Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg plejer at give 1500 for 1 pige i en time. Og så er det med DET HELE. Det vil sige det antal afslutninger jeg kan, hvor jeg vil XD. Også anal til de piger der gør det, Gip er en af dem. Hvis jeg bliver tilbudt 2 piger, så svinger prisen lidt i forhold til hvad jeg har med mig i kontanter. Så det har svinget fra 1700 til 2500 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Donkey_bomb skrev, for 16 timer siden:

Jeg plejer at give 1500 for 1 pige i en time. Og så er det med DET HELE. Det vil sige det antal afslutninger jeg kan, hvor jeg vil XD. Også anal til de piger der gør det, Gip er en af dem. Hvis jeg bliver tilbudt 2 piger, så svinger prisen lidt i forhold til hvad jeg har med mig i kontanter. Så det har svinget fra 1700 til 2500 

2 piger, er det så også i 1 time for den pris?(17-2500)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MR89 skrev, for 9 timer siden:

2 piger, er det så også i 1 time for den pris?(17-2500)

Ja det plejer det at være. Men efter de ca 40 min så er der ikke så meget gas tilbage i kanonen XD så vi plejer at fortsætte i badet, så tiden bliver der ikke kigget det store på 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der ved om GIP tager mod en i privat hjem? Har altid haft lyst til at være sammen med hende med alle de anbefalinger, men stedet er alt andet ens diskret. Og så lukker de allerede kl 20. Kunne man komme forbi når der ikke var mange på gaden kunne jeg overveje det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
galten skrev, for 14 timer siden:

Nogen der ved om GIP tager mod en i privat hjem? Har altid haft lyst til at være sammen med hende med alle de anbefalinger, men stedet er alt andet ens diskret. Og så lukker de allerede kl 20. Kunne man komme forbi når der ikke var mange på gaden kunne jeg overveje det.

Du kan gå ind af deres bagdør :) det er bare at spørge når du er 5 min derfra, så kommer de ud og åbner den for dig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Donkey_bomb skrev, den 13.8.2022 at 11:40:

Du kan gå ind af deres bagdør :) det er bare at spørge når du er 5 min derfra, så kommer de ud og åbner den for dig 

Ok og det er diskret nok fra bagdørs siden? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bosse1910 skrev, den 29.8.2022 at 10:26:

Hvordan ved man det er Gip man besøger. Der er jo flere på stedet men vil gerne være sikker på at det er Gip

Når du skriver/ringer for at lave en aftale, siger du, du gerne havde massage af Gip. Så får du massage osv af Gip. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Guys,

Sorry I don't speaks danish yet, I just moved to Aarhus from france :)

It's been few days I've been reading the forum and review about Aarhus girls. This salon and the girls looks really great ! I have drive by today to see where it is located.

Do you just come in, or appointment is needed ? I could call but with my broken english french accent... I though I might better get right information here :) 

Thank you.

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrenchinDk skrev, for 10 minutter siden:

Hey Guys,

Sorry I don't speaks danish yet, I just moved to Aarhus from france :)

It's been few days I've been reading the forum and review about Aarhus girls. This salon and the girls looks really great ! I have drive by today to see where it is located.

Do you just come in, or appointment is needed ? I could call but with my broken english french accent... I though I might better get right information here :) 

Thank you.

You can just drop in. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Quatermain skrev, for 9 timer siden:

Gip er en ombygget mand

Ahh du skal ikke tillægge det, der skrives på den side, nogen værdi. 

Alt, incl. anmeldelser skrives af sidens ejer Roland. Han ser det som sin pligt at ødelægge forretningen for alle de klinikker som ikke bruger penge på at annoncere på hans side. 
Prøv at læse et antal forskellige anmeldelser på siden, og du vil se at de alle er skrevet på samme telegram agtige måde. 
Det er så ynkeligt. 
Jeg har ikke besøgt Gip, men det har 1000 andre, og skrevet begejstret om det her på EG, og jeg kan ikke mindes én eneste der har luftet mistanken om kønsskifte. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så giver jeg min uforbeholdne undskyldning, idet jeg uvidende er kommet til at bidrage som nyttig idiot i hans kampagne ved at bringe det op her.

Jeg skylder vist at sætte Gip tilbage på min fucket-list. 

Q.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op, som det står på den side. Det er jo ren Trump: "Mange taler om det. Jeg ved det ikke. Vi kan ikke bekræfte det, så vi slår ned på det og sletter sådanne indlæg." Hans indlæg er vel omtrent det eneste der har omtalt sådan en mistanke. 

Jeg har også været med Gip. Hun er en kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
galten skrev, den 12.8.2022 at 21:29:

Hun tager ikke ud. Jeg har været kommet hos hende gennem lang tid. Jeg har spurgt om hun vil med uden for hende arbejdsadresse. Men det afviste hun blankt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...