justforfun 16 Skrevet 4. August, 2022 Er lige kommer hjem efter et 1 1/2 times massage hos Anna. hold nu op det var lækkert…. Startede med et fælles bad derefter en super lækker massage. Selsuel blød og rolig. Med lidt pirring under vejs Herefter en omgang hygge i div stillinger. Til slut Igen massage og igen et fælles bad. Tiden blev brugt og jeg gik derfra med til smil og jeg tømte lommerne for at give lidt drikkepenge. For at sige det pænt så var det 1 1/2 time i himlen, hendes rolige og Sexede væsen kan bestemt anbefales. Lige hvad jeg havde brug for. Pas på hende og vær god ved hende. Hun er guld værd. Pigen 10/10 - Lille fræk pige med godt humør, hun burde få taget nye billeder da hun er meget kønnere i virkeligheden Stedet 9/10 - Dejlig ren massage rum og bad Diskretion 10/10 - Hvis man tager bagdøren jeg kommer bestemt igen, jeg glæder mig allerede https://annoncelight.dk/showad/300353 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 312 Skrevet 5. August, 2022 Anna får også min anbefaling, her er hvad jeg skrev den 26.6 som svar på en efterlysning: "Anna har jeg besøgt i går. Egentlig troede jeg at det var Tina jeg havde en aftale med, men hun var optaget da jeg ankom. Jeg lod mig overtale til Anna tog over. Det fortrød jeg ikke et øjeblik.Nu kommer jeg aldrig for massagens skyld, så den vil jeg ikke vurdere, kun sige at den var anderledes med langsomme bevægelser. Efter nogle minutter skiftede hun over til B2B, der blev dejligt krydret med kys i nakken Da hun gik tilbage til massage med hænderne blev det mere pirrende og da jeg efterhånden var noget tændt og rytmisk løftede måsen lidt op ad når Annas hænder gang på gang rørte mine følsomme områder (gæt selv hvor). Tror jeg havde løftet måsen lidt mere end før og pludselig kunne jeg fornemme, at hun fik fat i en vådserviet, som jeg øjeblikket efter kunne mærke blive brugt til, at tørre af mellem mine balder. Det næste jeg mærkede var en tunge der ivrigt slikkede og hvor var det dejligt. På en eller anden måde fik hun, med mig liggende i samme stilling, læberne omkring mit pikhovede - så var det altså slut med at ligge på maven. Vendt rundt fik jeg nu B2B igen som blev afløst af blowjob, nu var den gamle mand klar til regnfrakken og sex i forskellige stillinger, afslutning blev med dejligt blowjow. Bagefter gik hun uden jeg havde spurgt hende med i bad og jeg blev vasket næsten over det hele, lidt pudsigt skulle jeg selv vaske min pik. Helt klart en oplevelse som jeg gerne vil have gentaget." Har gentaget oplevelsen flere gange og det har været fantastisk hver gang!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Næste besøg ved Anna ligger ikke så langt ude i fremtiden) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 5. August, 2022 Er stedet diskret hvor hun holder til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
justforfun 16 Skrevet 5. August, 2022 Ja det synes jeg hvis man bruger bagdøren. Det er en lille baggård hvor man står disket men man venter på at døren bliver åbnet, hvilket hun var super hurtig til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tweet 5 Skrevet 5. August, 2022 Hun er fantastisk Stedet er temmelig diskret, da man netop står i baggården, og døren hurtigt bliver åbnet. Er vild med hendes helt naturlige krop uden silicone. Synes det bliver for meget når de får pumpet brysterne så hårdt op at det ligner balloner. Så dejligt med en naturlig smuk pige, der virkelig har fokus på kunden. Ja pas på hende, for hun fortjener at blive behandlet som en prinsesse Tror jeg har et besøg i sigte i denne weekend. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 312 Skrevet 5. August, 2022 justforfun skrev, for 17 timer siden: . Pigen 10/10 - Lille fræk pige med godt humør, hun burde få taget nye billeder da hun er meget kønnere i virkeligheden Billederne er altså kun ca 4 uger gamle - jeg synes nu billederne fint viser Anna's krop, men det er måske fordi jeg kender den ind og ud Nye billeder vil jo ikke være nogen hvor hun viser sit søde og smukke ansigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 312 Skrevet 9. August, 2022 Så er der som ønsket 2 nye billeder på Anna's annonce og yderligere 1 på hendes VIP side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
justforfun 16 Skrevet 13. August, 2022 (edited) ja de ligner lidt bedre synes de hun så større ud på de første billeder end hun er. hvilket hun jo ikke er. Nogen der ved om hun er til sport i 2’eren ?? Redigeret 13. August, 2022 af justforfun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 14. August, 2022 Hej. Kort og godt: Holder alderen (27)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hetrofyn 10 Skrevet 18. August, 2022 Jeg besøgte Anna første gang i går og jeg er blæst helt bagover. Hun er en skøn pige der yder Maks og jeg har ikke prøvet noget lignende siden tiger rose var ny i byen. Alder passer nok meget godt. Jeg skal helt sikkert forbi igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 312 Skrevet 21. August, 2022 stein skrev, den 14.8.2022 at 11:49: Hej. Kort og godt: Holder alderen (27)? Jeg har set hendes id-kort - iflg det er hun fyldt 28 efter annoncen er oprettet! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gågladibad 70 Skrevet 29. August, 2022 Nogen der ved hvem Anna Arb sammen med jeg ved der er en anden pige på addressen hvem kan hjælpe her??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 29. August, 2022 gågladibad skrev, 1 time siden: Nogen der ved hvem Anna Arb sammen med jeg ved der er en anden pige på addressen hvem kan hjælpe her??? Vida. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 224 Skrevet 30. August, 2022 Hvor holder hun til henne - ikke præcis adresse, men evt. blot gadenavnet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bommer Skrevet 30. August, 2022 Kælepotten skrev, for 4 timer siden: Hvor holder hun til henne - ikke præcis adresse, men evt. blot gadenavnet ? Meget tæt på banegården. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 360 Skrevet 31. August, 2022 Trænger du til en is efter besøget, er der ikke langt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 933 Skrevet 11. September, 2022 kysser hun gavmildt med tungen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 622 Skrevet 14. September, 2022 Kan 100% tilslutte mig de positive ord der er knyttet til Anna, besøgte hende i den forgangne weekend og tilbragte en time i hendes selskab. Det var på alle måder en oplevelse som jeg vil tænke tilbage på med et smil på læben. Håber hun bliver i Vejle rigtig længe.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg