Hop til indhold
Havemand

Mit kommende eventyr i en europæisk hovedstad med en Onlyfans-model

Recommended Posts

Guest Gabbana
Emptyman skrev, for 1 minut siden:

Hvis sidstnævnte er tilfældet, så er det lidt dårlig stil at lave et kæmpe indlæg om hele forløbet og samtidig give udtryk for, at en opdatering vil følge.

Vi er ikke uenige.  Jeg synes det er lidt underligt hvis der ikke kommer en form for Update.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde et ærinde i Københavns centrum i går.

Det viste sig desuden at være introdagen for Københavns Universitet. Var der en parade af studiner i let sommertøj? Oh man! Tusinder!

Min kemilærer i gymnasiet refererede altid til os sløve teenagere som "blomsten af danmarks ungdom" med et svedent grin.

Well, udseendemæssigt har vi ikke noget at skamme os over med dagens ungdom.

Lidt ærerligt at der ikke var flere unge mænd, det duer ikke at mænd ikke kan holde trit med kvinder i uddannelsessystemet.

Men en dejlig eftermiddag visuelt var det da.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er en heldig fyr. Jeg har også flere Onlyfans modeller jeg gerne ville mødes med i virkeligheden. Herunder især Larkin Love, som jeg ved fra tid til anden har sex med sine fans... 

Ved også at danske Katja Nadine, nogle gange arbejder som GP. 

Redigeret af TTman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
Cykelmyggen skrev, den 17.9.2022 at 11:27:

Stadig ingen update? 
@Havemand kom du aldrig af sted? Jeg vil gå så langt som at sige, at du skylder os en opfølgning herom. 

Jeg tror godt du kan skyde en hvid pil efter den Update. Enten er han blevet snydt for groft og er pinligt berørt og ikke vil komme med en Update, grundene kan være mange men jeg tror ikke du skal regne med at høre mere fra hans side af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mis4
Gabbana skrev, for 6 timer siden:

Jeg tror godt du kan skyde en hvid pil efter den Update. Enten er han blevet snydt for groft og er pinligt berørt og ikke vil komme med en Update, grundene kan være mange men jeg tror ikke du skal regne med at høre mere fra hans side af.

Nej ham hører vi ikke mere til. Han var online i går og så sent som for 6 timer siden. Enten har Gabana ret eller det hele har været en stor grå-sider-fantasi:-|

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
Mis4 skrev, for 2 timer siden:

Nej ham hører vi ikke mere til. Han var online i går og så sent som for 6 timer siden. Enten har Gabana ret eller det hele har været en stor grå-sider-fantasi:-|

Jeg tror også bare at det er en closed case -_- 

jeg venter ihvertfald ikke på en Update mere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...