Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/295328

Har besøgt det her sted, kom først på dagen, og blev lukket ind af en kraftig thai, som sagde hun kun havde en halv time, så spurte jeg om jeg måtte komme sener, det var ok, så på vej ud stod der lige pludselig en anden thai som var noget tynder end den anden, så spurte jeg på hende, hun var så ledige efter 1 time, så da jeg kom tilbage var hun klar, fik en rigtig god massage på bagsiden, og da jeg blev vendt rundt, var der kun det frække der blev til, hun gjorde det rigtig godt, et rigtig godt økoblov, også en rigtig god omgang sex i mange stillinger. Syntes hun er en dejlig pige, som gjorde det godt.

Redigeret af Kjeldsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej. Nu har eg også besøgt stedet (se trådstarter) og blev møde af en lille petit pige, som var den eneste der var der i dag.

Hun hedder yogi og er meget livlig, snaksalig og storsmilende. Jeg kunne ikke trænge ind i hende, men det skyldes mest

alder og blodpropper, det var bestemt ikke pigens skyld hun gjorde et ihærdigt forsøg så det blev til en gang b2b og hj. 

Men i min alder at få lov til at være sammen med så lille pige er en oplevelse i sig selv. Et gæt er 1,65 og 45-50 kg.

Mvh. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der står Hobro, men det siger jo ikke meget og nummeret kan man ikke slå op…

Kontakter man dem på nummeret kan jeg ikke få adressen afvide før jeg har lavet en aftale…:blink: 

Og da Hobro er mit lokalområde, så er det ret vigtigt at vide hvor klinikken ligger henne af eller om det er en privat lejlighed eller om det er i nord, syd, øst eller vest Hobro 

Del dette indlæg

Link til indlæg
midtjyden skrev, for 16 timer siden:

Der står Hobro, men det siger jo ikke meget og nummeret kan man ikke slå op…

Kontakter man dem på nummeret kan jeg ikke få adressen afvide før jeg har lavet en aftale…:blink: 

Og da Hobro er mit lokalområde, så er det ret vigtigt at vide hvor klinikken ligger henne af eller om det er en privat lejlighed eller om det er i nord, syd, øst eller vest Hobro 

Nu er det jo sådan at der ikke står adressen i annoncen, men der er ikke diskrete indgang, men jeg syntes ikke det er et stort problem, når du har lavet en aftale, skal du skrive når du er i nærheden af adressen, også er de klar til at åbne, jeg parkerede bilen ca 2 minutter der fra og skrev at nu var jeg der, så var hun i døren da jeg kom, du er i nærheden af sygehuset, hvis det er til hjælp, men du kan rolig lave en aftale, der er god betjening 

Del dette indlæg

Link til indlæg
bjørnebandit skrev, for 3 timer siden:

Hvordan var hendes body to body. Gned hun med hele kroppen ( helt nøgen ) elsker når de vender sig rundt så hendes underliv kommer op til hovedet 

Du kan rolig tage på besøg, og nu er det træls jeg ikke fik navnet på hende, men de var to den dag jeg var der, jeg tror at den kraftige er chefen, også bar der hende jeg besøgte er den tynder, hun er fræk og du får også hendes underliv i hovedet, ja og hun bliver nøgen når du vender rundt, jeg fik ikke body to body som sådan, men hun er fantastisk, og sutter helt vild godt både stang og boller, så kom af sted, til en fornuftig pris også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Halvstor skrev, for 7 minutter siden:

Skal til området i morgen.

Er det i klinik?

Nej det er et ældre hus hvor de to piger er, men det er ok, med en god og solid Birks i rummet neden under, tror kun det er madrasser oven på men er ikke sikker, bestille nu tid i dag hvis det er mugligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
olsen40 skrev, for 23 timer siden:

Hej. jeg er ret sikker på stedet er lukket, men en af pigerne som jeg også har besøgt er i Randers.

Jeg mener det er hende Kjeldsen har omtalt, hun er en meget frisk pige klar til det hele.

https://annoncelight.dk/showad/328974

Mvh

Det lyder spændende. Hvordan er hendes massage? og hvordan ser hun ud rent aldersmæssigt?

mvh

FLM

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej. Massagen er overraskende god, hun kommer godt rundt og trykker godt til. Billede 3 og 4 kan godt være af hende,

men alder er altid svært men omkring 30 er ikke helt forkert. Hun har cillibabser hvilket ikke lige er mig, men smag og behag...

Besøger du hende vil jeg gerne vide hvor ca hun bor, da jeg skal med toget så gå-afstand fra banen vil være fint for jeg vil

gerne besøge hende igen. God fornøjelse, hun er et besøg værd.  

Mvh. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...