RoberWadada 3 Skrevet 7. August, 2022 Hej! nogle der kan fortælle mig priserne for de forskellige ting som gip tilbyder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blogbuster 100 Skrevet 7. August, 2022 Almindelige Aarhuspriser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RoberWadada 3 Skrevet 7. August, 2022 blogbuster skrev, for 3 minutter siden: Almindelige Aarhuspriser Er helt ny til det her, så har ingen anelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anders 53 Skrevet 7. August, 2022 1 time 1500kr og opefter afhængig af services og antal piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donkey_bomb 59 Skrevet 7. August, 2022 Jeg plejer at give 1500 for 1 pige i en time. Og så er det med DET HELE. Det vil sige det antal afslutninger jeg kan, hvor jeg vil XD. Også anal til de piger der gør det, Gip er en af dem. Hvis jeg bliver tilbudt 2 piger, så svinger prisen lidt i forhold til hvad jeg har med mig i kontanter. Så det har svinget fra 1700 til 2500 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MR89 9 Skrevet 8. August, 2022 Donkey_bomb skrev, for 16 timer siden: Jeg plejer at give 1500 for 1 pige i en time. Og så er det med DET HELE. Det vil sige det antal afslutninger jeg kan, hvor jeg vil XD. Også anal til de piger der gør det, Gip er en af dem. Hvis jeg bliver tilbudt 2 piger, så svinger prisen lidt i forhold til hvad jeg har med mig i kontanter. Så det har svinget fra 1700 til 2500 2 piger, er det så også i 1 time for den pris?(17-2500) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donkey_bomb 59 Skrevet 8. August, 2022 MR89 skrev, for 9 timer siden: 2 piger, er det så også i 1 time for den pris?(17-2500) Ja det plejer det at være. Men efter de ca 40 min så er der ikke så meget gas tilbage i kanonen XD så vi plejer at fortsætte i badet, så tiden bliver der ikke kigget det store på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
galten 67 Skrevet 12. August, 2022 Nogen der ved om GIP tager mod en i privat hjem? Har altid haft lyst til at være sammen med hende med alle de anbefalinger, men stedet er alt andet ens diskret. Og så lukker de allerede kl 20. Kunne man komme forbi når der ikke var mange på gaden kunne jeg overveje det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 13. August, 2022 De har en bagdør. Mon ikke du kan få lov til at bruge den. 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donkey_bomb 59 Skrevet 13. August, 2022 galten skrev, for 14 timer siden: Nogen der ved om GIP tager mod en i privat hjem? Har altid haft lyst til at være sammen med hende med alle de anbefalinger, men stedet er alt andet ens diskret. Og så lukker de allerede kl 20. Kunne man komme forbi når der ikke var mange på gaden kunne jeg overveje det. Du kan gå ind af deres bagdør det er bare at spørge når du er 5 min derfra, så kommer de ud og åbner den for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 13. August, 2022 Findes der ingen billeder af GIP, evt pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
galten 67 Skrevet 14. August, 2022 Donkey_bomb skrev, den 13.8.2022 at 11:40: Du kan gå ind af deres bagdør det er bare at spørge når du er 5 min derfra, så kommer de ud og åbner den for dig Ok og det er diskret nok fra bagdørs siden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 29. August, 2022 Hvordan ved man det er Gip man besøger. Der er jo flere på stedet men vil gerne være sikker på at det er Gip Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Med.Lem 125 Skrevet 31. August, 2022 Bosse1910 skrev, den 29.8.2022 at 10:26: Hvordan ved man det er Gip man besøger. Der er jo flere på stedet men vil gerne være sikker på at det er Gip Når du skriver/ringer for at lave en aftale, siger du, du gerne havde massage af Gip. Så får du massage osv af Gip. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sjovleg1 49 Skrevet 5. September, 2022 Er der nogen derved om Mint tilbyder anal og Golden shower ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrenchinDk 4 Skrevet 19. September, 2022 Hey Guys, Sorry I don't speaks danish yet, I just moved to Aarhus from france It's been few days I've been reading the forum and review about Aarhus girls. This salon and the girls looks really great ! I have drive by today to see where it is located. Do you just come in, or appointment is needed ? I could call but with my broken english french accent... I though I might better get right information here Thank you. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 19. September, 2022 FrenchinDk skrev, for 10 minutter siden: Hey Guys, Sorry I don't speaks danish yet, I just moved to Aarhus from france It's been few days I've been reading the forum and review about Aarhus girls. This salon and the girls looks really great ! I have drive by today to see where it is located. Do you just come in, or appointment is needed ? I could call but with my broken english french accent... I though I might better get right information here Thank you. You can just drop in. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrenchinDk 4 Skrevet 19. September, 2022 8000 wrote, 2 minutes ago: You can just drop in. Thank you What is the best girl(s) to ask? You guys talk a lot about Gip, it's her name ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 19. September, 2022 Jeps gib is her name and she can make you happy. Don't know the other's Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrenchinDk 4 Skrevet 19. September, 2022 Thanks I'll go there see that soon !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Quatermain 182 Skrevet 20. Oktober, 2022 https://massageplus.dk/thaimassage/169-pp-thaimassage Hvorfor ligger der en anmeldelse af, at Gip er en ombygget mand? Den vil jeg da gerne have helt afklaret, før jeg tænker på at pege stagen i den retning. Nogen bud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Oktober, 2022 (edited) Quatermain skrev, for 9 timer siden: Gip er en ombygget mand Ahh du skal ikke tillægge det, der skrives på den side, nogen værdi. Alt, incl. anmeldelser skrives af sidens ejer Roland. Han ser det som sin pligt at ødelægge forretningen for alle de klinikker som ikke bruger penge på at annoncere på hans side. Prøv at læse et antal forskellige anmeldelser på siden, og du vil se at de alle er skrevet på samme telegram agtige måde. Det er så ynkeligt. Jeg har ikke besøgt Gip, men det har 1000 andre, og skrevet begejstret om det her på EG, og jeg kan ikke mindes én eneste der har luftet mistanken om kønsskifte. Redigeret 21. Oktober, 2022 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Quatermain 182 Skrevet 21. Oktober, 2022 Så giver jeg min uforbeholdne undskyldning, idet jeg uvidende er kommet til at bidrage som nyttig idiot i hans kampagne ved at bringe det op her. Jeg skylder vist at sætte Gip tilbage på min fucket-list. Q. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Craw 35 Skrevet 23. Oktober, 2022 Hold da op, som det står på den side. Det er jo ren Trump: "Mange taler om det. Jeg ved det ikke. Vi kan ikke bekræfte det, så vi slår ned på det og sletter sådanne indlæg." Hans indlæg er vel omtrent det eneste der har omtalt sådan en mistanke. Jeg har også været med Gip. Hun er en kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobbes 77 Skrevet 23. Oktober, 2022 galten skrev, den 12.8.2022 at 21:29: Nogen der ved om GIP tager mod en i privat hjem? Har altid haft lyst til at være sammen med hende med alle de anbefalinger, men stedet er alt andet ens diskret. Og så lukker de allerede kl 20. Kunne man komme forbi når der ikke var mange på gaden kunne jeg overveje det. Hun tager ikke ud. Jeg har været kommet hos hende gennem lang tid. Jeg har spurgt om hun vil med uden for hende arbejdsadresse. Men det afviste hun blankt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg