Hop til indhold
Cantona7

Maria Amager ,min største anbefaling

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/349075

Så fik jeg besøgt Maria på Amager igår :),hold nu fast hun er dejlig.

Stedet er en lille lejlighed på Amager som hun deler med sin Veninde Paola.

Startede med et bad da jeg kom lige fra job.

Kom ind i værelset ,hvor hun startede med at sætte lidt musik på og dæmpede lyset lidt .

Hun vendte sig om imod mig ,smilende for derefter at give de vådeste lækreste tungekys samtidig med hun tog banditten i hånden .

Lidt efter vendte hun ryggen til mig så jeg kunne knappe Bh'en op ,samtidig gned hun sin velformede numse op af banditten  ,jeg greb samtidig om hendes dejlige lækre naturlige bryster ,kyssede hende blidt i nakken .

Hun vendte sig om bad mig om at lægge mig på sengen hvorefter hun gik igang med blow ,bad hende om at tage hendes briller på,  hold nu kæft hun ser fræk og sexet ud med dem på .

Så i en 69'er ,så jeg kunne smage på hende ,uhmm en lækker fisse hun har ,samtidig med hun bare suttede løs .

Satte mig mig lidt op og kyssede  hende ,hvorefter hun bukkede sig ned for igen at tage pikken i munden ,denne gang gaggede hun ,wow det var godt massere af spyt  kunne have eksploderet i munden på hende hvis hun var fortsat med det ,det havde hun dog frabedt sig  ,det respektere jeg fuldt ud .

Derefter på med kondom og og så tage hende bagfra samtidig med jeg gav hende lidt spank på balderne og hun sagde noget på spansk/portugisisk.

Så blev det tid til at hun skulle ride så jeg havde udsyn til de dejlige naturlige bryster ,derefter lidt mere blow ,hvorefter hun leger lidt med sig selv, imens jeg jeg gør det samme samtidig med jeg slikker hende  uhmmm  hvorefter jeg få påmonteret nyt kondom ,så tager jeg hende i missionær stillingen så jeg kan nyde synet af denne frække sexede kvinde indtil jeg kommer.

Derefter var der lige tid til 10 min small talk

Konklusion

1 time med denne lækre frække sexede kvinde 

Sexen var super god, dejlig variation .

Maria 10 ud af 10 stjerner fra mig .<3

Til dig Maria hvis du læser dette ,jeg havde en fabelagtig time med dig ,du er så fræk og sexet ,elsker synet af dig med briller WOW,mange kys fra mig til dig .

Håber gaven smagte godt

Håber vi ses igen .

.

Redigeret af Cantona7

Del dette indlæg

Link til indlæg
peterpeter skrev, for 2 timer siden:

Tak for anmeldelse - hvordan var kyssene? Var de dybe og var hun generøs med dem?

PP

Jamen selv tak :)

De var gode ikke noget med tungen helt ind i munden .

Jeg synes hun var tilpas med dem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cantona7 skrev, for 6 timer siden:

....denne gang gaggede hun ,wow det var godt massere af spyt  kunne have eksploderet i munden på hende hvis hun var fortsat med det ,det havde hun dog frabedt sig  ,det respektere jeg fuldt ud .

Lækkert!

Gaggelyde er sjovt. Spyt er også godt, så glider det hele lidt bedre.

Hun havde nok kunne mærke hvor tæt du var på eksplosionen, men hvis uheldet var ude, så var det måske endt med et CIM..

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 2 timer siden:

Lækkert!

Gaggelyde er sjovt. Spyt er også godt, så glider det hele lidt bedre.

Hun havde nok kunne mærke hvor tæt du var på eksplosionen, men hvis uheldet var ude, så var det måske endt med et CIM..

Uheldet ville ikke ske ,da hun havde frabedt sig det ,så det respekterer jeg selvfølgelig og stoppede hende inden det nåede så vidt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cantona7 skrev, for 3 minutter siden:

Omkring 170 cm

Godt nok, udfra billederne synes jeg hun virker højere. Men perfekt! Så skal jeg ikke tænke over at jeg er 2 lorte høj :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KapperL

Også anbefaling herfra. Blev lige mindet om hvor dejlig hun er :x måske det snart er tid at tage forbi hende igen. Hun giver virkelig en oplevelse af, at man er speciel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cantona7 skrev, for 3 timer siden:

Så står den på et gensyn med smukke sexede Maria senere idag, glæder mig til at se og hygge med hende igen :D

Hun har desværre meldt fra da hun er blevet dårlig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cantona7 skrev, 1 time siden:

Hun har desværre meldt fra da hun er blevet dårlig 

Øv..

Håber da hurtigt hun bliver frisk igen.

"Jeg er ikke så god til engelsk" skriver hun. Er der nogle der oplever  kommunikationelle vanskeligheder med Maria eller klares det via Google Translate ?

Er det en seniorita som også mestrer "den erotiske palør" fransk, dansk og andre sprog, tysk..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...