Hop til indhold
Bundstokken

Det var da noget af en indrømmelse

Recommended Posts

Inspireret af strengen om aktivitetsniveauet på V.-sjælland surfede jeg lidt og stødte bl. a. på 'Elitepigernes hjemmeside, og se her :D : http://www.elitepigerne.dk/index.php/vi ... plysninger

Læg mærke til : "Ingen piger hos elitepigerne er ikke tvunget til prostitution"

Korekturlæsning burde kunne forbedre indholdet - eller måske er det sandt og man ønsker at tilbyde det helt rigtige til det lille kundesegment der tænder på tvang :?::lol:

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, det er nok et af de sædvanlige eksempler på enten sproglig uformåenhed eller farerne ved de moderne skriveprogrammer.

Jeg tror mest på det sidste, idet man jo sidder og omformulerer og retter sætninger, hvorefter det tit sker, at man måske ikke lige får slettet en nægtelse eller et nu overflødigt verbum tidligere i sætningen.

Det har jeg selv prøvet – og se, dét var en indrømmelse :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

... "Ingen piger hos elitepigerne er ikke tvunget til prostitution"

2 x minus = plus (kendes fra matematik), og tilsvarende er 2 benægtelser = en bekræftelse...(!)

Teksten hos Elitepigerne kan omskrives til:

"ALLE piger hos Elitepigerne ER tvunget til prostitution".. 8-)

Fejlen rettes nemt ved at fjerne det lille ord "ikke" i Elitepigernes oprindelige tekst :!: :idea:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fejlen rettes nemt ved at fjerne det lille ord "ikke" i Elitepigernes oprindelige tekst :!::idea:

Ja, eller rette den til det som nok oprindelig var tænkt: "Pigerne hos elitepigerne er ikke tvunget til prostitution" :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Læg mærke til : "Ingen piger hos elitepigerne er ikke tvunget til prostitution

Stakkels piger :lol::lol::lol:

Man har før hørt om at bagmænd kan være hårde, men at de ligefrem reklamerer med/fremhæver at de tvinger pigerne... :lol: så kan man da sige, at de gør noget for at få de "sorte" sider af branchen frem i lyset :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du har ret Unge. Det er ikke pænt bare at sidde og grine i skægget. Jeg har lige sendt en mail til dem :)

God weekend!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal vi følge ånden i annoncen skal der vel stå:

Er der nogle som har gjort dem Uopmærksomme på det herinde fra?
:lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...