Borende X 25042 Skrevet 11. December, 2013 at GFE er en oplevelse man får med hjem... lyder meget mærkeligt syns jeg..man får da også noget med hjem hvis man bare har Sex.. GFE lyder bare meget som folk der savner en kæreste der har brug for at købe GFE. "Med hjem" skal forstås i overført betydning. Jeg aner imidlertid også, at vi forstår noget forskelligt ved GFE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 11. December, 2013 (edited) Jeg foretrækker også Århuselskerens sidste kategori. GFE er en oplevelse, hvor begge parter – både gæst og pige – får noget med hjem.Ja pigen får penge med hjem Nej alvorlig talt, jeg tror bestemt ikke at man per definition kan sige at en pige får noget godt med hjem alene fordi hun tilbyder GFE, og jeg mener heller ikke man kan sige at hun får noget bedre med hjem alene fordi hun tilbyder GFE. Det afhænger dels af kunden, hvad er han for en staurut, det afhænger af pigen og hendes ærlige bevæggrund for at være i branchen. Jeg synes derudover at grænsen er ved at blive flydende, jeg oplever flere piger der giver noget der kan minde lidt om GFE hvis man køber halve eller hele timer selvom de ikke reklamerer med dette og er man stamkunde så er man endnu mere sikker på GFE lignende oplevelser. Nu er GFE ikke kun for mig lig med ægte kys men ligesåmeget med indlevelse, intimitet og engagement, men der ser jeg jo så lidt forskelligt på det i forhold til andre. Men jo den helt ægte GFE med ægte kys får man nok primært hos de piger der reklamerer med det, selvom jeg har besøgt GFE piger så er det ikke nogen jeg efterspørger men sådan er vi jo forskellige. Redigeret 11. December, 2013 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Potatohead Skrevet 12. December, 2013 Så det kom til det, at han nu stod i skovbrynet ved denne skjulte eng fuld af vilde heste. Denne berider, der havde gået gennem busk og krat, skov og hede, så det som en åbenbaring, at han uvist om vejen måtte være blevet ledt herhen. Det var en yppig samling af heste, det bemærkede han straks, dog var det en hoppe han ikke kunne frasige sit øje. Denne prægtige hvidmanede hoppe, der var det mest elegant fristende væsen man kunne forestille sig og med intense øjne gengældte den nysgerrigt hans stirrende blik. Den stod ud i flokken jo, det betvivlede han ikke, som en dronning blandt prinsesser og da han tog mod til sig og nærmede sig denne fortryllende hoppe, løb den ikke sin vej, men lod ham komme tæt på. Berideren kom så tæt på, at han kunne kærtegne dens mule blidt. Han tog det som et tegn på at denne hoppe kunne betvinges, og i første forsøg lykkedes det ham at springe op på ryggen af den. Den travede først og han kunne mærke hoppen arbejde med ham symbiotisk krop mod krop, men tempoet øgedes. Den gav sig hen som også han gjorde, det blev vildere og trav blev galop. Den tog ham til steder han ikke vidste eksisterede, gennem frodige enge og dybe mørke skove, blev han ledt, og til sidst havde han mistet al fornemmelse for hvor han var. I det de var tilbage i brynet, gik det dog galt. Hoppen stejlede kraftigt og smed berideren af. Der lagde han i brynet, med en gren stikkende ud af brystet, det blødte ja, men grenen nået hjertet, det føltes i hvert fald sådan for berideren. Han slæbte sig hjem. Der på hans sengeleje fortalte han nu sine med beridere om sin berusende oplevelse, om det unikum der havde givet ham sit livs ridt. Med vemod i stemmen tvivlede han dog på, at han kunne nøjedes med hestene i stalden, nu hvor hans drømme til stadighed omkredsede denne vilde hoppe. Tiden gik, men såret forsvandt aldrig og under de forkerte omstændigheder, hver gang han satte sig på en hest, brød det lidt op og en enkelt blodsdråbe løb ud. Mange forsøgte at tæmme denne hvidmanede hoppe, måske en dag det ville lykkedes for en, dog ikke denne berider, men glemme oplevelsen ville han aldrig, og blev trist hver gang han satte sig i sadlen igen. Nogle heste er bedst ladt vilde. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. December, 2013 Hvor smukt og hvor rigtigt i mine øre... Vilde fugle kan du ikke tvinge i bur, ej heller tæmme den vilde hest.. Smukt smukt, tak. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Potatohead Skrevet 1. Juli, 2014 Denne, nu sårede berider havde endnu engang, dog ikke i forvildelse, da han jo kendte vejen, travet gennem det tætte krat, de mørke dunkle skove for, at om ikke andet så bare beskue disse vilde heste en sidste gang. Betagelsen, ja det trængende behov for at kaste et sidste blik på denne stolte flok, var for besnærende for denne berider, der omend nu med smerter i det sår der ej helede fuldendt, trodsede denne af et behov for dog en sidste gang, at bestige denne hoppe med den hvide mane. I lysningen stod han nu der og foran ham denne sagnomspundne eng med de mest prægtige eksemplarer. Hvor var de? Han var sikker på, at han havde fundet den selvsamme eng, hvor han jo havde fået sit livs ridt. Han bevægede sig ud på engen og stod nu ganske blottet i det høje græs, blandt smørblomster og valmuer. Solen var skarp, og med hånden skyggende for hans øjne, forsøgte han at fokusere sit blik. Først nært, derefter i det fjerne. Med en fortvivlelse der langsomt plantede sig i hans indre slog det ham. Han skulle aldrig bestige denne skønne hoppe igen, nej end ikke fortrylles i dens nærvær. Men hvad var det. I horisonten stod en hoppe. Den fængslede hans blik. Var det? Kunne det være? Han kneb øjnene sammen og søgte at fokusere. Nej denne havde mørk mane, dog var den, om ikke et mere vidunderligt skue end den han søgte, så i hvert fald dens lige. Stolt stod den der på bakken. Han var overbevidst om den havde opdaget ham der nede på engen. I hans trang til at gentage sit livs ridt, bed han smerten i sig fra såret, der nu pulserende mindede ham om, at intet kommer let. Dog måtte han nærme sig denne hoppe, der med vinden blæsende i denne mørke mane stod rank i det fjerne. Hvor betagende var den ikke. De lange ben, svajet ned af ryggen. Jo han betænkte sig ikke, selv om der nu var en blodrød plet på hans skjorte der hvor såret var. Først forsigtigt, men hurtigt satte han tempoet op, for at kunne komme helt tæt på. Den havde set ham, den fortrak med rolige skridt længere og længere væk fra ham. Han satte i løb, af desperation for endnu et ridt på en af de vilde hopper. Den stod stille, ventende og satte derefter i trav, så stod den stille igen. Den legede med ham. Flygtigheden af denne hoppes natur slog ham pludseligt. Han spurtede nu alt han kunne, for om ikke andet, så bare at få et tættere blik på denne smukke hoppe. Det blødte mere og mere fra hans sår og da hoppen nu stod stille der opnåeligt, inden for rækkevidde, tæt på, kunne han ikke mere. Han faldt udmattet på knæ og det svimlede for hans øjne. Dog kunne han i periferien skimte denne hoppe nærme sig. Han måtte lægge sig ligge sig i græsset, fortvivlelsen var fuldendt. Duften af valmuerne da han lukkede sine øjne og følelsen af hoppens mule, der ganske blidt berørte hans pande var så befriende. Da han åbnede sine øjne igen var den væk. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 1. Juli, 2014 Altså denne beridere bliver snart nødt at også bruge sin hjerne lidt. Ellers vil han jo forbløde. Hoppetossen B. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nybegynder Djurs Skrevet 2. Juli, 2014 Hejsa Jeg håber at nogle af jer søde Mænd udvikler en form for føleser for pigerne ( især hvis i har besøgt dem en del gange ). Alt andet ville gøre jer alt for kolde og kyniske i jagten på en udløsning. Får vi føleser for Jer ? Jeg gør ihvertfald. Jeg tænker på mine faste gæster - om de har det godt - om de har en god ferie - om hvordan de tager deres beslutning evt om at blive skilt osv osv. Jer der kommer hos faste piger i ved jo temmeligt sikkert mere om pigen end end gæst som bare er førstegangs gæst. Jeg har gæster som husker min fødselsdag. Og som skriver tillykke hvert år Jeg ved sommetider ret meget om dem - men jeg misbruger det aldrig nogensinde ! Og hvis en gæst jeg er glad for og som jeg har haft fantastisk sex sammen med og en super Kemi stopper med at komme så bliver jeg altid sådan lidt øv . Jeg har sågar oplevet gæster komme og sige Farvel fordi at de har sværget ' troskab' til en anden pige. Så heldigvis er denne her branche langt fra så føleseskold som mange måske tror Kærligst Trine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. Juli, 2014 Har du ikke glemt at skrive en kommentar til citatet, Djurs? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nybegynder Djurs Skrevet 2. Juli, 2014 nej hvor var det dog et dejligt indlæg Trine, jeg er ny i dette univers og har kun besøgt et par piger, men jeg må sige at jeg har fået et helt nyt syn på hvad købesex også kan være. Sikke dog søde og imødekommende piger de har været, det er dejligt at vide at nogle glædespiger faktisk tænker på een efter man har betalt og er gået. Dog føler jeg det på en måde lidt som at piske mig selv at gå til pigerne, for JEG kommer i den grad til at føle for dem, og det svider sgu lidt indeni i nogen tid efter man har mødt en sød pige man godt ved man ikke kan få. En pige som dig kunne jeg rigtigt godt tænke mig at møde, med den menneskelighed dit indlæg afspejler...... hvor i landet arbejder du? Nybegynderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nybegynder Djurs Skrevet 2. Juli, 2014 Har du ikke glemt at skrive en kommentar til citatet, Djurs? gjorde det bare lidt forkert, og du var hurtigere end mig..... håber det kommer til at hænge lidt sammen alligevel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 3. Juli, 2014 min personlige er at jeg har været draget så meget af flere GP'er at jeg har været kærester med 2 og boet sammen med begge i en del år, så der var følelser jeg er nu kommet i samme situation, men har af hensyn til mig selv, er jeg ikke 'hoppet' i endnu, men for satan hvor er hun dejlig ( siger ikke hvem ) ved ikke hvorfor jeg 'falder' for GP'ere, måske deres lyst til mere varieret sex. jeg besøger da en del GP'ere og mange er meget søde, men der er til tider en som skiller sig ud og så sker der ting på 'toppen' som er svære at få ro på jeg melder klart ud at jeg er meget glad for den enkelte GP'er og så får jeg deres reaktion, det kan være skidt eller godt for mig, så ved jeg også hvor jeg står medhensyn til pigen men mange gange er et besøg jo af nysgerrighed og at få lettet trykket http://sajmonsays.blogspot.dk/2010/10/fisse-et-nyt-mestervrk-af-kuixmyz.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 3. Juli, 2014 Jamen selvfølgelig vækker en sød gfe agtig pige gode varme følelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9624 Skrevet 3. Juli, 2014 (edited) Fint nok bogholder, men pas på at de varme følelser ikke bliver til dyre følelser Jeg selv er pt, om end ikke ramt direkte af varme følelser, men så alligevel af en torskedum dragning, der får mig til at spise oftere end jeg ellers ville have gjort på en hyggelig cafe i nærheden. Servitricen, hun er smuk, høj, blond og slank, ca 20 år -/+ gammel og smiler sgu til mig, så jeg ikke helt kan holde mig væk - det gør hun vistnok også til alle andre gæster, jeg som bedstemor med børnebørn, men jeg er lidt dum-ramt Sidst kostede det mig 144 kr, og maden smagte godt, så spildt var det ikke, men det er da noget mere overkommeligt, end som jeg 49 år gammel, ikke at kunne holde sig fra et bordel i samme anledning - kan man ikke det kan det gøre avs på bundlinjen Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 3. Juli, 2014 af Rejsenetvaerk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 3. Juli, 2014 (edited) Helt enig enig Rejsenetværk . Det bliver dyrt med en forelskelse. Jeg mente bare at gfe i sagens natur foregår i en god stemning med hyggelig og intim sex, og bør være en helt igennem positiv oplevelse og godt minde. Jeg taler ikke om de situationer, en pige kan udnytte en stakkels kundeforelskelse, kigge dybt i øjnene og flette fingre uden reelt set at levere ret meget andet end bedrag. Redigeret 3. Juli, 2014 af bogholderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg