Gangbang 649 Skrevet 11. August, 2022 Velkommen til mit første gangbang. Jeg er en fræk, liderlig ung milf, der tænder på at blive brugt af så mange mænd som muligt. Hvis du er sygdomsfri kan du komme hvor du vil. Du må derfor ikke være sperm forskrækket, da der ikke vil være cleanup mellem sprøjtene Du må meget gerne komme oppe i mig ;), i min mund (sluger gerne) i mit ansigt, hår og overalt på min krop. Jeg vil være helt nøgen og primært ligge (relativt) passiv på ryggen med spredte ben, og på alle fire hvor i kan skiftes til at tage mig i ca. 2 timer. Der vil ikke være mulighed for anal i denne omgang. Det er ikke tilladt at bruge fingre i min fisse (den skulle jo gerne holde til jer alle sammen:)) dog er jeg meget frisk på, at prøve 2 pikke i min fisse samtidig Gangbanget vil blive telefon-optaget af min mand her og der, og filmen kan evt. tilkøbes efter den er redigeret. Du er velkommen til at bære maske. Mit ansigt vil ligeledes være sløret i den redigerede udgave, og kun blive brugt til privat gensyn Det er selvfølgelig også muligt ikke at få filmet sit ansigt. Det ønsker du bare på mail:) Du har mulighed for at deltage i gangbang i to timer for 1500 med gummi og 1800 uden. Du har mulighed for at deltage som publikum hvor du må komme ud over min krop eller ansigt for 800 Tilmedling sker på denne mail [email protected] Hvis ikke der er Min. 5 aktive deltagere, rykkes dato. Hvis du efter tilmelding finder ud af, at du alligevel ikke kan deltage, forventer jeg, at du aflyser i god tid, et gangbang uden gang blir en smule ligegyldigt, så for min, og de øvrige deltageres skyld håber jeg du vil respektere dette. Respekterer du på trods af ovenstående ikke dette, vil du naturligvis ikke komme i betragtning igen Jeg forventer at du er velsoigneret, ved ankomst. (Du må meget gerne tage en tandbørste med Hvis jeg vurderer, at der er for mange tilmeldinger til, at jeg med rimelighed kan tilfredsstille jer alle, laver jeg en dato mere og deler jer op i to hold Mål 169 h. Vægt 53 kg 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 11. August, 2022 Endnu en grund til at Fyn ER fin!! Hvor ER du bare dejlig og utrolig elegant. Her kunne pigerne i København virkelig lære noget. Rigtig god fornøjelse. Gad vide om der kommer en anmeldelse om stævnemødet her på siden, såfremt det gennemføres ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 89 Skrevet 11. August, 2022 Håber det bliver gentaget en anden gang på et tidspunkt man ikke er på arbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The human 36 Skrevet 11. August, 2022 Wauw for fanden, det ser fantastisk ud. Det hele spiller, men desværre er jeg sent hjemme fra ferie den dag, håber inderligt du laver et mere inden længe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trueblueones 9 Skrevet 12. August, 2022 Mega frækt setup og Q er da til UG + *'er og x'er Kan man være publikum som par?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thommygun 11 Skrevet 12. August, 2022 wow.. kan man ikke lokke den skønne til Kbh?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 649 Skrevet 12. August, 2022 Trueblueones skrev, 1 time siden: Mega frækt setup og Q er da til UG + *'er og x'er Kan man være publikum som par?? Hej ja da sagtens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trueblueones 9 Skrevet 15. August, 2022 Gangbang skrev, den 12.8.2022 at 12:16: Hej ja da sagtens Vi kan desværre ikke få det til at hænge sammen med arbejde. Ellers et rigtig frækt set op - M tænder meget på "bukkake" dele og synes det er meget frækt at der ikke er cleanup. Også kunne vi begge godt tænke os at se et rigtigt gangbang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VildeViking 61 Skrevet 15. August, 2022 Kan man få et peg om hvor på Fyn det er da jeg kun har mulighed for offentlig transport? Snakker vi Odense, Nyborg, Kerteminde Middelfart eller syd på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 649 Skrevet 16. August, 2022 VildeViking skrev, for 7 timer siden: Kan man få et peg om hvor på Fyn det er da jeg kun har mulighed for offentlig transport? Snakker vi Odense, Nyborg, Kerteminde Middelfart eller syd på? Glamsbjerg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The human 36 Skrevet 16. August, 2022 selv om man sidder nede syd på i Spanien med en fadøl ved pool er man stadigvæk lidt misundelig på dette GB. som pt står på forhåbentlig. Håber nogle vil fortælle lidt om det senere fra deres POV. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pløkken 43 Skrevet 16. August, 2022 Man skulle vel ikke være så heldig at der var så mange tilmeldte at der bliver en runde 2?? var lige en dag for tidligt til at jeg kunne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. August, 2022 (edited) Dinner_at_the_y skrev, den 11.8.2022 at 22:47: OMG! Du skulle bare vide jeg deltog i dag, og billederne yder hende nærmeste ikke retfærdighed et perfekt første GB for mig, hendes kæreste var sød og meget behagelig, og pigen helt fantastisk, og arrangementet afholdt i dejlige lokaler, og alt var perfekt. Jeg er SÅ glad for at jeg tog fri fra job, aflyste tandlægen, helt fra kbh til lokationen på fyn. jeg er fast tilmeldt til alle arrangementer det par afholder i fremtiden bare send girokort, og jeg betaler forud Redigeret 16. August, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chefen123 8 Skrevet 16. August, 2022 Lyder mega fedt - hvor mange var I? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 994 Skrevet 17. August, 2022 troublemaker1968 skrev, den 16.8.2022 at 19:19: Du skulle bare vide jeg deltog i dag, Jeg helst ikke vide det. Hun er godt nok sprød! Hatten af for at du tager den lange tur det. Jeg ved ikke hvad jeg skulle forklare min kone. Man kan da håbe at hun krydser Storebælt en dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg