Guest ABiggie Skrevet 7. August, 2022 Hej, undre mig over hvad folk egentlig snakker om når de sammen med en gp og ikke har sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1726 Skrevet 7. August, 2022 Det er forskelligt, de er jo mennesker som alle andre, og har også et liv uden for denne verden. Nogen vil meget gerne snakke, også om deres private liv, andre er mere reserveret. Vær naturlig og snak med dem som om det ikke er en GP du besøger, så kan det nogen gange være ret hyggeligt at snakke med dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 7. August, 2022 (edited) ABiggie skrev, 1 time siden: Hej, undre mig over hvad folk egentlig snakker om når de sammen med en gp og ikke har sex? Pigerne spørger mig altid om hvor meget jeg træner min krop, så om emnet går samtalen ofte Og jeg sender også en en-to komplimenter den anden vej. Hvad jeg lige ligger mærke til omkring pigen. Det kan være hendes stiletter, tøjstil, frisure..(Uden at det bliver corny eller slesk) eller hvem pigen minder mig om af smukke kendisser som de fleste kender fra tv eller film (fortæller det i en afslappet måde hvor jeg prøver at holde øjenkontakt og samtidig smile positivt) Prøver i det mindste at skabe en eller anden form for "stemning" , hvis man kan kalde det det, så det ikke bliver så stift, så man ikke bare ligger og kigger op i loftet når man er har prøvet at pigen orgasme.. Taler måske om hvad jeg godt kunne tænke mig at øve denne gang på netop denne pige og om pigen vil give et hint om hvordan det udføres (Det kan jeg dog hurtigt fornemme på vejrtrækningen og de få ord pigen får fremstønnet) Men ofte af de lidt ældre GP'er, bliver jeg også rettet fordi jeg ber' om tilbagemelding : "Prøv at bruge din mund/finger/tunge sådan-og- sådan" når jeg har munden begravet i missen og "Prøv at røre mig der"- mens pikken kører ind i pigen)..Nyttig viden der ikke står på skoleskemaet. Ellers en 2-3 ord om beskæftigelse, (åbningsreplikken når man møder nye folk uden for arbejdet. "Nå, hvad tjener du dine penge på?"), Evt. lidt hvor man kommer fra og ferieønsker for næste sommerferie..eller om de høje pristigninger på madvarer. Det kan være alt.. Måske lidt klappe-klappe-kage leg og så omfavnelse, hvid pigen er meget stiv i det, for at bryde isen..? Hvis det er et genbesøg hos en favorit pige: Taler lidt om hvilke avancerede fantasier pigen (nogle selvfølgelig mod mer-betaling) ønsker at prøve af næste gang vi, muligvis, ses..Det kunne være at pigen ønsker at blive domineret mere eller gerne vil prøve det på mig (ekstra penge i kassen) Med sex på 15 (nogle gange kommer udløsningen hurtigt)-20-25 min og afslappelse bagefter, så er tiden oftest gået og uret ringer eller det lille banken på døren signalerer at legen er forbi. Ved godt det bare er skuespil og jeg kommer for at få sex og berøring/stillet hudsulten, men fornemmer også at pigen ved et gensyn, så ofte lyser op når de ser mig (sørger primært for at bestille tid, så der ikke er kø ved indgangen) og det er da rart at pigen for det meste siger, at de kan huske mig. PS. Jeg er ikke specielt god til engelsk men prøver på en eller anden måde at sige det jeg får som indskydelse når jeg ser pigen-rosende ord. Redigeret 7. August, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 7. August, 2022 Super godt spørgsmål, for hyggesnak er jo en vigtig del af helhedsoplevelsen ved sex. Jeg oplever at pigerne som regel er ret professionelle og ved godt at tiden før/efter sex skal fyldes ud med lidt hyggesnak. Eller bliver stilheden akavet. Og jeg deltager gerne i snakken, spørger hvor hun kommer fra, chit-chat, nogle gange åbner kvinden selv for flere emner, men det er godt hvis kunden også kan finde ud af at bruge mundtøjet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AntonH 166 Skrevet 7. August, 2022 Husker engang med en, der for længst er stoppet, at vi begyndte at tale om staudebede. Vi var allerede gået 5 minutter over de 30 minutter, der var aftalen, men vi blev ved med at snakke, og ingen af os havde travlt. Vi endte med at have brugt mere tid på de bede end på det,vi var der for. Vældig hyggeligt, selvom jeg jo ikke går en skid op i stauder. