Guest ABiggie Skrevet 3. August, 2022 https://annoncelight.dk/showad/299100 Er der nogle der har besøgt classy inessa for nylige og kan bekræfte det er den rigtige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 3. August, 2022 Jeg kunne ikke forestille mig, at det ikke er hende. Jeg har besøgt hende 4 - 5. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 3. August, 2022 (edited) har selv besøgt hende og ja det er hende du kan også se at hun har flere anmeldelser på hendes annonce. Redigeret 3. August, 2022 af Gabbana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 3. August, 2022 Jeps det er hende som er på billederne - jeg besøgte hende og hendes veninde Jessica til en 3some her i sommers. Søde og rare piger men en anelse maskine/indstuderet/sådan plejer vi at gøre følte jeg der var der var over oplevelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 3. August, 2022 Enig ser ud som på billederne. Så mega lækker. Desværre synes jeg sexen er en anelse kedelig. Men ellers meget sød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg