Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Følelser for pigerne

Recommended Posts

Gæst

Giver lige mit besyv til denne tråd, som jeg syntes interessant.

Forelsket i en glædespige eller haft følelser, nej aldrig for mit vedkommende, men besat af tanken om at have sex med en bestemt glædespige, ja absolut.

Jeg er gift med en smuk kone, mine venner siger altid de er misundelig på mig, og ja hun er da lækker, desværre er hun ikke så eksperimenterende inden for sex, bliver lidt ensformigt og husmoragtigt.

Derfor jeg har søgt lidt udenfor ægteskabssengen. Havde på et tidspunkt en elskerinde, men det duede ikke, hun ville mere end bare hygge.

Derfor prøvede jeg glædespige, det var ligesom lettere, ingen forpligtigelser efter sex.

Fik prøvet forskellige, de fleste gange gik jeg skuffet hjem pga manglende indlevelse fra enten pigen eller mig selv, der skal en del til at tænde mig, hun skal være lækker, flot ansigt og super krop.

På et tidspunkt prøvede jeg lidt thaimassage, det blev jeg hurtigt træt af. Så besøgte jeg en glædespige som bare tændte mig sexuelt helt vildt, desværre holdt hun efter ganske kort tid op med at annoncere, hvilket var skide ærgerligt.

Nu havde jeg gemt hendes Tlf nr så en dag prøvede jeg at sende hende en yderst høflig nærmest venskabelig SMS som hun faktisk blev rigtig glad for, hun bed mig ringe hende op. Det gjorde jeg og hun fortalte mig at hun ikke gad annoncere mere, da hun var dødtræt af alle de åndssvage mails og SMS hun modtog hver dag fra useriøse mænd som skrev i et beskidt sprog.

Nu havde hun udvalgt et par tidligere kunder som kom en gang imellem (hun har aldrig skulle leve af det, normalt fuldtidsjob), så jeg spurgte om hun ville lege med mig en gang imellem, gerne svarede hun. Og hold kæft jeg nyder at besøge hende, hver gang finder hun på nye "lege" og de bliver frækkere og frækkere, hun har ganske enkelt flyttet mine grænser yderligere:-))

Har jeg følelser for hende, nej. Er jeg forelsket i hende, nej. Men jeg er besat af at have sex med hende, besøge hende i flere timer hvor vi også bruger en times tid til at snakke om løst og fast. Jeg betragter hende som en bolleveninde som jeg yder lidt økonomisk hjælp.

Har besøgt hende 3 gange på 3 uger, så besat af hendes sex, absolut.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Valdemar

Nu havde hun udvalgt et par tidligere kunder som kom en gang imellem (hun har aldrig skulle leve af det, normalt fuldtidsjob), så jeg spurgte om hun ville lege med mig en gang imellem, gerne svarede hun. Og hold kæft jeg nyder at besøge hende, hver gang finder hun på nye "lege" og de bliver frækkere og frækkere, hun har ganske enkelt flyttet mine grænser yderligere:-))

Den slags findes der nok ikke mange af i branchen.  Men set fra en kundes side, er jeg sikker på, at det virker særdeles tillokkende på alle leder og kanter for rigtig rigtig mange mænd. Personligt er mit ultimative ønske, at det skal være gensidigt, uagtet at der flyttes lidt penge den ene vej.  Der er jo aldrig noget der er sikkert, men sandsynligheden for tilpas megen gensidig værdsættelse og nydelse er nok større hos hende, hvis man slipper igennem nåleøje end hos en 24/7/365 pige (for at angive den diametrale modsætning), hvor der reelt ikke foretages nogen evaluering/udvælgelse af kunderne.

For at undgå misforståelser, vil jeg dog tilføje, at det gensidige selvfølgelig ikke afgøres udelukkende på baggrund at en enkelt parametre som "Hvor mange kunder køres der igennem røret" men set i generel sammenhæng ville det lyde underligt i mine øre hvis en pige der kun ønsker 3-4 kunder ikke vælger dem hun svinger bedst med.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er aldrig blevet forelsket i en glædespige, det tror jeg heller ikke sker.

Men jeg kan sagtens genkende at drage omsorg, have følelser og trangen til at beskytte pigen.

Nogle af pigerne forstår virkelig at sælge en fantasi, både med rosende gloser og fantastisk sex.

Men jeg tror også jeg er så meget realist, at jeg falder hurtigt til jorden igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg er aldrig blevet forelsket i en glædespige, det tror jeg heller ikke sker.

Men jeg kan sagtens genkende at drage omsorg, have følelser og trangen til at beskytte pigen.

Nogle af pigerne forstår virkelig at sælge en fantasi, både med rosende gloser og fantastisk sex.

Men jeg tror også jeg er så meget realist, at jeg falder hurtigt til jorden igen.

Det er lige præcis de følelser jeg spørger til. Omsorgen, beskytter trangen, hengivenheden og ønsket om at begge får en god oplevelse og en varm og tæt relation, uden at der går forelskelse i det.

Det er vel den "gruppe" følelser erklærede polyamorøse lever deres multi forhold på?

Jeg er ikke helt sikker på der ikke findes rigtig mange af den type forhold i branchen Blue Jacket. Bredden af min pigevifte er ikke særlig stor, men jeg har da kendskab til en del af den type forhold Valdemar beskriver, hvor en pige er gået "off line" men har en pæn lille gruppe mænd som besøger hende privat og meget diskret.

Men de ovenfor nævnte følelser, er jeg ret sikker på mange har overfor de aktive piger de besøger mere end en gang. Det er vel egentlig de følelser der producerer Gentlemen?

Jeg er også sikker på at disse følelser udelukkende opstår såfremt pigen er med på at der er tale om mere end blot en ind/ud øvelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig har man da de nævnte følelser.

Jeg har i hvert fald, og det er netop det, der skiller mennesker fra robotter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er da helt på linie med jer der erkender man kan få følelser for en glædespige, men går det ikke hurtigt over?

Man skal jo huske på at pigerne er så professionelle at de jo godt ved hvilke "knapper" de skal trykke på, i den sidste ende handler det vel om gensalg?

Men vi mænd har jo også forskellige ønsker om hvad vi søger. Nogle er gifte, det er nok os der bare søger fede sexoplevelser, andre er alene, søger måske mere samvær, kæresteoplevelser, kys og kram.

Jeg har ændret meget adfærd i sexindustrien. Har altid holdt mig fra østeuropæiske piger, afrikanske og gadepiger, disse grupper siger min intet, og mange er tvunget ud i prostitution, og det vil jeg ikke støtte.

Har besøgt lidt thai klinikker, hovedsaligt for at få massage, indimellem med afsluttende hj, men det gider jeg ikke mere.

Sexklinikker tænder mig heller ikke, kan sgu ikke klare at have sex med en der har haft 5-10-15 andre kunder samme dag, rent turn off for mig. Har derimod søgt og besøgt en række "private" , altså nogle som ikke tager mange kunder, som ikke decideret lever af prostitution, og klart der de bedste oplevelser.

Slutteligt så er jeg helt vild med Tantra, særdeles hos Tantra-journey i Vejle, den bedste tantra man kan få for penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg vil gerne vende den lidt om.

og spørge. Hvor mange af jer har oplevet at piger er blevet glade for jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Åh Sissse, der er for fristende ikke at sige: Det er de da alle sammen.

Nej, seriøst så er det meget svært at sige. Dog føler jeg at mine følelser ( og det er stadig ikke forelskelse vi taler om) ofte er gengældt. Det bekræftes af dialogen under før og efter legen. Det bekræftes af de ting man får at vide om hende, og hele den måde hun agerer på. Især bekræftes det af den oprigtige gensynsglæde, ved efterfølgende besøg. Det er altså meget svært at forestille sig, i den situation. Mange af os er trods alt oppe i årene, og nogen af os har haft job, hvor det at vurdere et menneskes - forhandlingspartners - oprigtighed var vigtig, og vi er blevet trænet gennem utallige møder, og evaluering af efterfølgende resultater og handlinger.

Iøvrigt er det vel ikke at vende den om. Såfremt jeg ikke føler at pigen har en form for sympati for mig, vækker hun heller ikke de omtalte følelser i mig. Som altid er ingen oplevelse fuldkommen, såfremt den ikke spejles i et andet menneskes sind.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har jeg. Men nu har jeg også besøgt så mange efterhånden at det rent statistisk måtte ske på et tidspunkt haha :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Ha ha Sisse :D

De er i hvert fald glade for de penge vi giver dem.

Det er meget svært at vurdere hvor glade de helt oprigtig er for os, og at bilde sig selv ind at man kan det så skal man nok tænke på, at der findes fantastiske sælgere. Det afhænger nok også en del af hvor naiv, blåøjet man selv er. Man kan som mand nemt blive forfalden til at tro, at de faktisk er glade for os som mennesker og hvis det ikke lige var fordi man selv er vistnok lykkelig gift eller fri som fuglen og ikke ønsker nogen forhold etc etc og hvad man ellers kan bilde sig selv ind af dårlige forklaringer, så kunne man nemt lige have scoret massagepigen.

Dog vil jeg også tilføje, at jeg tror de er faktisk glade for os som kunder, hvis der har en sympati for os.

Bemærk ordet kunder.

Ligesom indehaveren af min favoritrestaurant er vældig glad for at se mig hver gang osv. For mig at se er det vigtigt at vi mænd husker at vi er kunder, og jeg tror nogle gange at visse mænd herinde rent faktisk tror at pigerne er helt vilde med dem og deres lidt ældre kroppe og pikke. Der kan sagtens være gensidig sympati og det er der helt sikkert, men jeg tror visse har lidt svært ved at forholde sig til at de rent faktisk køber selskabet med pigerne, altså pigerne er ikke sammen med os mænd fordi de bare ikke kan modstå vores fantastiske charme og lækre kroppe :D, men fordi vi betaler for det.

Jeg er selv stamkunde hos nogle piger, jeg er stamkunde fordi jeg oplever at pigen virker glad for at se mig, hun giver mig en ekstra god service efter jeg er blevet stamkunde, hun er hyggelig og sød at være sammen med, en kan huske hvad jeg specielt tænder på meget godt og det udnytter hun på den herligste måde. Jeg er da helt sikker på at disse piger synes jeg er en fin nok kunde, høflig, renlig og en de ikke brækker sig over at være sammen med sexuelt, men jeg bilder mig på ingen måde ind at de er helt vilde med mig som privat person og begærer min krop i uanede mængder. Vi er stadigvæk kunden der måske for nogles vedkommende og også mit eget på årsbasis kan betale den samme pige 15.000 kroner eller mere for cirka et dusin opleveler, hvis vi er stamkunde. En sådan kunde vil pigen nok gerne være lidt sød overfor.

Medmindre at der rent faktisk etableres et forhold hvor penge ikke er involveret. Så er sagen en helt en anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@ Aros

100 % enig, gensyns glæde fra en pige kan da mærkes, men i den sidste ende handler det om en forretning, tror desværre at mange mænd glemmer det. Og selvfølgelig har pigerne også mere sympati for en mand der er ren og velduftende, fører et sobert sprog og det gør nok heller ikke noget han ser lidt godt ud.

Men det kan vi vel spørge Sisse om :-))

Alt i alt er vi mænd sgu nok for nemme at imponere, lidt søde ord og vi tror vi er Guds gave til kvinderne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

1 sted har jeg oplevet at da jeg besøgte hende 2. gang, der faldt hun mig om halsen inden jeg næsten var kommet indenfor.

Efterfølgende begyndte hun så at skrive sms til mig, det blev sgu lidt for underligt :D

Der har også været en gang hvor selve det aftalte var helt normalt, men bagefter da vi egentligt var færdige og hun havde fået tøj på , men jeg var nået knapt så langt :D Der ville hun pludselig holde om mig, stod helt tæt sammen hvor hun tog mit hoved helt tæt til hendes så vores pander rørte ved hinanden og vi kyssede, dog kun tante kys. Jeg vil tro at det lignede en kæreste situation hvis nogen havde overværet det....måske det var for at lokke mig tilbage i nærmeste fremtid

Det lykkes hende nok hehe, jeg spurgte ihvertfald efter hendes navn så jeg kan sikre mig at hun er på arbejde den dag jeg måske besøger stedet igen.

Men generelt har der været god kemi de fleste steder jeg har besøgt, ikke at forveksle med kæreste halløj.

Og også et par steder hvor det var business fra pigens side...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man kunne jo også spørge pigerne/kvinderne "Kan man gå ind i denne branche og tro, at man aldrig vil udvikle følelser for nogen af sine kunder".

Det tror jeg ikke at man kan. Det interessante er så ikke blot at sætte ord på disse følelser (kemi, sympati m.v.) men mere at forholde sig til, hvad disse følelser så betyder for relationen, besøgene og om det har indflydelse på, om parterne lukker hinanden længere ind i deres privatliv o.lign.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil også være med her.

Indrømmer med det samme, at jeg ikke har læst hele tråden. Det skyldes, at jeg ikke vil farves af andres indlæg.

Der er et par piger som jeg har set flere gange over nogle år. Jeg er på ingen måde forelsket i dem, men holder virkelig meget af dem, som dem de er. Tror, hvis jeg havde mødt dem under andre omstændigheder, så var det måske sket.

Det er kvinder som indeholder mange af de ting, jeg sætter pris på hos en kvinde. Jeg respekterer deres selvstændighed og deres væsen og at de kan få mig til at slappe af.

Særligt i forhold til den seksuelle del af samværet, som jo er det jeg/vi betaler for, har jeg følt mig utrolig fri og accepteret. Hos mig gir det selvfølgelig bonus, at det virker som om eller at kvinden faktisk synes godt om mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Flot Mindset. Det er den der følelse jeg spørger til. Respekt, nærhed osv uden forpligtigelse men stadig varme følelser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forsøger mig lige lidt ud i digtningens kunst:

Kan med få ord sige

den har ej levet,

der i en glædespige

ej forelsket er blevet

Frit efter NFS. Gruntvig - nu skal det åbenbares

Jeg har mødt flere glædespiger, hvor jeg har følt der her sug i maven og hvor jeg bagefter har gået og tænkt og forestillet mig, hvordan det ville være at leve sammen med vedkommende - dele bord og seng - ja var jeg ikke gift i forvejen med børn og hus, ville jeg måske være gået efter det og have set om det kunne bære - men på den anden side, ved man jo også godt at pigerne ofte får lignende - og ofte bedre tilbud end jeg kan tilbyde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hejsa :-)

Jeg håber at nogle af jer søde Mænd udvikler en form for føleser for pigerne ( især hvis i har besøgt dem en del gange ).

Alt andet ville gøre jer alt for kolde og kyniske i jagten på en udløsning.

Får vi føleser for Jer ?

Jeg gør ihvertfald.

Jeg tænker på mine faste gæster - om de har det godt - om de har en god ferie - om hvordan de tager deres beslutning evt om at blive skilt osv osv.

Jer der kommer hos faste piger i ved jo temmeligt sikkert mere om pigen end end gæst som bare er førstegangs gæst.

Jeg har gæster som husker min fødselsdag.

Og som skriver tillykke hvert år :-)

Jeg ved sommetider ret meget om dem - men jeg misbruger det aldrig nogensinde !

Og hvis en gæst jeg er glad for og som jeg har haft fantastisk sex sammen med og en super Kemi stopper med at komme så bliver jeg altid sådan lidt øv :-(.

Jeg har sågar oplevet gæster komme og sige Farvel fordi at de har sværget ' troskab' til en anden pige.

Så heldigvis er denne her branche langt fra så føleseskold som mange måske tror :-)

Kærligst Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa :smile:

Jeg håber at nogle af jer søde Mænd udvikler en form for føleser for pigerne ( især hvis i har besøgt dem en del gange ).

Alt andet ville gøre jer alt for kolde og kyniske i jagten på en udløsning.

Får vi føleser for Jer ?

Jeg gør ihvertfald.

Jeg tænker på mine faste gæster - om de har det godt - om de har en god ferie - om hvordan de tager deres beslutning evt om at blive skilt osv osv.

Jer der kommer hos faste piger i ved jo temmeligt sikkert mere om pigen end end gæst som bare er førstegangs gæst.

Jeg har gæster som husker min fødselsdag.

Og som skriver tillykke hvert år :smile:

Jeg ved sommetider ret meget om dem - men jeg misbruger det aldrig nogensinde !

Og hvis en gæst jeg er glad for og som jeg har haft fantastisk sex sammen med og en super Kemi stopper med at komme så bliver jeg altid sådan lidt øv :sad:.

Jeg har sågar oplevet gæster komme og sige Farvel fordi at de har sværget ' troskab' til en anden pige.

Så heldigvis er denne her branche langt fra så føleseskold som mange måske tror :smile:

Kærligst Trine

Hej Trine.

Tusind tak for et godt indlæg. Det bekræfter mig kun i, at det ofte er det, der sker, når man med en god kemi bliver lidt mere kendt med hinanden.

Indholdet af dit indlæg er således ikke ukendt for mig, men det var rart også at få set tingene med pigens øjne, og din udgangsreplik er jo dejligt bekræftende. Søndagen begynder godt!

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man kunne jo også spørge pigerne/kvinderne "Kan man gå ind i denne branche og tro, at man aldrig vil udvikle følelser for nogen af sine kunder".

Det tror jeg ikke at man kan. Det interessante er så ikke blot at sætte ord på disse følelser (kemi, sympati m.v.) men mere at forholde sig til, hvad disse følelser så betyder for relationen, besøgene og om det har indflydelse på, om parterne lukker hinanden længere ind i deres privatliv o.lign.

det er sket ja og sker jo nok igen... Der hvor jeg kan betænke mig, er min egen dobbelt moral i det hele. For jeg er nu overbevist om jeg ikke ville stole på den mand i længden, han besøger jo mig så hvorfor ikke andre... Kan den lyst/ livsstil lægges om? Jeg tror egentlig ikke på den eneste ene, men at få følelser for en der besøger mine kollegaer, er en svær en... Og omvendt så har jeg altid sagt ,at jeg hellere ville have min mand gik på bordel end fik en elskerinde.. Det er vist for kompliceret til mig og mit sind... Har da hørt om piger der blev gift med en kunde, har så aldrig hørt hvordan det fungere, har selv været tæt på for lidt over et år siden og det skræmte mig hvor "indfanget" i denne verden han er, så klart jeg gik med brist i mit forelsket hjerte... Tror jeg generelt synes det kærligheds noget er svært, så egentlig godt jeg ikke bliver nemt forelsket... Det er vel også fåtal af mænd der ønsker en pige med det job her? Mange ville være nødt til at leve på en løgn overfor familie og venner, da det jo nok er lidt svært at præsentere sin kæreste som hende der arbejder som glædespige.... I de snart 7 år jeg har været i branchen har jeg kun faldet for en ( omtalt ovenfor) men der har været og er meget begær, lyst og sjove oplevelser udenfor bordellet med gæster som er blevet venner... Kunne være rart at høre fra piger hvor det fungere... Varmt knus fra Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Line skrev: . Der hvor jeg kan betænke mig, er min egen dobbelt moral i det hele. For jeg er nu overbevist om jeg ikke ville stole på den mand i længden, han besøger jo mig så hvorfor ikke andre... Kan den lyst/ livsstil lægges om?

Helt enig i din vurdering der. Jeg har det på samme måde. Jeg har en sød glædespige jeg besøger rimelig ofte, nok endnu mere såfremt hun ikke boede så langt fra mig.Havde jeg mødt hende i anden sammenhæng tror jeg vi var blevet kærester, vi fungerer fantastisk når vi er sammen, vi taler om alt mellem himmel og jord og ved næsten alt om hinanden, sex er bare fantastisk med hende og hun nyder at være sammen med mig, hvilket mærkes tydeligt. Men der er den barriere at hun er glædespige, jeg opsøger glædespiger, et rigtigt dårligt udgangspunkt for et forhold, dette er jeg 100% bevidst om, derfor holder jeg også mine følelser tilbage og nyder samværet som hvis det havde været en elskerinde.Alt andet tror jeg ville ende dårligt, desværre!

Og dejligt at få nogle input fra jer piger, I er nu søde (selvom jeg ikke kender dig Line)  :-P
  :-P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er sket ja og sker jo nok igen... Der hvor jeg kan betænke mig, er min egen dobbelt moral i det hele. For jeg er nu overbevist om jeg ikke ville stole på den mand i længden, han besøger jo mig så hvorfor ikke andre... Kan den lyst/ livsstil lægges om? Jeg tror egentlig ikke på den eneste ene, men at få følelser for en der besøger mine kollegaer, er en svær en... Og omvendt så har jeg altid sagt ,at jeg hellere ville have min mand gik på bordel end fik en elskerinde.. Det er vist for kompliceret til mig og mit sind... Har da hørt om piger der blev gift med en kunde, har så aldrig hørt hvordan det fungere, har selv været tæt på for lidt over et år siden og det skræmte mig hvor "indfanget" i denne verden han er, så klart jeg gik med brist i mit forelsket hjerte... Tror jeg generelt synes det kærligheds noget er svært, så egentlig godt jeg ikke bliver nemt forelsket... Det er vel også fåtal af mænd der ønsker en pige med det job her? Mange ville være nødt til at leve på en løgn overfor familie og venner, da det jo nok er lidt svært at præsentere sin kæreste som hende der arbejder som glædespige.... I de snart 7 år jeg har været i branchen har jeg kun faldet for en ( omtalt ovenfor) men der har været og er meget begær, lyst og sjove oplevelser udenfor bordellet med gæster som er blevet venner... Kunne være rart at høre fra piger hvor det fungere... Varmt knus fra Line

Man kan da godt stole på en mand der besøger glædespiger.

Ja dem som er gift...bob bob

Men dem som er single kan man vel godt stole på indtil andet er bevist :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg har kendt flere piger der har indledt forhold til kunder. Det som desværre har gjort sig gældende for dem alle er at når forholdet har fundet sin naturlige afslutning så har mændende ikke kunnet håndtere deres viden om pigens virke. Et eller andet sted så har det givet en magtvridning i forholdet at pige altid frygter fyre røber hendes hemmelige liv.

Der ud over har de alle et eller andet sted følt de ikke havde samme muligheder for at sige nej til sex når nu de sælger sex. Jeg tror et eller andet sted det mest har foregået oppe i hovedet på pigerne. Men det bliver en belastning for forholdet.

De fleste inc jeg selv kan godt føle sig både fysisk og mentalt tappet når man kommer hjem. Og behovet for sex ligger på et meget lille sted. Jeg har et enormt behov for at være alene i min krop så at sige og en horny fyr som står og svinger pikken er ikke højt på listen over ønsker. Det er mere et behov for nærhed. Ro. Forståelse og stilhed. Og det kan jeg godt forestille mig kan være svært at håndtere for en fyr der er stormende forelsket at nu har jeg givet den gas hele dagen også er der ikke til ham når man kommer hjem....

det som man glemmer er at sisse. Rikke. Sandra. Line og hvad vi nu hedder slet ikke eksisterer. Det er vores bordel karakter så at sige. Og det er der sådan set ikke noget galt i. Selvfølgelig er disse karakter en del af vores person i det officielle liv. Men det er fløde der er skummet og komprimeret med en masse af de gode ting vi indeholder som så at sige blive fyret af på få timer...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har kendt flere piger der har indledt forhold til kunder. Det som desværre har gjort sig gældende for dem alle er at når forholdet har fundet sin naturlige afslutning så har mændende ikke kunnet håndtere deres viden om pigens virke. Et eller andet sted så har det givet en magtvridning i forholdet at pige altid frygter fyre røber hendes hemmelige liv.

Der ud over har de alle et eller andet sted følt de ikke havde samme muligheder for at sige nej til sex når nu de sælger sex. Jeg tror et eller andet sted det mest har foregået oppe i hovedet på pigerne. Men det bliver en belastning for forholdet.

De fleste inc jeg selv kan godt føle sig både fysisk og mentalt tappet når man kommer hjem. Og behovet for sex ligger på et meget lille sted. Jeg har et enormt behov for at være alene i min krop så at sige og en horny fyr som står og svinger pikken er ikke højt på listen over ønsker. Det er mere et behov for nærhed. Ro. Forståelse og stilhed. Og det kan jeg godt forestille mig kan være svært at håndtere for en fyr der er stormende forelsket at nu har jeg givet den gas hele dagen også er der ikke til ham når man kommer hjem....

det som man glemmer er at sisse. Rikke. Sandra. Line og hvad vi nu hedder slet ikke eksisterer. Det er vores bordel karakter så at sige. Og det er der sådan set ikke noget galt i. Selvfølgelig er disse karakter en del af vores person i det officielle liv. Men det er fløde der er skummet og komprimeret med en masse af de gode ting vi indeholder som så at sige blive fyret af på få timer...

Det er fanden hakkeme lang det bedste indlæg, nogensinde, ever, om dette emne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man kan da godt stole på en mand der besøger glædespiger.

Ja dem som er gift...bob bob

Men dem som er single kan man vel godt stole på indtil andet er bevist :)

i mit tilfælde er det jo så bevist, ved godt det jo ikke er gældende for alle... Jeg har hørt fra flere kollegaer, at skal man som glædespige finde en kæreste, så det nok bedst at søge udenfor branchen her, hvis det skal fungere... Det næste bliver så at få fortalt hvad man arbejder med og så håbe det ikke er et problem... Men trådens emne var følelser for pigerne, men stadigvæk hvad ville i så gøre hvis det lykkes at blive et par, i forhold til omgivelserne... Varmt knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Line der har du en ny vinkel. Jeg tror ikke moralen er moden nok til at jeg ville go public. Personligt vil jeg ikke have problem med det, men med tidens nypuritarisme ville mine børn have svært ved at leve med det, tror jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...