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 849 Skrevet 7. August, 2022 (edited) Har godt nok vendt verdens billedet efter sex med GP og datede et par stykker. At se / høre hvad en GPers liv og interesser er utroligt spændende. Vi talet om behov/lyster/job/ fremtiden. Det frækkeste jeg har talt om var at kæresten til GPeren ikke var til analsex og derfor tilbød hun dette på menukortet for at få dækket sit hemmelig sexlyst. Udover dette viste kæresten ikke hun GPede i DK og under dække af en veninde som hun boede hos også kaldet jobbet i udlandet som sælger/kontorassisent bollede løs med fremmed for at udleve sin hemmeluge lyster og tjerne penge. Det ikke så heldig ting var en utrolig lækker ungarnsk GP kvinde fortalte mig efter sexen at hun sparet op til sin mors begravelse da moren var lige død ugen før. Har været vild forelsket i et par GP som viste jeg var vild med dem og udløste extra sex uden tid da de viste jeg kom igen og igen hos dem incl nedsat pris fra deres side. Har knepoet en GPer en hele uge i træk hver dag 2 timer og det følte som om vi var kærester og hvad kom hjem knep hos hende...fræk men F... dyrt. Jo da lidt rund kommer man med en go snak Redigeret 7. August, 2022 af Kim Madsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 7. August, 2022 Hvad end man snakker med alm mennesker om. Jeg prøver at pejle mig ind på deres interesser og lære mere om det. Jeg har snakket toge med en der var skabs tog nørd og som blev helt glad da hun lærte jeg kører tog. Mad er ofte et godt emne. Det har udviklet sig til en mad gå tur i København, uden for arbejdstid, en enkelt gang. Det land de kommer fra kan man også snakke om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 7. August, 2022 ABiggie skrev, for 4 timer siden: Hej, undre mig over hvad folk egentlig snakker om når de sammen med en gp og ikke har sex? Hvad taler du med andre kvinder om? I min butik er emnerne ca de samme som udenfor butikken; fx arbejde, sport, træning, fritid, oplevelser, børn, familie, hvad sker der i Danmark, hvad sker der i verden. Det er meget forskelligt, hvor meget folk vil snakke. Sommetider får jeg hele livshistorien, andre gange ved jeg ikke engang hvad de arbejder med. Især ved kropsmassage kører jeg taxachauffør-stilen; hvis folk snakker, så snakker vi, hvis de er stille, så er vi stille. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 7. August, 2022 Job, familie, ferier og ting man ville hyggesnakke med andre om er populære emner, men med en GP kan man jo også kigge tatoveringer på hinanden, snakke sex uden at skulle have filtre og forbehold på hvad man siger, og om hvad der er skrevet på eroguide og de forskellige annoncesider. Jeg har prøvet at ligge og se kattevideoer sammen med en GP, og hørt musik sammen med en anden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 7. August, 2022 Jeg snakkede engang med en gp om julen i dk, hun fattede simpelhent ikke at vi “danser” om juletræet det synes hun var meget sjovt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 7. August, 2022 Hyggesnak? Jeg og mini-me efterlader dem alle speachless, så der er ikke luft til snak overhovedet. Og hvis det så alligevel sker, mod alle naturlove naturligvis, så har de GP'er jeg har mødt været udstyret med et ganske stort sludrechartol, så det er bare at sætte igang, lytte og lige spæde til med et passende svar eller spørgsmål i ny og næ. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 7. August, 2022 Samtalen med en GP kommer altid til at dreje sig om hvor veludrudste og charmerende jeg er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 8. August, 2022 ABiggie skrev, den 7.8.2022 at 06:07: Hej, undre mig over hvad folk egentlig snakker om når de sammen med en gp og ikke har sex? Nøjagtigt det samme som man taler med andre om. Hyggesnak er nu engang hyggeligt, så hvad der nu måtte passe sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 8. August, 2022 ABiggie skrev, den 7.8.2022 at 06:07: Hej, undre mig over hvad folk egentlig snakker om når de sammen med en gp og ikke har sex? Det jeg kan lide ved “Hyggesnak” er, at jeg altid har fået de gode råd, når jeg har brug for. Folk herinde ved lige præcis, hvad skal til for at yde god service online Det kan FX.være : * løser straks mit problem. * Giver mulighed...... på flere forskellige måde. *Overgår mine forventninger/ skaber gode kunderelationer Kh. Mook 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 10. August, 2022 (edited) Mine 4 yndlingsreplikker fra mænd (altså betalende elskere) er som følger: 1) Før akten: Hvis jeg snakker for meget (og det gør jeg tit), er min yndlings-replik fra gæsten følgende: "Hold nu KÆFT lidt og gør dig nøgen!" 2) I halvlegen: Hvis det gik lidt tjept: "Gi' mig lige 5 minutter, et glas vand og en muesli-bar, så er jeg klar igen" 3) Efter akten: "..........!!" 4) Før afsked: "Gi' mig lige et par uger, så ses vi igen *smask-kys*" Kærligst, Eva i hopla Redigeret 10. August, 2022 af Eva Nadine 2 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2024 Skrevet 10. August, 2022 (edited) Jeg er altid nysgerrig omkring uddannelse / arbejde og fritidsinteresser, men er nok lidt for langsom i optrækket, eller lidt for perpleks, især ved første besøg. Nogle har jeg vidst lidt om pigen i forvejen, fordi jeg har skrevet med dem, og så er der basis for en snak. For mig, er det super fint med lidt snak ... vil gerne have det lidt mere personligt .. De unge kvinder er tit lidt reserverede, men de mere modne piger vil gerne snakke hvis der er tid til det .. En enkelt GP har jeg snakket rigtig meget med, men formålet med mange af mine besøg har også netop været samtale ... Men har osse en enkelt gang 'tabt' en Orange billet fordi vi kom i snak, og jeg ku' ikke nænne at fare ud af døren ... Eva Nadine skrev, for 50 minutter siden: Hvis jeg snakker for meget (og det gør jeg tit), er min yndlings-replik fra gæsten følgende: "Hold nu KÆFT lidt og gør dig nøgen!" Haha, ja, nu er jeg ikke betalende elsker, men vores møde(r) handler om at snakke, og jeg kan da huske at jeg på (mindst) eet tidspunkt prøvede at sige Hold nu KÆFT lidt og la' MIG snakke" Men OK, når jeg går i gang, kan jeg osse være godt skåret for tungebåndet ... Redigeret 10. August, 2022 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 14. August, 2022 sneræven skrev, den 10.8.2022 at 21:54: Haha, ja, nu er jeg ikke betalende elsker, men vores møde(r) handler om at snakke, og jeg kan da huske at jeg på (mindst) eet tidspunkt prøvede at sige Hold nu KÆFT lidt og la' MIG snakke" Men OK, når jeg går i gang, kan jeg osse være godt skåret for tungebåndet ... Forestil dig så at @JenniferRomantica og @Liv også er tilstede sammen med @Eva Nadine, og også snakker. Det er det eneste tidspunkt jeg har misundt min far for hans høreapparat - Han plejede at skrue ned for lyden, når min mor havde hendes veninder på besøg. Det manglede jeg lidt at kunne gøre til den første af Eva's fredagsbar events . /Francois 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2024 Skrevet 15. August, 2022 (edited) Francois skrev, for 18 timer siden: Forestil dig så at @JenniferRomantica og @Liv også er tilstede sammen med @Eva Nadine, og også snakker. Det er det eneste tidspunkt jeg har misundt min far for hans høreapparat - Han plejede at skrue ned for lyden, når min mor havde hendes veninder på besøg. Det manglede jeg lidt at kunne gøre til den første af Eva's fredagsbar events . /Francois Ja, det er pudsigt, jeg har lidt svært ved at forestille mig Jennifer på dén måde ... Jeg har oplevet en helt anden side af hende ... Måske fordi Jennifer 'tuner' sig ind på mig, og jeg er ikke rigtig den 'hurtige' type, fis-og-ballade-typen. Og så det kan godt være hun ikke rigtig véd hvad hun skal stille op med mig - på 'snakkeplanet' ... For Eva Nadine er det ikke noget problem rent 'snakkemæssig', at jeg er lidt mystisk ... Men hvad Jennifer angår, så fornemmer jeg en rødglødende energi i dén lille kvinde på op til flere andre områder ... Kan huske jeg havde en rigtig god snak med @Liv da jeg besøgte hende nogle år siden. Det er super, at kende kvinder som de tre ... Redigeret 15. August, 2022 af sneræven 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 111 Skrevet 17. August, 2022 Det er virkelig hyggeligt, at snakke med glædespigen, hvis hun vil. Det er forskelligt, hvad der bliver snakket om. Det er også med til at bryde isen. Jeg er generelt altid ærlig om alle ting, også mere private. I starten af samtalen, hvor det omhandler ydelserne, så siger jeg altid, at det er okay, at sige nej til mig, hvis der skulle være noget, som hun ikke har lyst til at gøre, selvom hun tilbyder det. Kort sagt lade hende føle, at jeg ser hende som ét menneske og at hun kan føle sig tryg ved mig. Der følger også en samtale, om hvad jeg kan li, og ikke li. Jeg finder også ud af, hvad hun kan li eller ikke li. Jeg kan virkelig godt lide at hyggesnakke med glædespigen. Hyggesnakken både før, under og efter er også med til, at vi forhåbentligt begge har haft en god oplevelse, så hyggesnakke med en glædespige er bestemt noget, som jeg kan anbefale, hvis du er på besøg hos en glædespige, der gerne vil det. En anden vigtig ting er dog, at holde disse samtaler private. Samtalen er kun mellem dig og glædespigen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg