Pepsimax 75 73 Skrevet 5. August, 2022 Hejsa nogle der har besøgt hende her i lyngs ??? Eller måske andet sted Nogle andmeddelser af Gina ?? https://annoncelight.dk/showad/335561 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 5. August, 2022 Du bør nok gøre dig lidt mere umage, efterlysning er skrevet i anmeldelser og overskriften er mildest talt intetsigende. Jeg har bedt moderatorer om at flytte den. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stigstig 52 Skrevet 5. August, 2022 lille_peter skrev, for 2 timer siden: Du bør nok gøre dig lidt mere umage, efterlysning er skrevet i anmeldelser og overskriften er mildest talt intetsigende. Jeg har bedt moderatorer om at flytte den. Jeg tror de fleste kan forstå hvad pepsimax prøver at få svar på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 579 Skrevet 5. August, 2022 Én ting er sikkert, hendes profil tekst er direkte kopieret fra den tidligere Bella ( med de store bryster fra Vejle/Kolding) og den D skål hun angiver i sin profil tekst passer iflg billederne heller ikke. Så måske du kan stole mere på billederne end teksten.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. August, 2022 Max Power skrev, for 45 minutter siden: Én ting er sikkert, hendes profil tekst er direkte kopieret fra den tidligere Bella ( med de store bryster fra Vejle/Kolding) og den D skål hun angiver i sin profil tekst passer iflg billederne heller ikke. Så måske du kan stole mere på billederne end teksten.. Der er 3-4 piger pt der bruger Bellas tekst, og også et par stykker der genanvender Bella 2 gamle annoncer. Der er nok en eller anden sammenhæng der Det er i øvrigt den mest vrøvlede tekst jeg har set. Jeg fatter endnu ikke andet end hun ikke vil bolle mænd med mørk hud - alt det andet er ren volapyk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg