Justmarried 8 Skrevet 11. August, 2022 Vi havde længe talt om at skulle prøve en trekant. Mange års ægteskab , børn, livet generelt havde sat os på standby fra vores evigt sultne opdagelse af livet og hvordan vi nyder det i fulde drag . Igennem en veninde fik jeg anbefalet Amazing Kimberly og kunne lide alt hvad jeg så og hørte . Mest af alt naturligheden , ægtheden og trygheden i hendes respons via mail . Mødet kan ikke beskrives. Himmelsk oplevelse , lækkert , frækt, spændende . @amazingkimberly er den dejligste , sødeste, afbalancerede kvinde og man føler sig helt afslappet sammen med hende som kvinde . Bagefter da min mand gik i bad , sad vi 2 kvinder nøgne sammen og talte sammen , tæt, afslappet . En suværen lækker oplevelse @Amazing Kimberly Vi ses snart igen 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 11. August, 2022 Der se så mange spørgsmål som popper på hos mig når jeg læser sådan en beretning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2105 Skrevet 11. August, 2022 tugwell skrev, for 26 minutter siden: Der se så mange spørgsmål som popper på hos mig når jeg læser sådan en beretning. Kom med dem… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nysgerrig1234 45 Skrevet 11. August, 2022 Justmarried skrev, for 1 time siden: Vi havde længe talt om at skulle prøve en trekant. Mange års ægteskab , børn, livet generelt havde sat os på standby fra vores evigt sultne opdagelse af livet og hvordan vi nyder det i fulde drag . Igennem en veninde fik jeg anbefalet Amazing Kimberly og kunne lide alt hvad jeg så og hørte . Mest af alt naturligheden , ægtheden og trygheden i hendes respons via mail . Mødet kan ikke beskrives. Himmelsk oplevelse , lækkert , frækt, spændende . @amazingkimberly er den dejligste , sødeste, afbalancerede kvinde og man føler sig helt afslappet sammen med hende som kvinde . Bagefter da min mand gik i bad , sad vi 2 kvinder nøgne sammen og talte sammen , tæt, afslappet . En suværen lækker oplevelse @Amazing Kimberly Vi ses snart igen I er så heldige, jeg har også været der med min kæreste og det var fantastisk 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg