Hop til indhold
Ginne

Diana nu i Holsted

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/281646

Fik da lige lyst til en gammel kending.
Fik bestilt tid gik  Let
Blev modtaget med et stort genkendelse smil efterfulgt af et dejligt kys.
Fik afregnet og startede med et bad.
Trængte i den her varme. Da jeg kun havde aftalt 30 min gik vi igang med det jeg kom for. Nemlig lækkert blowjob uden og så en 69er. Hun elsker at blive slikket og der gik ikke lang tid før hun fik dybe åndedræt og kom. 
Vi afsluttede med dejlig sex. 
Kunne forstå hun blev der i en uge mere 
Så drenge, er i lige så liderlige som jeg var. Så skulle i måske bruge jeres penge på hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kunne jeg ikke vente længere.

Listede stille og roligt vestover og da jeg nåede Børkop tog jeg mobilen og ringede for at høre om hun var ledig. 

Hurra det var hun og jeg var fremme 5 min bagefter.

Blev godt modtaget som jeg plejer og efter lidt hygge snak startede jeg ud med at slikke hende. Undervejs synes hun vi skulle ha en 69'er Men næh nej jeg elsker at slikke den pige og mærke når hun kommer. Så jeg fortsatte.

Og der gik ikke lang tid så spændte hun op og kom. 

Nu var det så min tur. Lidt blow og efterfølgende sex. Skønt som sædvanlig. 

Jeg sluttede af med at massere hende på ryggen. Jeg blev sgu liderlig af det. Så op på alle 4 med hende og så tage hende bagfra. 

Hun er et  positivt menneske. Det engelske kommer hun lidt efter nu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Dejlig anmeldelse, men en lille fejl i den by som du ringede fra. Du skriver Børkop, men der skulle nok ha stået Brørup, med mindre du tranporterer dig i en helikopter :)

Mere så folk ikke bliver forvirret, da Børkop ligger mellem Vejle og Fredericia, ca 1 times kørsel fra Holsted.

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 8 timer siden:

Dejlig anmeldelse, men en lille fejl i den by som du ringede fra. Du skriver Børkop, men der skulle nok ha stået Brørup, med mindre du tranporterer dig i en helikopter :)

Mere så folk ikke bliver forvirret, da Børkop ligger mellem Vejle og Fredericia, ca 1 times kørsel fra Holsted.

Ups det er ikke første gang jeg bytter rundt på dem. Og ja kender godt begge byer. Men godt du gør opmærksom på det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...