergrunden skrev, for 22 minutter siden: As I already did before. Hopefully this is more clear. @ppd @dhnmdst @skunken @BUC2610 @nørden @underdog40 @Listepik Feel free. Forstår ikke helt hvad du ønsker dig af de profiler. Og hvad de skal fortælle dig Del dette indlæg Link til indlæg
Colombiameme 139 Skrevet 3. August, 2022 (edited) brølfraundergrunden skrev, for 39 minutter siden: As I already did before. Hopefully this is more clear. @ppd @dhnmdst @skunken @BUC2610 @nørden @underdog40 @Listepik Feel free. Thanks! And welcome to the thread, gentlemen. Some of you are considered VIP and have left more than 500K DKK at single group of girls. You have seen so much and other sides than I. You are the influencers that we all work to win over. I am curious to hear about what you think of my side of the table and I hope you can enlighten the community with some thoughts around what I have written in this thread. Especially, What do you think of (when I say girl here I mean 99% of foreign girls): * That you might have gotten special treatment because of your role in this forum? * That some fellow users here have been blacklisted by entire groups so they have issues getting in contact? * That no girl is really independent but might be lead by soft power over hard power? * That the chaperone relation is mostly good but sometime messed up for the girl? * That no girl has a really clear exit plan for her leaving this industry? * The amount of cross-referencing and photos taken during visits? * That they most likely know who you are and can use that on a rainy day? * That most groups still haven't solved money laundering for the girls only for themselves? * That there is a logistical apparatus relating to everything from flights to postings and apartments and that this industry in DK sits at 100 mill USD * That I managed to close the mouth of @AalborgLook as the first one in the history of the forum? Redigeret 3. August, 2022 af Colombiameme 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Colombiameme 139 Skrevet 3. August, 2022 (edited) Den ærlige skrev, for 17 minutter siden: Forstår ikke helt hvad du ønsker dig af de profiler. Og hvad de skal fortælle dig Wait. You'll all learn something because these guys have seen things you haven't and I've only heard about.. Redigeret 3. August, 2022 af Colombiameme 1 Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 3. August, 2022 Colombiameme skrev, for 16 minutter siden: That I managed to close the mouth of @AalborgLook as the first one in the history of the forum? You did not close my mouth - I just stop commenting, cos you are generalising to much. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 3. August, 2022 Colombiameme skrev, for 18 minutter siden: Wait. You'll all learn something because these guys have seen things you haven't and I've only heard about.. I dont think im one of the those guys. Sorry 1 Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 3. August, 2022 skunken skrev, for 5 minutter siden: I dont think im one of the those guys. Sorry Hvis @Colombiamemeskriver at vi alle har lært noget, så er det sådan det er - end of story. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Colombiameme 139 Skrevet 3. August, 2022 AalborgLook skrev, for 18 minutter siden: Hvis @Colombiamemeskriver at vi alle har lært noget, så er det sådan det er - end of story. Wait. I didn't pick out these users as VIPs, @brølfraundergrundendid, and I'm not going to point them out as that will reveal me. One VIP ended up moving in with a girl and a lot the guys went on dates and heard things from the girls in a way that is different from how I presented it. One of the previously active users here went to visit the girl that would later commit suicide in 2018. He left the forum before Corona. I hope that you get to hear these guys side of the story as they will point to other problems than the ones I mentioned and show how there are no winners in this, especially not @AalborgLook, who seems to not be winning in much. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 3. August, 2022 Hvis det kommer bag på nogen, at der er bagmænd bag at 3. verdenspiger sælger sex her til lands, så er man da godt nok for naiv. Det er klart, der er store penge i det, og pigerne kan ikke selv finde ud af det, og deres landsmænd skal jo også have noget at lave. Del dette indlæg Link til indlæg
Colombiameme 139 Skrevet 4. August, 2022 Jonze skrev, for 4 timer siden: Hvis det kommer bag på nogen, at der er bagmænd bag at 3. verdenspiger sælger sex her til lands, så er man da godt nok for naiv. Det er klart, der er store penge i det, og pigerne kan ikke selv finde ud af det, og deres landsmænd skal jo også have noget at lave. Most of the local value chain for the Latinas are women (who used to do the same work). Now their name is on the apartments. Some of them develops are very nasty culture towards the women and, ultimately, gets send back home. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Colombiameme 139 Skrevet 4. August, 2022 Colombiameme skrev, for 7 timer siden: And welcome to the thread, gentlemen. Some of you are considered VIP and have left more than 500K DKK at single group of girls. You have seen so much and other sides than I. Before continuing to tell how you can spot a gang-affiliated profile like @jackson666I want the real influencers to tell their story. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. August, 2022 @Colombiameme I stopped reading after a couple of posts. IMHO you are wrong in most what you write, but it's too much to comment on everything, so I'll just comment on a few things. You see the glass as half empty. I see it as half full. Why do foreign girls work together in rented houses/apartments? Probably the same reason why Danish girls work together in rented houses/apartments. You say all foreign girls hand over 75% of their money to pimps. How come so many of them have Iphones, expensive cloths etc.? You say that there isn't a country in the world where so many foreign girls offer bareback sex. Try take a trip to Austria. Here you can get bareback sex with 50% of the girls and at half price compare to DK. Germany and Switzerland isn't far off either. Neither is many other countries like Japan, Thailand etc. Why are Thai brothels on top of autoshops? Because those apartments are hard to rent out and therefore cheap. Have I ever gotten discount because of my activity here. I would never ever disclose to a GP that I'm active here, so never ever. Why do some men always go to cheap eastern European girls and others to latinas? Sexual attraction. Some men are turned on by a shy young girl. Other want a big fat girl. Some likes European girls, other likes latinas. Sexual attraction. Ask a Latina girl if she has an exit plan.. Have you tried to ask a Danish GP the same question? I could go on and on and on, but I strongly doubt anything will change so I'll stop here and just say that I strongly doubt you have ever worked in this business. There are simply to many quotes from the alliance against prostitution leaflets. Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4640 Skrevet 4. August, 2022 Colombiameme skrev, 1 time siden: Before continuing to tell how you can spot a gang-affiliated profile like @jackson666I want the real influencers to tell their story. Jeg er vist ikke det, som du kalder en “real influencer”, men mere bare en anmelder som så mange andre. Forud for at jeg besøger en pige, kan jeg godt finde på at skrive en PM til en EG-bruger, som har skrevet en anmeldelse om pigen. På den måde får jeg nogen gange lidt yderligere indtryk at forholde mig til, når jeg skal beslutte mig for, om jeg vil forsøge at lave en aftale med pigen eller ej. Det er næsten altid piger med overvejende positive anmeldelser, jeg udsøger mig. Derfor vil EG-brugeren, som jeg kontakter (som regel ikke nyoprettede brugere), typisk være positivt stemt over for pigen og anbefale hende yderligere, når vi taler sammen på tomandshånd. Nogen gange udvikler samtalen sig, så vi også taler om, hvem man måske ikke skal gå efter at besøge. Jeg ved ikke, @Colombiameme, om det er samtaler som dem jeg beskriver ovenfor, at du mener influencerne har med os andre for at forsøge at påvirke os til at vælge netop de piger, som de anbefaler (fordi det er “piger fra deres bande” ifølge dit udsagn)? For mit eget vedkommende holder det så måske ikke helt stik, fordi kontakten mellem os jo startes af min egen henvendelse. At en begejstret gæst fastholder sin anbefaling af pigen, og opfordrer til at besøge hende, hvis man er ude efter en god oplevelse, er jo ikke så underligt. Men ja, hvis den EG-bruger, som jeg skriver med, i virkeligheden har en økonomisk interesse i pigen, så vil han jo agere på samme måde og stadig anbefale pigen. Men så er man vel ikke rigtig influencer, hvis man er afhængig af, at andre tager kontakt? Med mindre den første anmeldelse i virkeligheden er opdigtet og en godt maskeret reklame for pigen. Men det får du vel næppe nogen til at indrømme, at de har gjort? Men det ville da være interessant at høre, om andre har noget at byde ind med. Der er sikkert nogle yderligere vinkler på det. Del dette indlæg Link til indlæg
Colombiameme 139 Skrevet 4. August, 2022 Thanks @nørdenfor commenting on this without reading its entirety. Your observations have been raised by others and addressed. I'll give the other VIPs a chance to add more and then surprise the forum. You are an important contributor to the forum and so also the industry. I say this respectfully because you have made a big investment of time and money. You might want to read my comments on how they connect your person to your online profile. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 4. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden: Jeg bliver tit spurgt om urinsex.. Sex uden oftere.. Blowjob uden er næææsten hver anden henvendelse.. De fleste forventer det faktisk.. Jeg tror dog også at jeg er priviligeret af at være dansk så de fleste har måske en anden tilgang, og mindre lyst, til at spørge om de helt nasty ting.. Klart, man bliver jo nærmest tøsefornærmet, hvis man render ind i en øst eller latinopige, der ikke vil sutte uden. Omvendt kan det undre mig, at folk bliver ved at spørge om fransk uden på de danske klinikker. Jeg husker dog en populær pige for mange år siden på et dansk bordel, som engang imellem suttede uden fordi hun havde lyst til det. Det var en lille drøm for uerfarne mig, at hun pludselig hev gummiet af og suttede uden. Det kostede ikke mere, medmindre det var en smagsprøve uden merpris, der skulle motivere mig til at betale mere næste gang, det ved jeg så ikke . Mere vil have mere. Når vi tabermænd kan få en time for 1.500 med blowjob uden og anal til hende med en (ofte) smuk ung serviceminded pige, så glemmer vi hvor mange penge det i grunden er for de fleste af os. Det kan heller ikke undre mig, at der folk der vil presse citronen yderligere med pis til pigen osv. Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 4. August, 2022 Colombiameme skrev, for 2 timer siden: Most of the local value chain for the Latinas are women (who used to do the same work). Now their name is on the apartments. Some of them develops are very nasty culture towards the women and, ultimately, gets send back home. I believe you and it makes perfect sense. The world outside Denmark is often very different and pretty girls are a big tradeasset. So what is your message to the customers, what should the customers do? Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 4. August, 2022 (edited) Jonze skrev, for 41 minutter siden: Klart, man bliver jo nærmest tøsefornærmet, hvis man render ind i en øst eller latinopige, der ikke vil sutte uden. Omvendt kan det undre mig, at folk bliver ved at spørge om fransk uden på de danske klinikker. Jeg husker dog en populær pige for mange år siden på et dansk bordel, som engang imellem suttede uden fordi hun havde lyst til det. Det var en lille drøm for uerfarne mig, at hun pludselig hev gummiet af og suttede uden. Det kostede ikke mere, medmindre det var en smagsprøve uden merpris, der skulle motivere mig til at betale mere næste gang, det ved jeg så ikke . Mere vil have mere. Når vi tabermænd kan få en time for 1.500 med blowjob uden og anal til hende med en (ofte) smuk ung serviceminded pige, så glemmer vi hvor mange penge det i grunden er for de fleste af os. Det kan heller ikke undre mig, at der folk der vil presse citronen yderligere med pis til pigen osv. I sexyclub var der en der gjorde det uden med alle.. I hvertfald også med nye gæster fordi mutter sende en spion ind og han fik det uden første gang han besøgte hende.. Vi alle vidste det jo godt.. Pigen lavede 10.000-15.000 pr vagt og var booket op uger i forvejen når alle os andre sad og lavede måske 5000.. Redigeret 4. August, 2022 af JenniferRomantica 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 4. August, 2022 (edited) JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden: I sexyclub var der en der gjorde det uden med alle.. I hvertfald også med nye gæster fordi mutter sende en spion ind og han fik det uden første gang han besøgte hende.. Vi alle vidste det jo godt.. Pigen lavede 10.000-15.000 pr vagt og var booket op uger i forvejen når alle os andre sad og lavede måske 5000.. Wow, ja røg hun ud så ud? For mange år siden, så besøgte jeg mange danske, og fik ingen "frække tilbud", udover det nævnte. men turde heller ikke spørge.. Redigeret 4. August, 2022 af Jonze Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 4. August, 2022 (edited) Jonze skrev, 1 time siden: Wow, ja røg hun ud så ud? For mange år siden, så besøgte jeg mange danske, og fik ingen "frække tilbud", udover det nævnte. men turde heller ikke spørge.. Yup.. Hun havde arbejdet der i nogle år da jeg startede, og det var bemærket af alle i flere år før hun blev tjekket af mutter, det var først da ingen af de nye piger gad sidde med hende.. Det giver dårlig selvværd når man kun få de gæster der kom til den anden pige, fordi hun ikke havde tid og de halvdelen af gangene så alligevel hellere vil vente til en anden gang når hun har tid når man siger "nej der da kun sikker sex på alle parameter her i huset" fornærmet.. Redigeret 4. August, 2022 af JenniferRomantica 1 Del dette indlæg Link til indlæg