Frække Tanja 3633 Skrevet 3. September, 2022 Hej alle i skønne og dejlige mennesker Tusind tak for en super hyggelig, sjov og fræk aften igår Jeg smilede hele vejen hjem og kunne heller ikke skjule min begejstring for manden da jeg landede Så tak til de dejlige damer og de fantastiske deltagere, for at gøre min fredag HELT speciel. Og JenniferRomantica du bliver holdt oppe på dit frække og uimodståelige tilbud om vagt(er) sammen, med en masse frække ting at se frem til Vi ses helt sikkert igen til fredagsbar, hvis ellers jeg er inviteret Kys fra mig 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 439 Skrevet 4. September, 2022 Hold k… den “fest” gad jeg godt, at ha oplevet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 443 Skrevet 4. September, 2022 (edited) JenniferRomantica skrev, den 3.9.2022 at 11:26: Memo til selv "husk at spise inden du drikker champagne".. Kære @JenniferRomantica Jeg har fundet er letter alternativ, der, tænker jeg, falder lige i din smag Kærligst Hans Redigeret 4. September, 2022 af Hans69 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 1977 Skrevet 4. September, 2022 AB455 skrev, den 1.9.2022 at 22:32: Nåede du at melde dig til @sneræven. Nej, var optaget til anden side ... Jeg havde for længe siden aftalt en cykel-weekend med nogle venner, så jeg kunne ikke deltage. Men det glæder mig at I havde en god aften. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3078 Skrevet 4. September, 2022 (edited) Uddrag fra afsporing i anden tråd der retteligt hører til i denne tråd... Jeg afsporer med denne... @Francais følger op med dette svar... @JenniferRomantica kører sit eget spor med et par indlæg det tilsyneladende ikke handler om sæson 8 af GoT... Og @Francais... Insisterer på sæson 8 @snerævenkupper undertegnede fuldstændig Og resten er mig der forsøger at padle i land, for derefter at blive retteligt irettesat af @Aarhuselsker for at have kuppet hans tråd om skalpe, undskyld mødomme. Så skulle alle være med og oplyst indtil næste episode af SOAP (som der altså kun er fire sæsoner af). Redigeret 4. September, 2022 af AB455 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2728 Skrevet 5. September, 2022 I ender med at få en særregel herinde på forummet Hvad der diskuteres på fredagsbaren bliver på fredagsbaren eller fredagsbar tråden 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 248 Skrevet 6. September, 2022 Jeg er ret nysgerrig på @JenniferRomanticas røde kjole, kunne der komme et kjolebillede på din annonce? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 17823 Skrevet 6. September, 2022 Sliksen skrev, for 1 time siden: Jeg er ret nysgerrig på @JenniferRomanticas røde kjole, kunne der komme et kjolebillede på din annonce? Det var nu bare en rød sommerkjole.. Det jo snart ikke sæson mere men skal se hvad jeg kan gøre.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 473 Skrevet 6. September, 2022 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Det var nu bare en rød sommerkjole.. Det jo snart ikke sæson mere men skal se hvad jeg kan gøre.. Næste gang vi mødes vil jeg hellere se dig naturel i stedet for i den smukke røde kjole du havde på 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 6. September, 2022 (edited) Sliksen skrev, for 11 timer siden: Jeg er ret nysgerrig på @JenniferRomanticas røde kjole, kunne der komme et kjolebillede på din annonce? Jeg er så glad for at du ikke bad om et videoklip med JRo's røde kjole hvor hun også snakker om dens relevans til GoT sæson 8... /Francois Redigeret 6. September, 2022 af Francois 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2728 Skrevet 7. September, 2022 Jeg bliver nød til at vende tilbage fik aldrig drukket den blå Gin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Evas Fredagsbar 649 Skrevet 3. November, 2022 Dillermand Junior skrev, den 8.9.2022 at 00:21: Jeg bliver nød til at vende tilbage fik aldrig drukket den blå Gin Her har du og andre chancen igen Kærligst, Eva Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg