Hop til indhold
Bruger81

"Garanti" for en god oplevelse i Esbjerg??

Recommended Posts

Hej med jer.

Jeg skal et smut til Esbjerg i weekenden, og har prøvet at søge efter hvem jeg evt. skal møde.

Jeg synes, at det er lidt svært at finde rundt i mellem diverse profiler, så prøver lige at spørge efter noget hjælpe her.

Det vigtigste for mig er, at det er en der garanterer an god oplevelse med GFE, kys og bare en dejlige stund. (ved godt det der med kemi :-) )

Jeg har selvfølgelig nogle præferencer. Disse er jo mindre jo bedre, både i højde og vægt. Meget gerne en mørk kvinde. Og der tilbydes gerne kys, SF, MF m.m. (Og stedet skal gerne være lidt diskret)

Dog er det oplevelsen der vægtes højest over præferencer.

Såhh hvad siger i ? kunne i have et bud? Jeg kvitterer med en anmeldelse :-) 

p.s har også smidt en lignende forespørgsel i Thai tråden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 1 time siden:

Skal du bruge tre tråde til at finde ud af det?

Trådstarter søger både en pige, en TS, og thaimassage, og har derfor lagt efterlysninger - sågar med individuelle forslag/præferencer - i disse tre under-fora.

Har noget svært ved at se, hvad han har gjort forkert...

Redigeret af Pinkman
manglende ord

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bruger81 skrev, den 5.8.2022 at 08:14:

Hej med jer.

Jeg skal et smut til Esbjerg i weekenden, og har prøvet at søge efter hvem jeg evt. skal møde.

Jeg synes, at det er lidt svært at finde rundt i mellem diverse profiler, så prøver lige at spørge efter noget hjælpe her.

Det vigtigste for mig er, at det er en der garanterer an god oplevelse med GFE, kys og bare en dejlige stund. (ved godt det der med kemi :-) )

Jeg har selvfølgelig nogle præferencer. Disse er jo mindre jo bedre, både i højde og vægt. Meget gerne en mørk kvinde. Og der tilbydes gerne kys, SF, MF m.m. (Og stedet skal gerne være lidt diskret)

Dog er det oplevelsen der vægtes højest over præferencer.

Såhh hvad siger i ? kunne i have et bud? Jeg kvitterer med en anmeldelse :-) 

p.s har også smidt en lignende forespørgsel i Thai tråden.

Nu er det svært at få garanti for noget, ikke mindst i denne her branche. Men håber da du finder en som indfrier dinne ønsker 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...