Ælling 62 Skrevet 12. August, 2022 (edited) Jeg kan se at Julie annoncerer med, at hun vil være i Ålborg her i weekenden, og i den forbindelse vil jeg lige komme med en advarsel. https://annoncelight.dk/showad/309039 Jeg havde lavet en aftale med hende, da hun var i Herning i sidste uge, og da hun åbnede døren, kiggede hun på mig og sagde at jeg var bare ikke hendes type, så jeg måtte gå igen. Okay. Jeg skrev til hende bagefter og spurgte hvad der var i vejen med mig, men det kunne jeg ikke få noget svar på. Jeg er noget overvægtig, men hun skrev på hendes profil at alle typer var velkomne, og jeg var ikke usoigneret eller beskidt. Hun har selvfølgelig ret til at sige nej, men jeg synes folk skal vide, at man risikerer at blive afvist, og det ville da være surt hvis man ellers er kørt langt for at besøge hende. Redigeret 12. August, 2022 af Ælling 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 934 Skrevet 12. August, 2022 Synes det er helt fair at pigerne afviser kunder. Det sker også at jeg takker pænt nej tak når jeg ser pigen. Op på hesten igen, og lad dig ikke slå ud af det 9 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ælling 62 Skrevet 12. August, 2022 John41 skrev, for 1 time siden: Synes det er helt fair at pigerne afviser kunder. Det sker også at jeg takker pænt nej tak når jeg ser pigen. Op på hesten igen, og lad dig ikke slå ud af det Jeg skrev også selv, at hun har ret til at sige nej, men ville du ikke være betænkelig ved at lave en aftale med en pige, hvis du vidste at du risikerede at blive afvist i indgangen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1582 Skrevet 12. August, 2022 (edited) Ælling skrev, 1 time siden: Jeg skrev også selv, at hun har ret til at sige nej, men ville du ikke være betænkelig ved at lave en aftale med en pige, hvis du vidste at du risikerede at blive afvist i indgangen? Nej da. Man risikerer vel altid, at blive afvist i døren. Jeg håber da, at GP’erne er i stand til at vælge fra, hvis der er noget de ikke ønsker, både personlighedsmæssigt, udseendemæssigt eller ydelsesmæssigt. Jeg har selv oplevet det en enkelt gang (uden efterfølgende at bede om en forklaring eller reagere med en advarsel) og jeg er da ellers en super flot og charmerende mand Som sagt, op på hesten igen Redigeret 12. August, 2022 af OldGentlemann 9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ælling 62 Skrevet 12. August, 2022 Ok, det må du så selv om. Jeg har bare ladet folk vide, at det er hvad de kan risikere. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 12. August, 2022 Ælling skrev, for 16 minutter siden: Ok, det må du så selv om. Jeg har bare ladet folk vide, at det er hvad de kan risikere. Det er ærgerligt, når man har sat sig op til noget sex i håbet om en god oplevelse, og som du også siger kørt langt. Jeg tror altså man kommer ud for flere skuffelser blandt danske piger. Det var min oplevelse dengang jeg besøgte danske piger, sorry til de gode af dem. Men jeg tror også afvisning er meget sjældent medmindre man er så så overvægtig, at man er gangbesværet eller man er meget usoigneret. Det er jo normalt pengene de vil have, og så giver de bare en dårligere/koldere service. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 12. August, 2022 Ælling skrev, for 5 timer siden: Jeg kan se at Julie annoncerer med, at hun vil være i Ålborg her i weekenden, og i den forbindelse vil jeg lige komme med en advarsel. https://annoncelight.dk/showad/309039 Jeg havde lavet en aftale med hende, da hun var i Herning i sidste uge, og da hun åbnede døren, kiggede hun på mig og sagde at jeg var bare ikke hendes type, så jeg måtte gå igen. Okay. Jeg skrev til hende bagefter og spurgte hvad der var i vejen med mig, men det kunne jeg ikke få noget svar på. Jeg er noget overvægtig, men hun skrev på hendes profil at alle typer var velkomne, og jeg var ikke usoigneret eller beskidt. Hun har selvfølgelig ret til at sige nej, men jeg synes folk skal vide, at man risikerer at blive afvist, og det ville da være surt hvis man ellers er kørt langt for at besøge hende. Måske bare et godt lille råd, prøv og skrive din vægt i SMS eller sig det i telefonen. Jeg skriver altid min alder 63 så kan GP.en sige fra, og tror mig det er der nogle der gør, og det respektere jeg naturligvis. go weekend til alle - tykke og smalle 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sharonmanen 33 Skrevet 12. August, 2022 Jeg skriver altid inden at jeg er gammel , tyk og halvskaldet , så kan de sgu vælge fra allerede der 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ælling 62 Skrevet 12. August, 2022 Jeg skrev til hende bagefter og spurgte om det var pga min vægt, men det sagde hun nej til. Jeg var "bare ikke hendes type". Det er jo lidt svært at forberede sig hjemmefra på om man lige er hendes type eller ej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 12. August, 2022 Ælling skrev, for 1 time siden: Jeg skrev til hende bagefter og spurgte om det var pga min vægt, men det sagde hun nej til. Jeg var "bare ikke hendes type". Det er jo lidt svært at forberede sig hjemmefra på om man lige er hendes type eller ej. Måske mindede du om en hun havde nogle traumatiske erfaringer med. Gammel (ikke) kæreste? Kom videre. Skjold. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ælling 62 Skrevet 12. August, 2022 TordenSkjold skrev, for 2 timer siden: Måske mindede du om en hun havde nogle traumatiske erfaringer med. Gammel (ikke) kæreste? Kom videre. Skjold. Hvorfor skyder folk mig alle mulige motiver i skoene? Jeg ville bare lave den her post, for at lade folk vide, at hun kan finde på arbitrært at afbryde en aftale i døren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 12. August, 2022 Jeg vil meget hellere afvises i døren, end risikere at få en dårlig eller mindre god oplevelse, fordi der ikke var “kemi” mellem pigen og jeg. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 12. August, 2022 Ælling skrev, for 2 timer siden: Hvorfor skyder folk mig alle mulige motiver i skoene? Jeg ville bare lave den her post, for at lade folk vide, at hun kan finde på arbitrært at afbryde en aftale i døren. Der absolut ikke noget negativt ment fra min side. I mine tanker kunne det ske for hvemsomhelst. Vær glad for at hun sagde fra, frem for at levere en halvhjertet ydelse. Skjold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 224 Skrevet 16. August, 2022 Jeg vil nu give Ælling ret - når hun skriver følgende: Om du er lille eller stor, eller tyk eller tynd, eller om du har hår på hovedet eller er skaldet, eller har en stor eller mellem eller en lille pik, så vil jeg gøre mit til, at vi får en god fælles fræk oplevelse sammen. Din alder er næsten også overordnet men jeg modtager helst mænd, der er mindst 25 år og opad. Så ville jeg nu også forvente, at hun tager imod stort set alle - bare man er renvasket. Så - medmindre du kun er 18-20 år, så ville jeg også blive overrasket ved en afvisning. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sofus 2 63 Skrevet 16. August, 2022 Pigen skal da have ret til at sige fra lige så vel som kunden har det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 281 Skrevet 16. August, 2022 Er der nogen som har mødt hende ? Syntes ikke der er nogle anmeldelser af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 579 Skrevet 16. August, 2022 sofus 2 skrev, for 38 minutter siden: Pigen skal da have ret til at sige fra lige så vel som kunden har det Selvfølgelig har hun det….hvis dem hun afviser falder inden for den kategori som hun har angivet i hendes annonce, derudover er det bare at glemme det. Grunden til mit skriv er at hun ikke har opdateret hendes annonce, så selv i dag modtager hun tykke fyre, hvornår de er for tykke er så op til hendes hemmelige regler.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthawild 429 Skrevet 16. August, 2022 Kære Ælling, kære I andre som er er med på denne post. Julie har haft fat i mig på grund af det ælling skriver, og som en slags talskvinde for mig selv og de andre kommer der her en forklaring, som man kan tage som man vil. Det er rigtigt at Julie afvise ælling ved døren. Julie har sendt korrespondancen til mig, som jeg vedlægger her, da den ikke er sprængfarlig men viser det som er skrevet, og så Kan I jo selv vurdere. Ikke at det betyder så meget, men blot for at vise, at vi rent faktisk prøver på at være og vise anstændighed overfor jer mænd, der kommer og besøger os. Lige som I mænd kan sige nej tak i døren, således forbeholder vi os den samme ret. Fordi der betales penge, så ejer I ikke vores krop. Det gør vi selv. Vi afviser meget meget sjældent, så når en af os gør det, har det en klar begrundelse fra vores side. Vi kunne sagtens fyre en bredside af, hvorfor netop denne mand eller mænd ikke kan finde vej ind til os. Men vi vil gerne holde det så sobert vi kan, og undgå at træde jer for meget over tæerne. men lad os bare slå fast at mange af jer mænd, nok ikke har de største chancer for at score nogle flotte kvinder som os, hvis ikke det var fordi at der var penge imellem os. Penge er dog ikke alt, og heller ikke for os. Vi skal kunne se os selv i det her også. Her er korrespondancen ælling Kunne du så ikke skrive det på din profil, i stedet for "tyk eller tynd er underordnet" så man ikke risikerer at køre forgæves? Julie Du er helt sikkert en flink mand ælling Hvad var det andet? Julie Skal vi ikke lade det være ved det. Jeg ved godt du er skuffet, men det er i den sidste ende mig der lægger krop til Knus til dig Julie Jo, det burde jeg måske gøre og undskylder for dette. Men det var ikke kun din størrelse. Jeg kunne ikke tænde på dig desværre, og jeg ville ikke bare tage dine penge, og ingen af os ville få en god oplevelse. ælling Hvis der er noget i vejen med mig, vil jeg gerne vide det. Det kunne da give mig en ide hvad jeg kunne arbejde på. Jeg gjorde alt hvad du bad mig om, og overholdte min del af aftalen. Kan du så ikke i det mindste hjælpe mig lidt her? Således korrespondancen med ælling på Julies mobil. Julie er ked af det her, og ønsker ikke at såre nogle, men som hun siger. Jeg skal have det godt med det også, og det følte hun ikke hun kunne her. Knus Samantha 14 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 17. August, 2022 Det er bedre at afvise, end at få en dårlig anmeldelse herinde. Jeg vil ønske at flere afviser end at de giver en dårlig oplevelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrippleB 45 Skrevet 17. August, 2022 Vil også selv langt hellere afvises end modtage en halvhjertet indsats. Er faktisk sket flere gange (flere, ikke ofte) da jeg hverken ligner Brad Pitt, The Rock eller er udstyret som John Holmes. Mennesker er forskellige både med hvad de tænder på, og hvad de kan levere. Der vil altid være en chance for "shoot and miss" første gang 2 fremmede mødes. Det er spillereglerne, så op på hesten og prøv en anden GP. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udholdende 15 Skrevet 24. August, 2022 Samanthawild skrev, den 16.8.2022 at 18:21: men lad os bare slå fast at mange af jer mænd, nok ikke har de største chancer for at score nogle flotte kvinder som os, hvis ikke det var fordi at der var penge imellem os. Penge er dog ikke alt, og heller ikke for os. Vi skal kunne se os selv i det her også. Her Knus Samantha Lad os nu bare slå fast at danske kvinder har alt for høje tanker om Sig selv alene af den grund mænd er liderlige. 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PaulusSyd 65 Skrevet 25. August, 2022 udholdende skrev, den 24.8.2022 at 05:59: Lad os nu bare slå fast at danske kvinder har alt for høje tanker om Sig selv alene af den grund mænd er liderlige. Enig En noget arrogant og nedladende holdning overfor de mænd som betaler for Samantha's og Julies ydelser. Hvis der i annoncen står at alle typer er velkomne, så loves der åbenbart mere end der kan holdes. Bevares pigerne skal da ikke tvinges til at modtage en kunde, men hvis der er typer de ikke ønsker så burde det fremgå af annoncen. Har set annoncer hvor pigerne er mere ærlige, og skriver hvis de ikke ønsker at kunden er overvægtig, eller andet. Det er da ærlig snak, så kan man da undgå at køre forgæves. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 25. August, 2022 Afvisning gælder begge veje i min verden. Hvis du fx ser en annonce, hvor kvinden i udseende har det du søger, men ved ankomst er hendes udseende, personlighed, eller væremåde ikke det du søger, så er det vel ok at takke nej. Det kan da godt være hun bliver sur og du får en sviner, når nu hun har reserveret tiden til dig, men sådan er det. Hellere det end en "dunk i rattet" oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 9. Januar, 2023 (edited) Samanthawild skrev, den 16.8.2022 at 18:21: men lad os bare slå fast at mange af jer mænd, nok ikke har de største chancer for at score nogle flotte kvinder som os, hvis ikke det var fordi at der var penge imellem os. Penge er dog ikke alt, og heller ikke for os. Vi skal kunne se os selv i det her også. Det må da være surt at skulle have sex med en masse trælse mænd, bare fordi man mangler penge, når i ser så flotte. Redigeret 9. Januar, 2023 af AalborgLook 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg