Bundstokken 2138 Skrevet 25. Oktober, 2013 Inspireret af strengen om aktivitetsniveauet på V.-sjælland surfede jeg lidt og stødte bl. a. på 'Elitepigernes hjemmeside, og se her : http://www.elitepigerne.dk/index.php/vi ... plysninger Læg mærke til : "Ingen piger hos elitepigerne er ikke tvunget til prostitution" Korekturlæsning burde kunne forbedre indholdet - eller måske er det sandt og man ønsker at tilbyde det helt rigtige til det lille kundesegment der tænder på tvang Venligst Spunsen/Bundstokken :geek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 25. Oktober, 2013 Nej, det er nok et af de sædvanlige eksempler på enten sproglig uformåenhed eller farerne ved de moderne skriveprogrammer. Jeg tror mest på det sidste, idet man jo sidder og omformulerer og retter sætninger, hvorefter det tit sker, at man måske ikke lige får slettet en nægtelse eller et nu overflødigt verbum tidligere i sætningen. Det har jeg selv prøvet – og se, dét var en indrømmelse :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 25. Oktober, 2013 ... "Ingen piger hos elitepigerne er ikke tvunget til prostitution" 2 x minus = plus (kendes fra matematik), og tilsvarende er 2 benægtelser = en bekræftelse...(!) Teksten hos Elitepigerne kan omskrives til: "ALLE piger hos Elitepigerne ER tvunget til prostitution".. Fejlen rettes nemt ved at fjerne det lille ord "ikke" i Elitepigernes oprindelige tekst :idea: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Oktober, 2013 ha, ha, ha Ja man skal altid passe på når man bruger negerede sætninger ha ha ha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13857 Skrevet 25. Oktober, 2013 Fejlen rettes nemt ved at fjerne det lille ord "ikke" i Elitepigernes oprindelige tekst Ja, eller rette den til det som nok oprindelig var tænkt: "Pigerne hos elitepigerne er ikke tvunget til prostitution" :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 25. Oktober, 2013 Læg mærke til : "Ingen piger hos elitepigerne er ikke tvunget til prostitution Stakkels piger Man har før hørt om at bagmænd kan være hårde, men at de ligefrem reklamerer med/fremhæver at de tvinger pigerne... så kan man da sige, at de gør noget for at få de "sorte" sider af branchen frem i lyset :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Youngster 17 Skrevet 25. Oktober, 2013 Haha. Ja man skal sgu passe på med det danske sprog. Er der nogle som har gjort dem opmærksomme på det herinde fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Oktober, 2013 Du har ret Unge. Det er ikke pænt bare at sidde og grine i skægget. Jeg har lige sendt en mail til dem God weekend! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 25. Oktober, 2013 Skal vi følge ånden i annoncen skal der vel stå: Er der nogle som har gjort dem Uopmærksomme på det herinde fra? :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg