Hop til indhold
Colombiameme

Latina not done

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

I sexyclub var der en der gjorde det uden med alle.

Taler du kun om blowjobs eller også om sex uden kondom, sådan som @Colombiameme omtaler, at mange latinapiger oplever det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

This has to be one of the most interesting threads ever. Thank you to @columbiameme for providing us with this rare and quite scaring insight. Much appreciated. 

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Wow, what a thread.... Interesting.

Thanks to @Colombiameme for this insightful info, which probably confirms what many of us have feared for a while. As for the selfie gang, I also reported them, I actually thought that's why they got investigated, but apparently not. I noticed - as I have been saying several times here - that it was remarkable how many reports of the girl writing perfect English, when the appointment was made and how little she actually understood in real life. That seems to indicate that there were other people involved and perhaps not truly independent.... Not to mention, of course, the questionable behaviour of collected FaceBook and LinkedIn profiles....

As for all the other stuff, this is of course what one would expect in certain countries, but that it's this widespread in Denmark, is a little surprising - although maybe it shouldn't be - not to mention concerning.

@Colombiameme I hope you're well. It takes someone as courageous as you to make the world a better place

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 19 minutter siden:

Wow, what a thread.... Interesting.

Thanks to @Colombiameme for this insightful info, which probably confirms what many of us have feared for a while. As for the selfie gang, I also reported them, I actually thought that's why they got investigated, but apparently not. I noticed - as I have been saying several times here - that it was remarkable how many reports of the girl writing perfect English, when the appointment was made and how little she actually understood in real life. That seems to indicate that there were other people involved and perhaps not truly independent.... Not to mention, of course, the questionable behaviour of collected FaceBook and LinkedIn profiles....

As for all the other stuff, this is of course what one would expect in certain countries, but that it's this widespread in Denmark, is a little surprising - although maybe it shouldn't be - not to mention concerning.

@Colombiameme I hope you're well. It takes someone as courageous as you to make the world a better place

Thanks. Clearly, you have your heart at the same place as I. I am very well and happy that this is out now. I'm living with my husband in a unaffiliated country. 

I am hearing from acquaintances that the Poles already took their girls home so if you cannot get in contact with the ones in Sydhavnen.. 

The police know the legal owners of those apartments and the relation to the organizations so they'll get what they deserve via Europol. 

• Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Colombiameme skrev, for 9 minutter siden:

Thanks. Clearly, you have your heart at the same place as I. I am very well and happy that this is out now. I'm living with my husband in a unaffiliated country. 

I am hearing from acquaintances that the Poles already took their girls home so if you cannot get in contact with the ones in Sydhavnen.. 

The police know the legal owners of those apartments and the relation to the organizations so they'll get what they deserve via Europol. 

Of course new ones will come to the oldest job in the world.. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 13 timer siden:

Hvis @Colombiamemeskriver at vi alle har lært noget, så er det sådan det er - end of story. 

Cabeza dura.. Did you or did I work on the back in bed and then manage operations for years? 

• Synes godt om 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dear @Colombiameme

As @tvr wrote, indeed a interesting thread and very insightful.

tvr skrev, for 53 minutter siden:

I'm for one not that surprised about this is happening in Denmark - where there is money there are greedy people. What surprised me, or at least inlighten me, was how sophisticated it was handled by the gangs to get and keep the woman in there webs. I can easily understand how a young girl can get caught for never again to be able to switch to independence - if that's what she want. Or at least just to get out with her own money.

I feel sorry for all the broken woman. It is for sure sad how greedy people can be and how little other people's live matters for them. Shame on you for doing this! Shame on me for filling your pockets!

As also @tvr say: it takes quite some courageous for you to stand up and tell about this. I'm not in doubt that they know who you are by now. Thank you @Colombiameme, be careful. This has to be told again and again and again by the brave and courageous.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 5 timer siden:

Jeg ved ikke, @Colombiameme, om det er samtaler som dem jeg beskriver ovenfor, at du mener influencerne har med os andre for at forsøge at påvirke os til at vælge netop de piger, som de anbefaler (fordi det er “piger fra deres bande” ifølge dit udsagn)? For mit eget vedkommende holder det så måske ikke helt stik, fordi kontakten mellem os jo startes af min egen henvendelse. At en begejstret gæst fastholder sin anbefaling af pigen, og opfordrer til at besøge hende, hvis man er ude efter en god oplevelse, er jo ikke så underligt.

Som jeg forstår @Colombiameme, så er der bevidste og ubevidste influencere.

Bevidste arbejder i netværket og skriver fx efterlysninger for nye kvinder her på EG. Typisk nyoprettede profiler der bare skal rette opmærksomhed på en ny kvinde.

Ubevidste er de af os kunder der skriver anmeldelser. Hvis det er tale om en erfaren bruger, så instrueres kvinden i at please kunden og sørge for han får lidt ekstra og på den måde får man positive anmeldelser af erfarne og troværdige brugere på EG og lignende sites rundt omkring i verden.

Ren business.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 9 minutter siden:

Dear @Colombiameme

As @tvr wrote, indeed a interesting thread and very insightful.

I'm for one not that surprised about this is happening in Denmark - where there is money there are greedy people. What surprised me, or at least inlighten me, was how sophisticated it was handled by the gangs to get and keep the woman in there webs. I can easily understand how a young girl can get caught for never again to be able to switch to independence - if that's what she want. Or at least just to get out with her own money.

I feel sorry for all the broken woman. It is for sure sad how greedy people can be and how little other people's live matters for them. Shame on you for doing this! Shame on me for filling your pockets!

As also @tvr say: it takes quite some courageous for you to stand up and tell about this. I'm not in doubt that they know who you are by now. Thank you @Colombiameme, be careful. This has to be told again and again and again by the brave and courageous.

Thank you for writing with usual clarity and authority. 

I will concede that this was years in the making to gather evidence, make sure that the media and authorities were listening  and plan my own exit. 

I am telling this story to you because everyone here, especially the influencers, are somehow also victims. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 7 minutter siden:

AB455 skrev, for 7 minutter siden:

Bevidste arbejder i netværket og skriver fx efterlysninger for nye kvinder her på EG. Typisk nyoprettede profiler der bare skal rette opmærksomhed på en ny kvinde.

Ubevidste er de af os kunder der skriver anmeldelser. Hvis det er tale om en erfaren bruger, så instrueres kvinden i at please kunden og sørge for han får lidt ekstra og på den måde får man positive anmeldelser af erfarne og troværdige brugere på EG og lignende sites rundt omkring i verden.

Ren business.

Yes. Mostly business but also some girls saw the pleasure in you even if it was an order. Soft power is such an important tool. blockquote widget

Redigeret af Colombiameme
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 9 minutter siden:

Ren business.

Fin opdeling. Hvis en anmeldelse indeholder formuleringer som “jeg var hos Jessica i går kl 15”, så er jeg med på, at det kan være nemt at koble personen med hans EG-bruger. Hvis man gider gøre sig den umage, hvilket @Colombiameme jo beskriver.

En del af os andre anmeldere er bevidst ikke særligt specifikke i, hvornår vi har foretaget det besøg, vi skriver om. For mit eget vedkommende varierer det med op til en del uger. Plus at vi måske kun har besøgt pigen denne ene gang. Givet at pigen jo også har en del andre besøgende dagligt, så må det da være vanskeligt at holde styr på at identificere alle kunder, skulle man mene? Eller det er måske nemt nok?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden:

Fin opdeling. Hvis en anmeldelse indeholder formuleringer som “jeg var hos Jessica i går kl 15”, så er jeg med på, at det kan være nemt at koble personen med hans EG-bruger. Hvis man gider gøre sig den umage, hvilket @Colombiameme jo beskriver.

En del af os andre anmeldere er bevidst ikke særligt specifikke i, hvornår vi har foretaget det besøg, vi skriver om. For mit eget vedkommende varierer det med op til en del uger. Plus at vi måske kun har besøgt pigen denne ene gang. Givet at pigen jo også har en del andre besøgende dagligt, så må det da være vanskeligt at holde styr på at identificere alle kunder, skulle man mene? Eller det er måske nemt nok?

We couldn't catch all of you all the time but most girls are synchronized into a few number of groups so we could catch most of you eventually.. 

Some of you used your real public phone numbers, some even sent selfies and LinkedIn accounts, paid with MobilePay or tell very personal stuff in the bed room.. 

It was very easy most times, hard other times but rarely impossible because you came back for more. 

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

The camera en Tureby for license plates was effective. Also, the new places for Latinas in Buddinge behind the private house with kids bicycles in back has a camera at the entrance, which is not for the girls safety since they have a window to peek through.. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

(Did you wonder why some ladies don't do out all to hotels?) Data gathering.. 

The ladies that go hotels is because they premium ladies so they charge a lot for it. 

Redigeret af Colombiameme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Colombiameme skrev, for 2 minutter siden:

It was very easy most times, hard other times but rarely impossible because you came back for more. 

Men hvis man kommer tilbage til en pige, så skriver man jo typisk ikke en ny anmeldelse. Pigen/Gruppen kan selvfølgelig se, at man har været der før, og det er måske muligt ud fra mobilnummer, nummerplade og foto at finde gæstens identitet. Men at koble det til EG-brugernavnet kan da ikke være så ligetil (med mindre anmeldelsen som nævnt indeholder tydelige elementer af, hvornår man har været der, eller hvis besøget har adskilt sig fra et normalt besøg).

Men ok, hvis man har besøgt flere piger fra samme gruppe, bliver det selvfølgelig lettere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 13 minutter siden:

Men hvis man kommer tilbage til en pige, så skriver man jo typisk ikke en ny anmeldelse. Pigen/Gruppen kan selvfølgelig se, at man har været der før, og det er måske muligt ud fra mobilnummer, nummerplade og foto at finde gæstens identitet. Men at koble det til EG-brugernavnet kan da ikke være så ligetil (med mindre anmeldelsen som nævnt indeholder tydelige elementer af, hvornår man har været der, eller hvis besøget har adskilt sig fra et normalt besøg).

Men ok, hvis man har besøgt flere piger fra samme gruppe, bliver det selvfølgelig lettere.

The lifetime value of a review of a new girl early on in her first visit is 200.000 DKK-ish. What would you do as an organizer for such an event to happen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

I sexyclub var der en der gjorde det uden med alle.. I hvertfald også med nye gæster fordi mutter sende en spion ind og han fik det uden første gang han besøgte hende.. Vi alle vidste det jo godt.. Pigen lavede 10.000-15.000 pr vagt og var booket op uger i forvejen når alle os andre sad og lavede måske 5000:ph34r:.. 

Lidt utroligt at der er så mange mænd som kun vil knalde uden gummi. Måske der også var andre grunde til at hun var populær, som f.eks. at hun ydede god service.

Jeg har besøgt sexyclub 2 gange, og gik skuffet derfra begge gange. Ikke fordi jeg ikke kunne få sex uden gummi, men fordi den pige jeg mødte bare skulle have det overstået så hun kunne tømme pungen på den næste kunde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

There is a doctor who spends 20.000 krs on high heeled shoes for an Eastern European brunette.. PM me if you are reading this. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Colombiameme skrev, for 6 timer siden:

You might want to read my comments on how they connect your person to your online profile. 

@Colombiameme You will have to send me a link for that post.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 11 minutter siden:

Lidt utroligt at der er så mange mænd som kun vil knalde uden gummi. Måske der også var andre grunde til at hun var populær, som f.eks. at hun ydede god service.

Jeg har besøgt sexyclub 2 gange, og gik skuffet derfra begge gange. Ikke fordi jeg ikke kunne få sex uden gummi, men fordi den pige jeg mødte bare skulle have det overstået så hun kunne tømme pungen på den næste kunde.

Det var der sikkert men jeg tænker de fleste vil tænke "sikke en service" hvis de fik anal uden, sex uden, oralsex uden i 30 min når de har bestilt og betalt for 10:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Taler du kun om blowjobs eller også om sex uden kondom, sådan som @Colombiameme omtaler, at mange latinapiger oplever det?

Også sex uden.. Så vidt vides.. I vores branche bliver en fjer dog hurtigt til 10 høns.. Jeg har det dog fra en rimelig pålidelig kilde..

Del dette indlæg

Link til indlæg

And the actor who took M to his summer house in France. Write me and we will do some good for you and the community. 

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Create a new thread about barebacking in Danish houses or I stop adding things. Every single thread one this forum deteriorate.. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 37 minutter siden:

En del af os andre anmeldere er bevidst ikke særligt specifikke i, hvornår vi har foretaget det besøg, vi skriver om. For mit eget vedkommende varierer det med op til en del uger.

Det er bestemt gode forholdsregler. Men selv med en bollofon, så kræver det at du skifter taletidskortet, mellem de forskellige kvinder, ikke parkerer i nærheden, er bevidst generel i anmeldelsen og ikke smalltalker om noget der kan forbinde dig til din person eller EG konto.

Det er sgu ikke ligetil eller ønskeligt at skulle være så paranoid.

Men det er så bare os kunder... Det her bør først og fremmest handle om de udnyttede kvinder, selvom @Colombiameme er sød at inddrage os som ofre for industrien.

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...