Hop til indhold
ahn123123

Penge og partner

Recommended Posts

Hej alle herinde

Nu har jeg gennem længere tid fulgt jer herinde, og to gange har jeg selv kastet mig ud i mindre eller mere vellykkede oplevelser.

Men jeg bliver nødt til at spørge: hvor har I pengene fra? Jeg ved godt budgettet er lavt når man studerer på SU, men nogle er jer virker som regelmæssige gæster (jeg er misundelig). Et andet spørgsmål er: hvordan finder jeres partnere ikke ud af at I bruger de penge? Selv har jeg gjort alle mulige krumspring, så vil lige høre om jeg misser et godt trick:)

mvh

Mig:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ung-Bruger

Det med pengene det handler jo bare om at priotere

Og slf hvor godt man tjener

For mit vedkommende har jeg ikke en kæreste så bestemmer selv hvad jeg bruger mine penge på

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvordan finder jeres partnere ikke ud af at I bruger de penge?

Lad være med at have total fællesøkonomi!

Hav egne private lønkonti (som partneren ikke kigger med i), og så en fælles budgetkonto hvor I hver måned overfører et fast beløb, til dækning af husleje, el, varme, vand og andre fællesudgifter. Så undgår man også diskussionerne om at konen bruger for meget på sko el.lign. osv.

Eller den ultimative løsning: Vær single... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men jeg bliver nødt til at spørge: hvor har I pengene fra? Jeg ved godt budgettet er lavt når man studerer på SU, men nogle er jer virker som regelmæssige gæster (jeg er misundelig). Et andet spørgsmål er: hvordan finder jeres partnere ikke ud af at I bruger de penge? Selv har jeg gjort alle mulige krumspring, så vil lige høre om jeg misser et godt trick:)

Du fortjener egentlig et bedre svar for starten af den her tråd end standardsvaret "man må prioriterer" og "det er meget nemmere som singel". Det er bare ikke nemt at give et entydigt svar, da situationen for os brugere er meget forskellig grundet indkomst- og aldersforskelle.

Idag har jeg en højere funktionærløn, og har samtidigt sørget for konstant at rydde ud i faste udgifter til "nice to haves". Fornøjelsesbudgettet kan derfor bære pænt store udgifter til den her "hobby" uden jeg må give afkald på ret meget andet. Det er selvfølgeligt altid et godt råd at prioritere mellem "nice to haves" og det man virkeligt ønsker. Men det aktivitetsniveau jeg har idag var selvfølgeligt fuldstændigt udelukket da jeg selv var studerende på SU. Hvad gjorde jeg så dengang? Svaret er måske ikke det opmuntrende - jeg købte sex meget sjældnere end jeg havde lyst til :( Det er bare ikke muligt at kombinere høj aktivitet med en lav indkomst.

Hvordan man takler sin partner kan jeg ikke svare på. Jeg har aldrig købt sex når jeg har haft kærester - det er bare alt for tydeligt hvornår jeg lyver :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er jo et spørgsmål om at prioritere og finde ud af, hvor meget, man nu kan undvære til sin hobby i pågældende måned.

For en hobby, det er det jo - og hvis man har den hobby, har man sandsynligvis ikke flere andre hobbies, der osse kræver større udgifter.

Nogle gange bruger jeg den fidus at lægge penge til side over en periode, hvor jeg ikke er så aktiv, for så senere at fyre nogle flere penge af over en kortere eller længere periode efterfølgende. Dette giver det indtryk af, at man har råd til rigtig meget - men er naturligvis bare en anden fordeling af goderne.

Men ellers er der sikkert osse mange andre måder at gøre det på. Og husk, at indtægtsniveauet sikkert er meget spredt herinde - så der er sandsynligvis repræsentanter fra alle indtægtsgrupper, der ytrer sig om deres hobby her på disse pergamenter.

Spider

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg vil også sige spar op over en periode, så har du råd til lige den oplevelse du har tænkt på.

og i den mere kedelige afdeling, så er det altid godt at trimme økonomien...

kan du få de samme forsikringer billigere et andet sted

har du det rette mobil abbonement osv.

tjek din bankkonto....hvis du bliver overrasket over hvor mange penge du har brugt, eller antallet af hævninger, så kan der kigges på det også.

de er selvfølgelig kedeligt at spare, men du sparer jo ikke uden grund, men fordi der er ting du gerne vil have råd til :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle herinde

Nu har jeg gennem længere tid fulgt jer herinde, og to gange har jeg selv kastet mig ud i mindre eller mere vellykkede oplevelser.

mvh

Mig:)

Der er noget galt i dit parforhold hvis du går til en prostitueret, ikke fordi jeg har noget imod prostitution, det har sin berettigelse, men har du en kone eller kæreste, burde hun kunne dække dit sexbehov. Tænk på hvad på hvad, I sammen kunne have brugt pengene til. Hos en prostitueret bruger du sikkert også kondom, det behøver du vel ikke, sammen med din partner, og er der noget bedre end at få den nøgne pik op i en god våd fisse. Du kan også sige til din partner, at du lige smutter på bordel, accepterer hun det? jeg tror det ikke, men måske siger hun ok, så vil jeg også prøve en anden mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godmorgen.

Hvis det er nået dertil, at man skal ligge og hugge i en pissesur øgle derhjemme evig og altid, så ville jeg sgu også finde andre græsgange for at få dækket mit behov. :lol::lol::lol:

Bevares, den slags findes også meget nemt blandt pigerne, :evil::evil: men der er det da kun en man skal være sammen med i kort tid. Og forhåbentlig kun den ene gang. :P:P

Hvis partneren er utilfreds kan han/hun da bare gå ud og finde noget som vedkommende er tilfreds med, sværere er det da ikke. Voksne mennesker bestemmer jo selv, ikke.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er noget galt i dit parforhold hvis du går til en prostitueret, ikke fordi jeg har noget imod prostitution, det har sin berettigelse, men har du en kone eller kæreste, burde hun kunne dække dit sexbehov. Tænk på hvad på hvad, I sammen kunne have brugt pengene til. Hos en prostitueret bruger du sikkert også kondom, det behøver du vel ikke, sammen med din partner, og er der noget bedre end at få den nøgne pik op i en god våd fisse. Du kan også sige til din partner, at du lige smutter på bordel, accepterer hun det? jeg tror det ikke, men måske siger hun ok, så vil jeg også prøve en anden mand.

Efter min mening er dette noget unuanceret vrøvl der tyder på at pensionisten ikke har læst eller ikke respekterer de mange forskellige indlæg der er her på forum om baggrunde for at benytte købesex.

Venligst

Ventilen/Spunsen :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har selvfølgelig en pointe der, men når konen, efter at have taget mindst 5 kilo mere på, kommer og praler af hun netop har tabt 200 gram - så venter jeg altså ikke 47 år på at gå ud og tinge om prisen for at få lov at muntre mig med en sød og lækker slank sag :D

For mig at se er overvægt langt være end utroskab - utroskab varer måske en time - overvægt er derimod desværre ofte kommet for at blive.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter min mening er dette noget unuanceret vrøvl der tyder på at pensionisten ikke har læst eller ikke respekterer de mange forskellige indlæg der er her på forum om baggrunde for at benytte købesex.

Venligst

Ventilen/Spunsen :geek:

Muligvis er jeg et vrøvlhoved eller måske udtrykte jeg mig forkert, men jeg går ud fra at ahn123123 er forholdsvis ung, da han er på SU.

Efter min bedste overbevisning, burde det ikke være nødvendigt at købe sex, når han har en partner og kun har begrænsede midler, ellers er der noget galt med forholdet.

I øvrigt mener jeg, hvis en mand i parforhold, af en eller anden grund køber sex, bør han være ærlig, og ikke holde det skjult for sin partner.

M.V.H. Pensionisten

Del dette indlæg

Link til indlæg
I øvrigt mener jeg, hvis en mand i parforhold, af en eller anden grund køber sex, bør han være ærlig, og ikke holde det skjult for sin partner
Fulgtes dette gode råd, ville der nok ske et af to: Sexkøbene ville falde eller skilsmisseraten ville stige. Begge dele nok markant.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fulgtes dette gode råd, ville der nok ske et af to: Sexkøbene ville falde eller skilsmisseraten ville stige. Begge dele nok markant.

Det er nok snarere et og = sexkøbene vil falde og skilsmisseraten vil stige, idet en skilsmisse koster og der bliver færre penge til fornøjelser :evil: + flere mænd og kvinder vil gå på dating.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nok snarere et og = sexkøbene vil falde og skilsmisseraten vil stige, idet en skilsmisse koster og der bliver færre penge til fornøjelser :evil: + flere mænd og kvinder vil gå på dating.

Ja og når ALLE omkostningerne ved at være gift og efter en skilsmisse gøres op - uha uha da, så havde det været billigere, ikke at være tryghed narkoman, men at have benyttet sig af købesex i stedet. :lol::lol::lol:

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

BD,

Det kan du muligvis have ret i.

Men der er vel også andet i et ægteskab end tryghed og sex (omend der er ingen af de 2 i mit :cry: )

Og ja, min skilsmisse ser også ud til at blive dyr....

Men det handler også om, at man elsker hinanden og har lyst til at gøre ting sammen, bare være sammen, de gode samtaler, turen i skoven, på landet, til udlandet osv. Alle de ting der gør livet værd at leve, bliver mere end dobbelt så gode når man er 2; hvis man er med den rigtige vel at mærke.

Så er det op til en selv, at prøve at være med den rigtige ;)

TVR

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...