Hop til indhold

Recommended Posts

Du bør nok gøre dig lidt mere umage, efterlysning er skrevet i anmeldelser og overskriften er mildest talt intetsigende.

Jeg har bedt moderatorer om at flytte den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 2 timer siden:

Du bør nok gøre dig lidt mere umage, efterlysning er skrevet i anmeldelser og overskriften er mildest talt intetsigende.

Jeg har bedt moderatorer om at flytte den.

Jeg tror de fleste kan forstå hvad pepsimax prøver at få svar på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Én ting er sikkert, hendes profil tekst er direkte kopieret fra den tidligere Bella ( med de store bryster fra Vejle/Kolding) og den D skål hun angiver i sin profil tekst passer iflg billederne heller ikke.

Så måske du kan stole mere på billederne end teksten..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Max Power skrev, for 45 minutter siden:

Én ting er sikkert, hendes profil tekst er direkte kopieret fra den tidligere Bella ( med de store bryster fra Vejle/Kolding) og den D skål hun angiver i sin profil tekst passer iflg billederne heller ikke.

Så måske du kan stole mere på billederne end teksten..

Der er 3-4 piger pt der bruger Bellas tekst, og også et par stykker der genanvender Bella 2 gamle annoncer. Der er nok en eller anden sammenhæng der :lol:
Det er i øvrigt den mest vrøvlede tekst jeg har set. Jeg fatter endnu ikke andet end hun ikke vil bolle mænd med mørk hud - alt det andet er ren volapyk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...