Lystenstiger 132 Skrevet 8. August, 2022 Hey brødre. Oven på den ærgerlige oplevelse tidligere på dagen, er jeg nu på udkig efter revanche. Jeg er mest til de unge og “tynde” piger, men en fræk lille røv. Hvem er værd at besøge, nu hvor hottie er på ferie. Lokation fra Kolding op til randers håber I kan hjælpe:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 8. August, 2022 Alessia er en lækkermås og skide sød. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 8. August, 2022 Olivia hende her kan jeg godt anbefale. Hun er tiny, smukke slanke ben og fin lille røv ;)! Lidt løs hud på maven dog, men fissen fejlede intet, godt stram dog uden det store brok da jeg fik hende plomberet bagfra :)! Rigtig god lyd, hun virkede ikke bleg for at give tilkende når det var godt. Slikkede hende også kort, det var lækkert og anbefalelsesværdigt. Ved ik med bj dog, gik direkte til fissen efter betaling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lystenstiger 132 Skrevet 8. August, 2022 Lange skrev, for 1 time siden: Alessia er en lækkermås og skide sød. Ser desværre ikke ud til at hun svarer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 8. August, 2022 Lystenstiger skrev, for 3 minutter siden: Ser desværre ikke ud til at hun svarer Har du skrevet til hende? Giv hende lidt tid. Hun plejer at være ret nem at lave en aftale med, hvis man laver en seriøs henvendelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lystenstiger 132 Skrevet 8. August, 2022 Lange skrev, for 3 minutter siden: Har du skrevet til hende? Giv hende lidt tid. Hun plejer at være ret nem at lave en aftale med, hvis man laver en seriøs henvendelse. Efter alle kunstens maner afventer, ellers får hun en ny besked imorgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 8. August, 2022 Lystenstiger skrev, Lige nu: Efter alle kunstens maner afventer, ellers får hun en ny besked imorgen. Ok. Kan love dig hun er en lækker pige. Var lidt i chok den første gang. Men hun er nu sød og fræk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lystenstiger 132 Skrevet 8. August, 2022 Lange skrev, for 8 minutter siden: Ok. Kan love dig hun er en lækker pige. Var lidt i chok den første gang. Men hun er nu sød og fræk. Vil jeg glæde mig til så .) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 8. August, 2022 Lystenstiger skrev, for 1 minut siden: Vil jeg glæde mig til så .) Skal du også. Er spændt på at høre hvad du synes om hende. Hun er ikke sådan er som skifter rundt fra by til by. Hun har sit eget sted i Århus. En rigtig lækker lejlighed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 8. August, 2022 Lange skrev, for 29 minutter siden: Ok. Kan love dig hun er en lækker pige. Var lidt i chok den første gang. Men hun er nu sød og fræk. Du bliver ikke skuffet over Alessia, hverken udseende eller det frække. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montgomery 41 Skrevet 10. August, 2022 Lange skrev, den 8.8.2022 at 17:51: Alessia er en lækkermås og skide sød. Hvordan kysser hun? Bliver der kysset igennem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 10. August, 2022 (edited) Montgomery skrev, for 54 minutter siden: Hvordan kysser hun? Bliver der kysset igennem? Jeg vil ikke mene hun er den ultimative GFE. Der er andre piger, som er mere nærværende end Alessia. Men hun er god til øjenkontakt og kysser også med tunge. Det er nok forskelligt fra fyr til fyr, hvor meget hun kysser. Men hun er meget fræk i sin måde at være på og sexen er rigtig god med godt knald på. Redigeret 10. August, 2022 af Lange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 11. August, 2022 Side99 skrev, den 8.8.2022 at 18:07: Olivia hende her kan jeg godt anbefale. Hun er tiny, smukke slanke ben og fin lille røv ;)! Lidt løs hud på maven dog, men fissen fejlede intet, godt stram dog uden det store brok da jeg fik hende plomberet bagfra :)! Rigtig god lyd, hun virkede ikke bleg for at give tilkende når det var godt. Slikkede hende også kort, det var lækkert og anbefalelsesværdigt. Ved ik med bj dog, gik direkte til fissen efter betaling Hun skriver ikke hun tilbyder sport i 2’eren? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 11. August, 2022 Lystenstiger skrev, den 8.8.2022 at 17:47: Hey brødre. Oven på den ærgerlige oplevelse tidligere på dagen, er jeg nu på udkig efter revanche. Jeg er mest til de unge og “tynde” piger, men en fræk lille røv. Hvem er værd at besøge, nu hvor hottie er på ferie. Lokation fra Kolding op til randers håber I kan hjælpe:) Hvis du er tålmodig , så Hottie er tilbage om et par dage. jer er glad . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 11. August, 2022 exostar skrev, for 5 timer siden: Hun skriver ikke hun tilbyder sport i 2’eren? Tror ik jeg forstår dit spørgsmål :)? For nej det gør hun ikke og jeg havde ik anal med hende heller :)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 11. August, 2022 Side99 skrev, for 30 minutter siden: Tror ik jeg forstår dit spørgsmål :)? For nej det gør hun ikke og jeg havde ik anal med hende heller :)? Var bare fordi du skrev “plomberet bagfra” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lystenstiger 132 Skrevet 11. August, 2022 Betelgeuse1965 skrev, for 4 timer siden: Hvis du er tålmodig , så Hottie er tilbage om et par dage. jer er glad . Yes hun skulle være tilbage imorgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 14. August, 2022 exostar skrev, den 11.8.2022 at 16:21: Var bare fordi du skrev “plomberet bagfra” Ja doggy?:) Bagfra er doggy er vidst almindeligt at antage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg