holstebronx 7415 Skrevet 24. Oktober, 2013 Det skal prøves. Men der er også mange andre ting jeg vil ha afprøvet, men det er i en anden / andre kategorier Hej Holstebronx Om du bør ønske dig en GFE oplevelse eller ikke, bør som jeg ser det bero helt på hvad du selv lægger i begrebet, og ikke sådan som piger markedsfører GFE som en ydelse. Dermed ikke sagt at pigerne ikke holder hvad de lover, nok tværtimod Dem der gør det godt sælger godt, og at gøre det godt udgør deres hele forretningsmæssige behov. Nøjagtigt som enhver anden dygtig samvittighedsfuld håndværker, der kan sælge igen og igen til de samme kunder. Bliver du så måske rundtosset i hovedet af den gode GFE oplevelse, ja så er det nok dig der efterfølgende bør revurdere om det er den ydelse du specifikt ønsker når du besøger en glædespige? Det er altid vores eget ansvar om et forbrug fører til et misbrug, eller om det derimod forbliver - ja bare et forbrug, og det bør købesex forblive for os alle sammen, for vores egen skyld. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Oktober, 2013 Der tror jeg du har fat i det rigtige Hunter Jeg ved som sagt ikke rigtigt hvad det er, men det er måske et spørgsmål om HENGIVENHED. Altså at GIVE sig HEN, til den anden, det er jo det man gør, i hvert fald gør jeg, jeg giver det mest intime jeg har, og ofte gør pigen det også. Og det har ikke noget at gøre med penge eller ikke penge. Det er jo ikke kærligheden, forelskelsen, forgabelsen jeg spørger til i mit oplæg. Det er den der underlige xxxxx - hengivenhed er et rigtig godt ord for denne, til tider, irrationelle følelse for et andet menneske man engang har været intim med. Selv om pigen rent faktisk på et tidspunkt måske har svigtet dig, eller man bare er flydt videre hver sin vej i livet, så stiller du alligevel op, når hun er i nød. Ligesom man ofte sender en varm tanke til den pige man købte en stund sammen med, for flere år siden, og ikke har set siden. Man var intim, man åbnede for det inderste i sig selv, og hun gav los og lod dig kigge ind. Det er ikke noget med at passe på ikke at blive forgabt i det uopnåelige, det punkt er man forbi. Dog sidder der stadig nogle varme glade minder, som gør at man aldrig ville afvise hende. Jeg har en elendig hukommelse for hvad der skete hvornår i mit liv, hvad navnet er på den vigtige person jeg mødte for nogle år siden osv. Men jeg husker navnet, ansigtet, stedet, situationen og intimiteten med alle de piger jeg har elsket med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3642 Skrevet 24. Oktober, 2013 Jeg tror ikke jeg ville kunne dyrke denne "hobby" uden af udvikle nogen følelser for de piger jeg ser mere end en gang. Men hvilke følelser er noget helt andet. Hvis det skulle udvikle sig til reelt kærlighed, så ved jeg ikke hvad jeg vil gøre.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. Oktober, 2013 Mon ikke også pigerne kan vejre hvilken retning et besøg tager ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9648 Skrevet 26. Oktober, 2013 Prøv at studere dette billede som mandlig forbruger af købesex, og kig så selv lige en gang i spejlet 24. oktober 2013 Information.dk http://www.information.dk/476145 Vort eget spejlbillede fortæller vist meget godt hvorfor vi betaler piger i kategori med pigerne på billedet for sex, og hvorfor fyre i kategori med ham på billedet ikke betaler/behøver at betaler nævnte segment af piger for sex. Ak ja der brast den illusion, verden er ond, men bare tegnebogen er vepolstret kan meget lade sig gøre et langt stykke - sidstnævnte er vist det meste vi kan tro og håbe på, os der kigger os selv i spejlet Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 26. Oktober, 2013 Vort eget spejlbillede fortæller vist meget godt hvorfor vi betaler piger i kategori med pigerne på billedet for sex, og hvorfor fyre i kategori med ham på billedet ikke betaler/behøver at betaler nævnte segment af piger for sex. Ak ja der brast den illusion, verden er ond, men bare tegnebogen er vepolstret kan meget lade sig gøre et langt stykke - sidstnævnte er vist det meste vi kan tro og håbe på, os der kigger os selv i spejlet Det er jo spillets grundbetingelser. Vi betaler for det, og bøjer dermed de normale spilleregler for seksuel tiltrækning til vores fordel - hvad der måske også er en af de mere oversete grunde til foragten for købesex. Jeg har ingen illusioner om at piger der er 20 år yngre end mig eller mere, og som forøvrigt ofte er langt mere attraktive end de piger jeg kunne komme i nærheden af da jeg selv var i 20' erne, har sex med mig alene pga. min vindende personlighed. Det sker fordi jeg betaler for fornøjelsen - punktum. Men den viden udelukker ikke jeg føler sympati, fortrolighed og ømhed overfor pigen - og hvem ved, måske er lidt af det gengældt, måske synes hun jeg er en ok. og ganske sympatisk gæst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 26. Oktober, 2013 Prøv at studere dette billede som mandlig forbruger af købesex, og kig så selv lige en gang i spejlet Altså, det eneste jeg ser i de billeder du henviser til, er en masse stereotype unge drenge og piger, som - formentligt - ikke har alt for meget mellem ørerne, og vil gøre alt for at blive en wannabe kendis. Den eneste grund til at disse (tildels kønne) piger vil have sex med disse (ikke specielt kønne) drenge, er for at tiltrække seere (så TV-producenten bliver glad/får reklamepenge i kassen) .... Du skal også huske på, at de mennesker der bliver castet til disse programmer, SKAL være unge med veltrænede kroppe, således at TV-programmet har blikfang og kan tiltrække seere. Hvis man ser bort fra deres "unghed" og deres veltrænede kroppe, og f.eks. kiggede på deres ansigt/øjne/ect., så er de IKKE kønnere/smukkere end mange andre! Jeg får IKKE mindreværdskomplekser ved at se sådanne reality-programmer... ja, tværtimod så synes jeg faktisk, at det styrker det mit intelligens-ego, hvis jeg ser sådanne programmer. Men jeg lader dog normalt være med at bruge min tid på at se sådanne reality-programmer, da jeg mener, at jeg sagtens kan finde noget der er væsentligt mere udviklende for min intelligens (og ikke bare mit ego)..... Mht. følelser for pigerne, så vil jeg bestemt ikke afvise, at der kan være følelser. Men købesex er jo netop defineret ved "no strings attached"/uforpligtende sex (gældende for begge parter!), så det vil - som udgangspunkt - være en blindgyde. Eneste undtagelser er hvis pigen selv ligger op til det (f.eks. spørger om man vil på date med hende osv. - og uden betaling selvfølgelig!) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 26. Oktober, 2013 man skal altid huske at man betaler ikke for at kneppe - man betaler for at gå.... Det lyder muligvis arrogant - men når jeg vælger købesex er det ikke fordi jeg mangler muligheder for at finde en nydelig elskerinde (eller et engangsknald på Castenskiold eller ZeZe)- men det er simplethen meget lettere og ikke mindst uden nogle forpligtelser. Ingen tanlker om mærkedage højtider osv. At nogle af købesexoplevelserne så er blevet til gode venskaber er en helt anden sag - men det rigtigt gode er at spillereglerne er defineret - "you don't call me I call you" - og så har vi hver især et liv der ikke berøres unødigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9648 Skrevet 26. Oktober, 2013 Hej Findus - du skrev: Men den viden udelukker ikke jeg føler sympati, fortrolighed og ømhed overfor pigen - og hvem ved, måske er lidt af det gengældt, måske synes hun jeg er en ok. og ganske sympatisk gæst. Din grundlæggende erkendende konstatering udelukker bestemt ikke at du kan føle sympati, fortrolighed og ømhed ovefor pigen på et rationelt grundlag. Men det er netop fordi du erkender og accepterer den grundlæggende præmis " pengene" - med streg under det punktum du selv så rigtigt sluttede af med. Det er først når du som kunde/gæst/forbruger søger at fortrænge/undertrykke bevidstheden om den grundlæggende præmis "pengene", at du hvor du føler sympati, fortrolighed og ømhed overfor pigen, der gør du det på et irrationelt og dermed et falsk grundlag. Jeg tror afgjort at meget attraktive piger der er 25 +/- år yngre end vi, i nøjagtigt den samme kontekst jeg her definerer, vil kunnde finde at du, vi og os er ok, vi er ganske sympatiske gæster, og ja meget vel kan tænkes oprigtigt gerne at ville gengælde med en eller anden afart