Hop til indhold

Recommended Posts

Så var ventetiden forbi og jeg fik besøgt @Melinda 23 igen.

Denne gang tog vi et hurtigt bad sammen og hyggede i en times tid og hvilken vidunderlig time i hendes selskab, tilmed med verdens bedste blow job og skøn sex i forskellige stillinger. Shit man....Hun ville gerne sit on top og sunshine, hvor kan Melinda bare det med at sidde øverst. Begge hænder flettet i hendes og jeg var.ligesom låst fast et dejligt sted. Hun er fantastisk i den stilling <3 Love it.... Og tilmed en masse hede french Kisses.:wub:

Melinda Har fået en vidunderlig tan på hendes ferie og der gør hende ikke mindre lækker.

Til dem som ikke kender hende, er hun petit og hendes krop er fantastisk. Hun er mega sød og careless og så kan hun være en fræk "badgirl"

Pas godt på hende for hun er one of a kind 

Skal jeg give karakterer må det blive 

Stedet 8 ud af 10

Bad 9 ud af 10

Pigen -out of scale 

Sex - also way out of scale

https://annoncelight.dk/showad/278025

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Hun leverer altid varen . Hun kommer nu ikke fra ferie, hun har været i Holsted ved Esbjerg et stykke tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende sidst hun var i Aalborg, da der ikke var nogle danske piger ledig, og det var godt nok dårligt.
Fik forkeret address pga. vejarbejde og så var det ellers bare en omgang søstjerne sex med lidt støn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 6 timer siden:

Hun leverer altid varen . Hun kommer nu ikke fra ferie, hun har været i Holsted ved Esbjerg et stykke tid.

Ved at hun har været i Holsted og Glejbjerg.

Men hun har alligevel en lækker tan 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 time siden:

Besøgte hende sidst hun var i Aalborg, da der ikke var nogle danske piger ledig, og det var godt nok dårligt.
Fik forkeret address pga. vejarbejde og så var det ellers bare en omgang søstjerne sex med lidt støn.

Blev the address flyttet pga. vejarbejde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jaaadeeet
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Jeg var hos hende mandag og fik den rigtige adresse første gang. Hun er pæn, sød og en meget kærlig person, men selve sex delen var absolut intet at skrive hjem om. Hun var ærlig angående deep og sagde det var spild af penge, fordi det var hun ikke god til. Respekt for dette og det sagde jeg også pænt "tak" for, at hun var.

Sexen var ligesom du beskriver det. En omgang søstjerne med lidt stønnen hist og pist. Hendes blow var godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Manfredo skrev, for 16 minutter siden:

Blev the address flyttet pga. vejarbejde?

Nej, hun havde bare ikke styr på hvad hendes adresse var, så hun sendte mig op i en forkert opgang, og ham der åbnede døren kiggede noget underligt på mig ;-)
Derefter skrev jeg til hende og fik en ny adresse som slet ikke fandtes, så først 3. gang lykkedes det at få den rigtige adresse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jaaadeeet skrev, for 3 minutter siden:

Jeg var hos hende mandag og fik den rigtige adresse første gang. Hun er pæn, sød og en meget kærlig person, men selve sex delen var absolut intet at skrive hjem om. Hun var ærlig angående deep og sagde det var spild af penge, fordi det var hun ikke god til. Respekt for dette og det sagde jeg også pænt "tak" for, at hun var.

Sexen var ligesom du beskriver det. En omgang søstjerne med lidt stønnen hist og pist. Hendes blow var godt.

God beskrivelse. Hun var kærlig og nem at snakke med, men sexen var godt nok kedlig og intetsigende.
Men en sød spinkel pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 5 timer siden:

God beskrivelse. Hun var kærlig og nem at snakke med, men sexen var godt nok kedlig og intetsigende.
Men en sød spinkel pige.

Slet slet ikke enig i at sexen er kedelig.

Men det kan være forskelligt jo.

Hun gav den max gas on top. Så meget at hun fik varmen. Hun tog den helt i bund og så virkelig ud til at nyde det.

Doggy syntes at være hendes favorit og hvis flagstangen falder lidt er hun hurtig til at tilbyde et blow og så er hun klar til at tage den igen.

Så kedelig sex har jeg ikke oplevet - kun god og lidt hård sex.

Bonus. Sjov med knibeøvelser. Selvom hun selv siger hun er tight bliver hun endnu mere tight med knibeøvelser, når man får hende til at lave dem og der var fedt selvom vi grinte lidt af det.

Redigeret af Fighter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Runetrasmussen skrev, for 9 minutter siden:

Har nogen prøvet anal m hende

Yes, for 4-5 år siden i Odense.......stram og lækker som bare fanden...kunne virkelig mærkes , men også alt uden gummi...virkelig en kneppetur i verdensklasse..ærgerligt hun rejste fra Fyn er vi nok nogen der synes. Lidt besynderligt Melinda får disse off dage, qua ovenstående anmeldelser....håber hun giver sin krop de nødvendige pauser og ikke bare kører på:unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende lige før ferien da hun var i Aalborg. Jeg kan ikke huske om hun skulle hjem dagen efter eller 2 dage efter, men jeg havde en super dejlig oplevelse med hende, som jeg også har anmeldt her på forummet. Jeg følte jeg havde en god kemi med Melinda første gang og jeg var super glad for hendes måde at tage sig af mig på. Lige at cuddle lidt efter akten og tale om jeg har været på studietur til Ungarn i 1989 og få lært udtalen på Tokaj var en super afslutning, inden hun tager rigtig dejlig afsked uden at man bliver skubbet ud gennem døren.

Jeg synes sexen var rigtig god og gemmer nogle synsindtryk på nethinden, som jeg har det rigtigt godt med. Der er mange forskellige GP'ere og dermed må der også være mange forskellige ønsker til hvorledes besøget skal foregå og der må også være noget med kemien imellem parterne selvom vi betaler for fornøjelsen.

Jeg personligt har det svært med "maskinsex", som jeg har blandt andet har oplevet på et sted i Kruså. Det var simpelthent bare spildt på mig og penge ud af vinduet. Jeg kommer der aldrig igen. Jeg er ikke så gammel i denne verden, men har dog brændt nallerne et par gange :-) . Hvilket også gør at jeg nu er flittig bruger af dette forum. Mange tak for at dele jeres oplevelser så vi alle kan lære af  hinanden og undgår at falde i fælderne.

Malinda giver mig, og de fleste andre en god oplevelse som Eroguiderne også anmelder positivt. Jeg kan sagtens forstå man kan have en off dag og der må man så håbe hun tager annoncen væk og sætter sig på en café med en kop kaffe og kigger lidt på folk.  

Desuden må det tælle,  at her bliver man ikke udsat for trusler efterfølgende, hun lukker døren op til tiden og har vellignende billeder på sin profil.

Set over de fleste anmeldelser er hun et positivt bekendtskab med en dejlig personlighed, et smukt ydre og et ønske om at give en god oplevelse så gæsten kommer igen. For hende må det vel også være rarere at modtage en gæst hun har mødt før end lutter nye folk hele tiden.

Jeg kan forestille mig det må være en lille smule angstprovokerende, at skulle lukke op for en fremmed mand og skulle betjene ham seksuelt. Det er det job de har valgt (forhåbentligt) men GP'erne er mennesker med samme følelser og drømme som alle andre.

Hun er som det nok åbenlyst fremgår min ynglings GP og jeg ser rigtigt rigtigt meget frem til at mødes med hende igen når hun kommer til Syddanmark igen.

Jeg håber, at dem som har haft, en for anmelderen, dårlig oplevelse evt prøver igen og taler med Melinda om at det ikke var helt så godt sidste gang så hun kan prøve at rette op på hvad anmelderen synes var lidt træls sidste gang.

Til sidst pas godt på hende så vi forhåbentligt kan nyde hendes selskab længe endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ja-mand skrev, for 9 timer siden:

Jeg besøgte hende lige før ferien da hun var i Aalborg. Jeg kan ikke huske om hun skulle hjem dagen efter eller 2 dage efter, men jeg havde en super dejlig oplevelse med hende, som jeg også har anmeldt her på forummet. Jeg følte jeg havde en god kemi med Melinda første gang og jeg var super glad for hendes måde at tage sig af mig på. Lige at cuddle lidt efter akten og tale om jeg har været på studietur til Ungarn i 1989 og få lært udtalen på Tokaj var en super afslutning, inden hun tager rigtig dejlig afsked uden at man bliver skubbet ud gennem døren.

Jeg synes sexen var rigtig god og gemmer nogle synsindtryk på nethinden, som jeg har det rigtigt godt med. Der er mange forskellige GP'ere og dermed må der også være mange forskellige ønsker til hvorledes besøget skal foregå og der må også være noget med kemien imellem parterne selvom vi betaler for fornøjelsen.

Jeg personligt har det svært med "maskinsex", som jeg har blandt andet har oplevet på et sted i Kruså. Det var simpelthent bare spildt på mig og penge ud af vinduet. Jeg kommer der aldrig igen. Jeg er ikke så gammel i denne verden, men har dog brændt nallerne et par gange :-) . Hvilket også gør at jeg nu er flittig bruger af dette forum. Mange tak for at dele jeres oplevelser så vi alle kan lære af  hinanden og undgår at falde i fælderne.

Malinda giver mig, og de fleste andre en god oplevelse som Eroguiderne også anmelder positivt. Jeg kan sagtens forstå man kan have en off dag og der må man så håbe hun tager annoncen væk og sætter sig på en café med en kop kaffe og kigger lidt på folk.  

Desuden må det tælle,  at her bliver man ikke udsat for trusler efterfølgende, hun lukker døren op til tiden og har vellignende billeder på sin profil.

Set over de fleste anmeldelser er hun et positivt bekendtskab med en dejlig personlighed, et smukt ydre og et ønske om at give en god oplevelse så gæsten kommer igen. For hende må det vel også være rarere at modtage en gæst hun har mødt før end lutter nye folk hele tiden.

Jeg kan forestille mig det må være en lille smule angstprovokerende, at skulle lukke op for en fremmed mand og skulle betjene ham seksuelt. Det er det job de har valgt (forhåbentligt) men GP'erne er mennesker med samme følelser og drømme som alle andre.

Hun er som det nok åbenlyst fremgår min ynglings GP og jeg ser rigtigt rigtigt meget frem til at mødes med hende igen når hun kommer til Syddanmark igen.

Jeg håber, at dem som har haft, en for anmelderen, dårlig oplevelse evt prøver igen og taler med Melinda om at det ikke var helt så godt sidste gang så hun kan prøve at rette op på hvad anmelderen synes var lidt træls sidste gang.

Til sidst pas godt på hende så vi forhåbentligt kan nyde hendes selskab længe endnu.

Præcis. Hun har fortalt, at hun har rigtig mange faste kunder som hun nyder rigtig meget og heldigvis er jeg en af dem.

Hun husker sku også rigtigt om hvor mange gange man har været der 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@FighterJeg skal lige have det tilpasset så jeg kan besøge hende i Aalborg igen inden hun drager videre. 
Jeg blev sq da lidt sulten efter hende igen da jeg havde læst din anmeldelse og min egen beskrivelse :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 9.8.2022 at 20:56:

Yes, for 4-5 år siden i Odense.......stram og lækker som bare fanden...kunne virkelig mærkes , men også alt uden gummi...virkelig en kneppetur i verdensklasse..ærgerligt hun rejste fra Fyn er vi nok nogen der synes. Lidt besynderligt Melinda får disse off dage, qua ovenstående anmeldelser....håber hun giver sin krop de nødvendige pauser og ikke bare kører på:unsure:

Lyder som en go oplevelse. Er der andre der har prøvet anal med hende - er det kun få minutter man må eller kan man kører  på analt i det meste af tiden? Der skrives uden gummi… hmmm umiddelbart er det vist ik muligt mer??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg hat besøgt Melinda her til eftermiddag i Aalborg…

og kan bekræfte at hun er en skøn pige. Billederne er retvisende, men hendes skønne væsen gør hende endnu skønnere end billederne lader fortælle.

God tur gutter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Runetrasmussen skrev, den 12.8.2022 at 12:05:

Der skrives uden gummi… hmmm umiddelbart er det vist ik muligt mer??

Har du spurgt hende, eller er det fordi det ikke står i hendes annonce? Hvis det er det sidste vil de blive MEGET overrasket over hvor mange stedder du kan knalde løs uden gummi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MogensJ
Runetrasmussen skrev, den 12.8.2022 at 12:05:

Lyder som en go oplevelse. Er der andre der har prøvet anal med hende - er det kun få minutter man må eller kan man kører  på analt i det meste af tiden? Der skrives uden gummi… hmmm umiddelbart er det vist ik muligt mer??

Muligt for 500 ekstra når jeg besøger hende i Sydjylland 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MogensJ skrev, den 16.8.2022 at 19:45:

Muligt for 500 ekstra når jeg besøger hende i Sydjylland 

Vil det sige hun tilbyder sex uden kondom for 500 kr ekstra ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MogensJ
NP Dok skrev, for 2 timer siden:

Vil det sige hun tilbyder sex uden kondom for 500 kr ekstra ?

Ja, i hvert fald de gange jeg har besøgt hende.

Om alle får tilbuddet skal jeg ikke kun sige.

Dog ikke ukendt de seneste år i Holsted anmeldelser af hende og Diana 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MogensJ skrev, den 19.8.2022 at 13:50:

Ja, i hvert fald de gange jeg har besøgt hende.

Dog ikke ukendt de seneste år i Holsted anmeldelser af hende og Diana 

Har besøgt  Melinda23 adskillige gange med tilfredshed, men efter disse oplysninger, så er hun nu strøget af min GP liste

Gider ikke den større risiko for smitte af kønssygdomme og har altid det mareridt, at det værste må være at slikke en gp-pige og pludselig få sperm på tungen fra den forrige besøgende 

Af den grund er hun ude

Redigeret af NP Dok
Tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
NP Dok skrev, for 3 timer siden:

Har besøgt  Melinda23 adskillige gange med tilfredshed, men efter disse oplysninger, så er hun nu strøget af min GP liste

Gider ikke den større risiko for smitte af kønssygdomme og har altid det mareridt, at det værste må være at slikke en gp-pige og pludselig få sperm på tungen fra den forrige besøgende 

Af den grund er hun ude

Med den begrundelse er der temmelig mange andre piger du bør slette fra din liste. P.gr.af af den hetz om piger der annoncer med sex uden gummi er udsat for på bl.a. sites som dette er der idag RIGTIG mange piger som tilbyder sex uden gummi selvom de ikke annoncer med det. Nogle går endda så vidt så de først fortæller det hvis du spørger når du står face to face med dem. Selv ikke over telefonen vil de oplyse det eller afviser det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...