Hop til indhold
Colombiameme

Latina not done

Recommended Posts

Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Morer i jer i to, som helt har overtaget tråden med jeres skænderi?

Du skal da være så hjertelig velkommen til at byde ind :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Morer i jer i to, som helt har overtaget tråden med jeres skænderi?

Ja :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den ærlige skrev, 1 time siden:

1. Husleje mad rejser tøj kondomer annoncer fotograf mm. Er ikke inkl. det skal betales af egen lomme

2.  Fast beløb er de ligeglade hvor mange kunder pigen har. 
men hvis de skal betale 7-10000 euro først. 
skal der Alligevel nogle kunder igennem hvis de skal have noget til dem selv. 
de har så kun 3 uger til at tjene de penge grundet den uge om måneden de af naturlige årsager ikke kan arbejde. 
og hvis de er syg og ikke kan aflevere det aftalte beløb grundet sygdom mm. 
ja så så skylder de bare i banken 

Og skal aflevere 14-20000 euro næste måned. 
og så begynder den onde cirkel. 

Hold da op, det er fuldstændig horrible betalinger, hvis der også skal lægges en husleje oveni (som sandsynligvis også er skruet i vejret).

Det skal jo givetvis nok være rigtigt for en del af de udenlandske GPer, og måske særligt for Latinoerne. Håber selvfølgelig ikke, at det gælder bredt for alle lande. (Jeg har selv kun talt nærmere med to udenlandske GPer fra EU lande, som heldigvis giver et helt andet billede).

Alt i alt har man brug for en helt anden købesex lovgivning for i det mindste at tage toppen af banditternes udnyttelse af nogle af de udenlandske prostituerede. Tror måske Nørdens forslag om kopi af den Østrigske lovgivning kunne være et skridt på vejen.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor skulle du blive lukket for at linke til en annonce? Hvis du kan dokumenter de forhold du påstår, har du jo allerede sendt den dokumentation til politiet og så vil de være væk i løbet af et par dage.

Det er jo ikke en anmeldelse eller efterlysning 

jeg linker de piger i vel. 
tænk dig nu om. 
mig nej har du nogen sinde hørt om sager der blev ryddet op i på et par dage. :lol:

du er så urealistisk at det er tragisk komisk 

jeg kan ikke bruge admin. Til noget. 
Jeg har sendt bruger navn og rigtige navn til politiet. 
så må de efterforske sagen. 

og nej hr. nørd der går mere end 2 dage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amagerjensen skrev, for 11 minutter siden:

Hold da op, det er fuldstændig horrible betalinger, hvis der også skal lægges en husleje oveni (som sandsynligvis også er skruet i vejret).

Det skal jo givetvis nok være rigtigt for en del af de udenlandske GPer, og måske særligt for Latinoerne. Håber selvfølgelig ikke, at det gælder bredt for alle lande. (Jeg har selv kun talt nærmere med to udenlandske GPer fra EU lande, som heldigvis giver et helt andet billede).

Alt i alt har man brug for en helt anden købesex lovgivning for i det mindste at tage toppen af banditternes udnyttelse af nogle af de udenlandske prostituerede. Tror måske Nørdens forslag om kopi af den Østrigske lovgivning kunne være et skridt på vejen.  

Gider ikke kommenterer på det på åben Forum. 
der er nogen der er udenfor pædagogisk rækkevidde.  

så hvis du har noget på hjerte eller spørgsmål. 
Så skriv en PB. @Amagerjensen
så skal jeg svare dig så godt jeg kan.

Redigeret af Den ærlige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Den ærlige skrev, for 25 minutter siden:

Det er jo ikke en anmeldelse eller efterlysning

Så send links i denne tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 9 minutter siden:

Er der en voksen og fornuftig person tilstede, der kan fortælle mig hvad denne tråd efterhånden handler om?

Det startede med en formentlig f.d glædespige som fortalte en del om piger, chaperoner, bander, soft power, hard power etc. Mange blev interesserede i begyndelsen, men nu når det kun handler @nørden og @Den ærlige så er det en lille smule mindre interessant. En stor smule mindre intressant ....

Men i hvert fald @nørden morer sig jo, så vi må vel glædes på hans vegne.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Den ærlige skrev, for 12 minutter siden:

Hvad helvede er det du ikke forstå 

Hvorfor du vil holde det hemmeligt hvad det er for piger som du mener bliver udnyttet. Hvis du sender links til deres profiler her, så kan vi jo gå uden om dem. Uden links er det lidt svært at vide hvem af de over 1000 massage annoncer det er du mener som bliver udnyttet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Krølle Bølle Jr. skrev, for 17 minutter siden:

Er der en voksen og fornuftig person tilstede, der kan fortælle mig hvad denne tråd efterhånden handler om?

Hvem der kan holde ud længst. :D

Jeg tror dog snart at @Den ærlige vinder, for det er ved at være lidt trættende at skrive de samme ting igen og igen og igen og igen........

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor du vil holde det hemmeligt hvad det er for piger som du mener bliver udnyttet. Hvis du sender links til deres profiler her, så kan vi jo gå uden om dem. Uden links er det lidt svært at vide hvem af de over 1000 massage annoncer det er du mener som bliver udnyttet.

Linke dem til en tråd der handler om udnyttelse tvang eller lignede. 

tror ikke admin vil se på det som god skik. 

og nej jeg sender dem ikke til admin. 
jeg har sendt til politiet 

Er nok mere kvalificeret end admin her inde. 

gider ikke diskuterer mere med dig ok 

du har vundet jeg har tabt 

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den ærlige skrev, 1 time siden:

Gider ikke kommenterer på det på åben Forum. 
der er nogen der er udenfor pædagogisk rækkevidde.  

så hvis du har noget på hjerte eller spørgsmål. 
Så skriv en PB. @Amagerjensen
så skal jeg svare dig så godt jeg kan.

Mange tak for tilbuddet. Men jeg er nu mere interesseret i den offentlige del af debatten.

Kan oplyse, at jeg endnu ikke selv har besøgt latinoer, og vil på baggrund af denne tråd også lige se tiden an. Også lidt mere afventende i forhold til andre udenlandske GPer, men vil dog fortsætte med de par stykker fra andre EU lande,  jeg har besøgt nogle gange, og som i øvrigt har givet et helt andet billede af betalingsforholdene. Dertil må jeg så fortsætte med de danske. (Husk dog, at der ikke heller ikke er garanti for, at alle forhold er i orden med de danske GPer, da de f.eks. kan stå i gæld til en bande). Endelig vil jeg foretage et genbesøg hos en 3. udenlandsk ved Islands Brygge indenfor de næste få uger, og se forholdene an (første gang intet at komme efter, men lad os se ved andet besøget). 

PS: Er dog langt fra helt sikker på, at Columbiameme er helt den hun giver sig ud for. Nogle oplysninger forstår jeg ikke hvor hun har fra, enkelte oplysninger strider med egne erfaringer, og der spørges om en masse ting, der i mine øjne slet ikke er mystiske. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisseck
Amagerjensen skrev, for 2 timer siden:

Dit ønske om en anden lovgivning er tæt på.

Et forbud mod købesex er på tegnebrættet og der er snart valg. Et forbud har været drøftet før, men aldrig været mere konkret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sisseck skrev, for 16 minutter siden:

Dit ønske om en anden lovgivning er tæt på.

Et forbud mod købesex er på tegnebrættet og der er snart valg. Et forbud har været drøftet før, men aldrig været mere konkret. 

Ganske forfærdelig. Her må man åbenbart ikke eje sin egen krop, men skal beskyttes af staten.

Har du nogen konkret viden? Ellers er der nok kun en opfordring herfra til at stemme på de borgelige (ved ikke om socialdemokratiet lige pludselig er blevet forbuds tilhængere?

For resten. Er du selv tilhænger af et forbud?

Redigeret af Amagerjensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 3 timer siden:

Hvad jeg har kommer sådan set ikke sagen ved. 
jeg har give alle de oplysninger jeg lægger inde med.  Så ja det har jeg. 

ja der bliver linket til piger i anden sammenhæng. 
det samme med profil navne men bruges de forkert lukker de en ned. 

så stop dit øregas 

Hvorfor ændrer du ikke bare dit navn til Colombiamemesmessenger, du lyder som hende. 

Nørden kommer med hans BUD, på hvorfor profilen blev lukket ned, så stop nu den kørende i ring, bare fordi han rent faktisk turde gå hende lidt på klingen og ikke bare være en medløber. :) 

Som jeg ser det, opfører Nørden sig ikke upassende eller klodset, som du prøver at beskrive, med dine ordsprog. 

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 2 timer siden:

Rød stue mod blå stue. Generelt og ikke møntet på nogen bestemt. ^^ 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisseck
Amagerjensen skrev, 1 time siden:

Ganske forfærdelig. Her må man åbenbart ikke eje sin egen krop, men skal beskyttes af staten.

Har du nogen konkret viden? Ellers er der nok kun en opfordring herfra til at stemme på de borgelige (ved ikke om socialdemokratiet lige pludselig er blevet forbuds tilhængere?

For resten. Er du selv tilhænger af et forbud?

Min holdning er irrelevant. Forbuddet kommer.

Der bliver snart travlt i Flensborg…

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, den 5.8.2022 at 19:05:

Tror det er fordi der blev name droppet nogle brugere, og person angreb

Eller også fordi nogen i ledelsen har lidt for tætte forbindelser til personager med fingrene i suppen ^_^

Barbi blev også sparket, da hun kon til at nævne, at det var de samme østeuropæiske bander, der fik fremhævede annoncer på eroguide. 

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, den 5.8.2022 at 19:06:

Tja. I de gode gamle dage med video maskiner var VHS dominerende selvom det teknisk set var den dårligste af de 3 standarder (BetaMax, Video 2000 og VHS).

Hvis vi skal snakke om noget mere moderne, så kan vi tage batteri biler. Teknologisk set er det en ELENDIG teknologi. Energi koncentrationer i batterier er så dårlig at du skal bruge 2ton batterier for at komme i nærheden af samme rækkevide som en benzin bil. Samme rækkevide kan du få med 10KG brint eller 50 litter Power2X fuel, som begge er ligeså CO2 neutrale som batterier. Faktisk er de begge bedre, for anlægne til fremstilling af de 2 enegiformer kræver ikke så meget CO2 at bygge, som fremstillingen af batterier, og spilder ikke så meget energi fordi man skal køre rundt med en unødvendig tung bil. Alligevel har elon musk formået at få alle til at tro på at batterier er fremtidens energiform for alle former for transport.

Dejligt forsøg på at afspore debatten og noget forbandet vrøvl. Vi er ikke i nærheden af at kunne producere bring og slet ikke power2x i det målestok. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stabilizer skrev, den 5.8.2022 at 19:43:

@Administrator sidens ejer, blev opmærksom på tråden, og det er ham der har taget beslutningen og effektueret den. Vi moderatorer var ikke inde over beslutningen og vi har heller ikke deltaget  i en snak/diskussion om denne udover at jeg skrev at jeg ikke vidste hvad vi skulle gøre med visse henvendelser fra nogen omkring tråden, det overlod jeg til @Administrator

Nu kan der jo være overvejelser eller forhold som ikke er alle bekendte, om @Administrator vælger at delagtiggøre dem med jer ved jeg ikke. Det er ikke sikkert han nødvendigvis mener at han er forpligtiget til at give information, omvendt kan det også være han gør, jeg aner det ikke 

nu har jeg ikke været inde over udsmidningen, jeg kan ikke udtale mig om @Administrators viden og overvejelser om dette 

men generelt:

er man smidt ud så skal man selvfølgelig ikke oprette alverdens navne bagefter 

mener man nogen herinde er alfonser, pimps osv så er man velkommen til at sende os en pm om det, jvf vores regler punkt 3.7 3.7

“Ved mistanke om falske anmeldelser eller efterlysninger, skal disse rapporteres til Eroguide.dk. Lad være med at beskylde brugere for at have skrevet en falsk anmeldelse eller efterlysning, vi skal nok undersøge sagen nærmere.” - vi undersøger det altid gerne nærmere 

Private oplysninger om brugere/kunder eller piger skal ikke deles på PM ligesom de ikke skal i indlæg 

Klassisk - deles der information som Admin ikke bryder sig om - så bliver man permabannet. Det er jo ikke nyt. 
totalt til grin, men ikke nyt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stabilizer skrev, den 5.8.2022 at 19:43:

Private oplysninger om brugere/kunder eller piger skal ikke deles på PM ligesom de ikke skal i indlæg 

Godt jeg ikke lod mig lokke af dig kære @nørden  

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor ændrer du ikke bare dit navn til Colombiamemesmessenger, du lyder som hende. 

Nørden kommer med hans BUD, på hvorfor profilen blev lukket ned, så stop nu den kørende i ring, bare fordi han rent faktisk turde gå hende lidt på klingen og ikke bare være en medløber. :) 

Som jeg ser det, opfører Nørden sig ikke upassende eller klodset, som du prøver at beskrive, med dine ordsprog. 

Det du citere mig i er at jeg prøver at forklare din ven 

at jeg ikke må linke pigerne her inde, som han vil have mig til. 
for så er det personligt og imod admin. Regler. 
jeg kan linke dem i anmeldelser efterlysninger. 

men kender jeg nået personligt om dem må jeg ikke. 
Og det er det i denne sammenhæng, han ønsker jeg gør det. 

men det var åbenbart ikke så nemt at forstå. 
undre mig dog en del da @nørden 

ved så meget om regler og hvordan admin fungerer. :)

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 5 timer siden:

Så send links i denne tråd.

Hvordan er det muligt at være et så selvhøjtideligt RH som dig?

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby

Hvem står bag eroguide?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...