af ømhed. Men jeg er ret overbevist om at det alt overvejende gør sig gældende, at pigerne før og efter en meget tidsafgrænset intimitet med dem, de i modsætning til tilsyneladende en del af deres gæster, pigerne ikke søger at fortrænge/undertrykke bevidstheden om den grundlæggende præmis "pengene". Det er sidstnævnte forhold der bygger bro over den generationskløft, der bortset fra helt undtagelsesvist, kun udviskes af og fører til et seksuelt samkvem på trods af aldersforskellen - på grund af pengene. PS Filosoffen Det var nu udelukkende billedet der fik mig til at bruge det som parallel og ikke artiklen, som jeg ikke har læst - men det vil jeg da gøre, hvis ikke det forsvinder inden jeg når det på Information.dk Nu abonnerer jeg ikke på TV pakker andet end billigste grundpakke, og kan ikke se slige programmer - ser mest de smalle kanaler på DR. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 26. Oktober, 2013 Men det er netop fordi du erkender og accepterer den grundlæggende præmis " pengene" - med streg under det punktum du selv så rigtigt sluttede af med. Vi er fuldstændig enige - du kalder det den "grundlæggende præmis", jeg foretrækker at kalde det "spillereglerne" - men forskellen er ens Grundbetingelsen er at det er en købt oplevelse, og at det er pengene der tilsidesætter det normale hieraki baseret på status og alder. Men følger vi spillets regler er vi hver især frie til at søge de oplevelser vi ønsker :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 26. Oktober, 2013 men det vil jeg da gøre, hvis ikke det forsvinder inden jeg når det på Information.dk Det behøver du skam ikke for min skyld. Artiklen handler om hvorfor en af drengene ikke vil knalde med 2 af pigerne, efter at de direkte siger til ham, at de vil have hans diller Men da TV-programmet jo netop er IKKE er virkelighed (selvom det hedder reality), så er artiklen (omtalen) jo bare smart markedsføring fra TV-producentens side. Spild af tid.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Oktober, 2013 man skal altid huske at man betaler ikke for at kneppe - man betaler for at gå.... Det lyder muligvis arrogant - men når jeg vælger købesex er det ikke fordi jeg mangler muligheder for at finde en nydelig elskerinde (eller et engangsknald på Castenskiold eller ZeZe)- men det er simplethen meget lettere og ikke mindst uden nogle forpligtelser. Ingen tanlker om mærkedage højtider osv. At nogle af købesexoplevelserne så er blevet til gode venskaber er en helt anden sag - men det rigtigt gode er at spillereglerne er defineret - "you don't call me I call you" - og så har vi hver især et liv der ikke berøres unødigt Umiddelbart lyder det med rødt markerede arrogant, men sammenholdt med dine tidligere indlæg om hvordan du privat har arrangeret dig med regelmæssigt sex indenfor ægteskabet, har du gjort mig nysgerrig. Hvordan pokker fikser du alt det der? Fast sex med konen, nemme scoringer på restaurant/natklub steder og fremskafning af elskerinder. Kunne du ikke starte en ny tråd, og tænde lyset for os der kæmper med det hele? Til folk udenfor Århus. Castenskiold er en restaurant i den høje prisende ved åen i Århus, der i løbet af aftenen omdannes til dansested/natklub. Zeze ved jeg ikke rigtig hvad er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Oktober, 2013 Det behøver du skam ikke for min skyld. Artiklen handler om hvorfor en af drengene ikke vil knalde med 2 af pigerne, efter at de direkte siger til ham, at de vil have hans diller Men da TV-programmet jo netop er IKKE er virkelighed (selvom det hedder reality), så er artiklen (omtalen) jo bare smart markedsføring fra TV-producentens side. Spild af tid.... Nu er det mig der startede denne tråd. Den går faktisk på hvorfor vi mænd udvikler følelser ( skal ikke forveksles med forelskelse) for de piger vi har været sammen med. Nu afspores tråden til at omhandle hvad vi betaler for, og hvorfor vi betaler for det. Desuden kommer der lidt belæring om hvordan man skal læse artikler i avisen. Det er sjovt. Jeg brugte ordet afsporing. Det MENER jeg ikke, det er udvikling, som Blue Jacket har introduceret som begreb. Fortsæt endelig, det bliver mere og mere spændende. Skulle nogen stadig have kommentater til det oprindelige emne, er det ikke fy at køre "udviklingen" baglæns :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bendix Westinghouse 165 Skrevet 26. Oktober, 2013 Århuselsker, nu har jeg jo kendt Heine, i en del år (mange) så jeg vil nyde at svare på hans vegne: "Et vindende væsen, humor i passende doser, justeret ligefremhed, "gentleman" (i engelsk betydning). Eller sammenlagt: et menneske man holder af at kende, uanset om man er kvinde eller mand. Med venlig hilsen Bendix Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Oktober, 2013 Århuselsker, nu har jeg jo kendt Heine, i en del år (mange) så jeg vil nyde at svare på hans vegne: "Et vindende væsen, humor i passende doser, justeret ligefremhed, "gentleman" (i engelsk betydning). Eller sammenlagt: et menneske man holder af at kende, uanset om man er kvinde eller mand. Med venlig hilsen Bendix Tak "Bendix" Jeg er sikker på Heine svarer for sig selv når han får tid dertil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 27. Oktober, 2013 nu er det jo lige før jeg rødmer med de roser fra Bendix (som jeg ikke helt ved hvem er ?)... men - øhhh .... jeg har flytte mit svar til Århuselsker over i ane nyoprettet tråd "om elskerinder glædespiger og ens hustru" håber ikke det forstyrrer for meget ÅE rent praktisk - ZeZe er det københavnske svar på Castenskiold (ligesom Victor er på Casablanca) - alle fire steder jeg færdes når jeg er "ude"... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. Oktober, 2013 Eller sammenlagt: et menneske man holder af at kende, uanset om man er kvinde eller mandDet lyder nu ikke helt dumt, det her ..... Men kunne I ikke blive enige om, hvem, der kender hvem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 27. Oktober, 2013 jeg vil skyde på at Bendix er en jeg kender fra Venuslogen dagene... hvsi jeg skal komme emd et kvalificeret gæt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 28. Oktober, 2013 Væk fra café-geografien og tilbage til trådemnet! Er det mon ikke således, at et egentligt kæresteforhold kunde og glædespige imellem vil være dødsdømt på forhånd? I hendes begrebsverden vil han jo altid være den utro sexkunde, og i hans opfattelse vil hun jo altid være hende, der solgte ud af sig selv.... Kan man i kærlighedens navn overse DEN svære start på et forhold? Dermed ikke sagt, at man ikke kan fatte dyb sympati for hinanden, knytte (bolle)venskaber, og måske i en periode leve helt eller delvist sammen i en eller anden form for gensidig overenskomst.... Men i evig troskab til døden os skiller..??? Aaaaarrrrhhhhvar??? Det kunne være inspirerende at høre kommentarer fra gudinderne omkring emnet "kunder og kærlighed"! Er nogle af jer mon nogensinde brændt varm på en gæst, og har indledt et egentligt kæresteforhold derfra? Holder det endnu/holdt det ikke? Eller er I, hvad min fornemmelse siger mig, 100 % afklarede om at holde skidt og snot for sig? Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Oktober, 2013 Væk fra café-geografien og tilbage til trådemnet! Er det mon ikke således, at et egentligt kæresteforhold kunde og glædespige imellem vil være dødsdømt på forhånd? I hendes begrebsverden vil han jo altid være den utro sexkunde, og i hans opfattelse vil hun jo altid være hende, der solgte ud af sig selv.... Kan man i kærlighedens navn overse DEN svære start på et forhold? Dermed ikke sagt, at man ikke kan fatte dyb sympati for hinanden, knytte (bolle)venskaber, og måske i en periode leve helt eller delvist sammen i en eller anden form for gensidig overenskomst.... Men i evig troskab til døden os skiller..??? Aaaaarrrrhhhhvar??? Aggghhhhh hvem er det lige som har sagt at kærlighed er li med troskab..... Der er altså masser af piger som både lever i forhold og som både elsker og er elsket på trods af deres virke. Deres mænd er jo også vel vidende om hvad de laver og elsker dem jo ikke mindre af den grund. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 28. Oktober, 2013 I hendes begrebsverden vil han jo altid være den utro sexkunde, og i hans opfattelse vil hun jo altid være hende, der solgte ud af sig selv.... Kan man i kærlighedens navn overse DEN svære start på et forhold? Den menneskelige natur er uransagelig. Jeg læste herinde for måske et år siden eller så en efterlysning af en bestemt pige i Flensborg. Efter et stykke tid dukkede en bruger op og fortalte, at den pågældende pige ikke var i branchen længere, for de havde, efter nogle af hans besøg hos hende, forelsket sig. Jeg synes, at det var en sød og positiv historie. Selv tror jeg, at mange mænd sagtens kunne affinde sig med at leve sammen med en glædespige, men holder sig tilbage af frygt for omgivelsernes- og navnlig vennekredsens reaktioner. Omgivelserne, og ikke mændene selv, sætter her grænsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 28. Oktober, 2013 Aggghhhhh hvem er det lige som har sagt at kærlighed er li med troskab..... Der er altså masser af piger som både lever i forhold og som både elsker og er elsket på trods af deres virke. Deres mænd er jo også vel vidende om hvad de laver og elsker dem jo ikke mindre af den grund. Sisse: Dårligt formuleret af mig.... Jeg anerkender bestemt det åbne forhold, swingerlivet, med mere! (Har skam selv været der... ) Når jeg skriver ordet "troskab", tænker jeg mere på det følelsesmæssige bånd, den eneste ene, osv.. Den, der optager den særlige plads i hjertet! Sex med andre eller ej. Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Oktober, 2013 Sidespringer skrev: Væk fra café-geografien og tilbage til trådemnet! Er det mon ikke således, at et egentligt kæresteforhold kunde og glædespige imellem vil være dødsdømt på forhånd? Hæ, hæ Sidespringer. Nu er det tilladt med sidespring i denne tråd, og faktisk så handler den lige netop ikke om forelskelsen, kæresteforholdet mellem kunde og glædespige. Den handler oprindeligt om den nære tilknytning, hengivenheden man har og får til et menneske man har været intim sammen med. Også lang tid efter den intime del af venskabet/forholdet er ophørt. Men lad endelig tangeten bøjes en stund i retning: forelskels kunde/sælger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 28. Oktober, 2013 Den menneskelige natur er uransagelig. Jeg læste herinde for måske et år siden eller så en efterlysning af en bestemt pige i Flensborg. Efter et stykke tid dukkede en bruger op og fortalte, at den pågældende pige ikke var i branchen længere, for de havde, efter nogle af hans besøg hos hende, forelsket sig. Jeg synes, at det var en sød og positiv historie. Selv tror jeg, at mange mænd sagtens kunne affinde sig med at leve sammen med en glædespige, men holder sig tilbage af frygt for omgivelsernes- og navnlig vennekredsens reaktioner. Omgivelserne, og ikke mændene selv, sætter her grænsen. hmmm, BX. Du ved jeg sætter pris på dine indlæg, og som regel er jeg enig med dig. Meeen. Vi er jo hinandens omgivelser, så jeg er ikke sikker på det er omgivelserne. Og det er ikke fordi jeg er frisindet, for det tror jeg egentlig ikke jeg er. Jeg er ihvertfald ikke opdraget med frisind overhovedet !!! Jeg har ikke et bedre bud på hvad det så er, men jeg ved med mig selv, at når man først er forelsket, er man heeelt ligeglad med omgivelserne. Og det er jeg egentlig også sikker på jeg ville være i den forbindelse der hedder om være forelsket i en glædespige. 100pct sikker. Omgivelserne ville ikke være noget jeg tog ind i overvejelserne. Det er nok lige så meget om en glædespige kunne forelske sig i en kunde.... hvis hun kunne, og han kunne, kan jeg ikke se der skulle være problemer. Jeg er så helt enig i at den du nævner der er en solstrålehistorie, og jeg har også selv hørt om flere andre (fra det store udland). Så jeg ser egentlig ikke problemet her. Andet end at vi muligvis har afsporet debatten TVR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 28. Oktober, 2013 jeg kender et par par der har mødt hinanden professionelt og som har levet lykkeligt sammen i 10 år, så det KAN lade sig gøre. I det ene tilfælde holdt pigen op som lagenartist, i det andet ikke. Det kræver en enorm disciplin og styrke at kunne holde fast i hinanden i det hele taget i den omskiftelige verden vi lever i - men vel i særlig grad i denne metier - så Hatten af for dem.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg