Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Yupa, Århus

Recommended Posts

Jeg var der for 3-4 år siden, men dengang lå det op ad trapperne og det var besværligt at komme ind grundet en låst dør forneden af trappen med mindre en anden skulle ud på samme tid. Dengang var det lige på og hårdt uden nogle dikkedarer, så min oplevelse kan nok ikke bruges til noget i dag. Men det ser da tillokkende ud med det nye setup og nye lokaler og det kan jo være, at bemandingen er en anden i dag, der måske også har massage på programmet:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

Jeg er sikker på, at @Goldfinger forveksler stedet med Jupa, som lå et andet sted på Nørre Allé nær Guldsmedgade. Der har jeg aldrig været, men jeg har besøgt den aktuelle Yupa mange gange, først hos Star Massage på Silkeborgvej og de senere år på Nørre Allé nær Vesterbro Torv, hvor hun nu har egen klinik. 
Billederne viser location og pigen meget godt, lille sted med et rum (og et privat baglokale) med forhæng omkring en rigtig massagebriks. Massagen er god og primært grøn uden pirring. Priserne har fået et nøk opad under Covid, men der er en betydelig rabat ved klippekort, aktuelt lidt under 900kr for tre ture. 
NN

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der for et par år siden

Betalte dengang kun 500 for 2 klip

Mens jeg var der anden gang kom en kunde ind under massagen og blev af en yngre kvinde taget med ind i baglokalet hvor der blev grinet og pjattet en del

Så ikke den yngre kvinde da hun først kom ud i forlokalet da den nye kunde ankom

Jeg selv var bag forhæng

Jeg blev ikke tilbudt ekstra ydelser af mutter selv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Købteen Sweetdeal (eller downtown) til Yupa for mere end et år siden. Mest for massagens skyld. Idet hun alligevel tilbød mere slog jeg til men endte med at betale lige så meget som hvis jeg havde valgt fuld pris massage og HJ fra starten, så rabatkøbet blev på den måde annuleret, mærkeligt nok. Siden har jeg været der en enkelt gang, mest i desperat her-og-nu lyst til en udløsning forårsaget af en anden hånd end min egen :-) jeg havde 250 kr kontant på lommen. Det accepterede hun og gik straks til kilden - men jeg fik lidt massage efterfølgende. Det er og bliver sidste gang. Hun er OK til at massere  - og det andet - tja. Ikke noget at rejse efter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...