Jimbo 721 Skrevet 8. August, 2022 Var i byen i lørdags. På vej hjem går jeg gennem Istedgade for at kigge efter en sort sag. Jeg spotter en mørk fyldig tøs med nogle virkeligt store babser. Hun så at jeg kiggede og tilbød sine ydelser. 2000 kr for at tage med mig hjem, ok tænkte jeg og snart sad vi i en taxa sammem. I taxaen fandt hendes hånd hurtigt bulen i mine bukser, mens min hånd æltede hendes babs uden på jakken. Ind i mit hjem, vaske os lidt og så delte vi en øl på sofaen Jeg kunne ikke holde nalderne fra hendes kæmpe patter, og til sidst pakkede hun dem ud. Jeg har aldrig før set så store ægte babser irl, de var virkeligt flotte og dråbeformede. En H eller J skål tror jeg. Jeg gik straks i gang med at kysse og sutte på hendes vorter. Hun sagde kom, vi skal ind på din seng. På sengen udforskede vi hinandens kroppe, hendes fisse blev tydeligt våd af det. Jeg spurgte hende hvorfor hun blev våd, hun svarede at min stive pik gjorde hende liderlig. På med kondom, og så sex i flere stillinger. Hun sad ovenpå mig, hold op et syn med de store patter som gyngede over mig. Da jeg var kommet faldt vi i søvn sammen. Hendes pimp ringede efter et par timer og vi vågnede. Jeg fik straks jern på og måtte lige give hende et afskedsknald. Fuck en skøn oplevelse, kæmpe patter, stor strutrøv og en sød pige. Jeg håber jeg møder hende igen. Hun hedder Precious. 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterfils 101 Skrevet 8. August, 2022 Hej, ville du sige hun var lidt tyk i det og hvor gammel var hun tror du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jimbo 721 Skrevet 8. August, 2022 peterfils skrev, for 7 minutter siden: Hej, ville du sige hun var lidt tyk i det og hvor gammel var hun tror du? Ca 35. Ikke tyk, men buttet, eller kurvet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 8. August, 2022 Jeg får jo kæmpe, kæmpe, kæmpe stiv pik af tanken. Jeg har aldrig prøvet direkte fra gaden. Skal til Kbh næste weekend og jeg skal helt klart omkring Istedgade. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 9. August, 2022 udinaturen skrev, den 8.8.2022 at 20:25: Jeg får jo kæmpe, kæmpe, kæmpe stiv pik af tanken. Jeg har aldrig prøvet direkte fra gaden. Skal til Kbh næste weekend og jeg skal helt klart omkring Istedgade. Altså de piger der står der om dagen er virkelig ikke noget jeg ville røre med en ildtang. (det er selvfølgelig en "ting") Men der står de samme 2/3 piger. Den ene er tydelig gravid kæderyger billige smøger, og mangler halvdelen af tænderne og snakker næsten kun Roma sprog. Den mere faste pige derinde snakker også noget Roma agtigt sprog, er ca. 40 år men ligner en der er 55 år. har en god ølvom som ser slatten ud, mangler mange tænder, men virker nu meget sød. De andre piger der er der om dagen er samme niveau. Om aften kommer de sorte piger, de er lidt bedre i stand, men ikke meget bedre. Samme halv og hel tykke damer som er forbi deres bedste alder, med paryk og falske negle. Jeg har set en pige på Istedgade som jeg virkelig gerne ville noget med, men hun er enten taget hjem eller i spjældet. Der var vist en mand der blev rullet og tvunget til at hæve penge osv. Og pist væk var hun. Jeg ved godt det er en "ting", og ikke handler om pigens kvalitet, men Istedgade er bare ikke længere hvad det har været. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 557 Skrevet 9. August, 2022 Hvor på Istedgade står de Roma piger Jeg gik ned af gaden idag også ingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analelsker 121 Skrevet 10. August, 2022 Ved kirken tit på hovedbanegården Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 10. August, 2022 Ledelsen skrev, for 22 timer siden: Hvor på Istedgade står de Roma piger Jeg gik ned af gaden idag også ingen Man skal nærmest vide hvem det er, de ligner ikke umiddelbart ludere, men de går frem og tilbage ved kirken. Af og til står de lidt tættere på hovebanegården I dag så jeg kun 1 og det er den faste som plejer at være der uanset vejret. Faktisk har jeg kun set hende i en uges tid. De andre er nok lige hjemme og vende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 10. August, 2022 skunken skrev, for 1 time siden: Man skal nærmest vide hvem det er, de ligner ikke umiddelbart ludere, men de går frem og tilbage ved kirken. Af og til står de lidt tættere på hovebanegården I dag så jeg kun 1 og det er den faste som plejer at være der uanset vejret. Faktisk har jeg kun set hende i en uges tid. De andre er nok lige hjemme og vende. De romaer eller russer står ved kirken,eller tæt på den første kiosk på højre hånd på vejnud af Istedgade , de er væk ved 18'tiden, og detver de samme som har været der de sidste 5-10 år, de tilbyder sex intet værelse tætvder på, men jeg harcaldrig prøvet dem. senere på aftenen ved 19! Tiden kommer de mørke piger 2-3 stykker , de plejer og være okay, de går hjem ved 22 tiden, og så kommer der rigtige mange mørke piger, detver min opfattelse af de sodste, at de er mere interessert i og stjæle og snyde end i og give ordenligt sex, jeg kan tage fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 11. August, 2022 Servciesboy skrev, for 9 timer siden: De romaer eller russer står ved kirken,eller tæt på den første kiosk på højre hånd på vejnud af Istedgade , de er væk ved 18'tiden, og detver de samme som har været der de sidste 5-10 år, de tilbyder sex intet værelse tætvder på, men jeg harcaldrig prøvet dem. senere på aftenen ved 19! Tiden kommer de mørke piger 2-3 stykker , de plejer og være okay, de går hjem ved 22 tiden, og så kommer der rigtige mange mørke piger, detver min opfattelse af de sodste, at de er mere interessert i og stjæle og snyde end i og give ordenligt sex, jeg kan tage fejl Nej det er korrekt alt du siger har heller aldrig prøvet, gadepiger er ikke min ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 12. August, 2022 Før Corona , var der også sorte piger ned på Vesterbrogade og Vesterbros torv jeg mener det satte politiet en stopper for, og dem som have butikker var ikke så vilde med de var der da det skræmte alle kunder væk , da de jagte alle mænd på Vesterbrogade , men er der ikke noget om nogle af de piger er i Sydhavnsgade nu ??? , har set nogle skrive om det her .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 14. August, 2022 Stenbukken4700 skrev, den 12.8.2022 at 21:27: Før Corona , var der også sorte piger ned på Vesterbrogade og Vesterbros torv jeg mener det satte politiet en stopper for, og dem som have butikker var ikke så vilde med de var der da det skræmte alle kunder væk , da de jagte alle mænd på Vesterbrogade , men er der ikke noget om nogle af de piger er i Sydhavnsgade nu ??? , har set nogle skrive om det her .. Jo der er et par tøser dernede, men de er vist Romaer. Jeg har set 2 den ene er hende som der er skrevet en del om, og den anden var en østpige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 17. August, 2022 ok så alle piger er ikke flytte til Sydshavnsgade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 23. August, 2022 Stenbukken4700 skrev, den 17.8.2022 at 13:09: ok så alle piger er ikke flytte til Sydshavnsgade Nej, jeg så en af Romapigerne på istedgade i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg