Hop til indhold
Ælling

Juliesexy669 - afvist i døren :-S

Recommended Posts

Samanthawild skrev, den 16.8.2022 at 18:21:

Kære Ælling, kære I andre som er er med på denne post. 

Julie har haft fat i mig på grund af det ælling skriver, og som en slags talskvinde for mig selv og de andre kommer der her en forklaring, som man kan tage som man vil. Det er rigtigt at Julie afvise ælling ved døren. Julie har sendt korrespondancen til mig, som jeg vedlægger her, da den ikke er sprængfarlig men viser det som er skrevet, og så Kan I jo selv vurdere. Ikke at det betyder så meget, men blot for at vise, at vi rent faktisk prøver på at være og vise anstændighed overfor jer mænd, der kommer og besøger os. Lige som I mænd kan sige nej tak i døren, således forbeholder vi os den samme ret. Fordi der betales penge, så ejer I ikke vores krop. Det gør vi selv. Vi afviser meget meget sjældent, så når en af os gør det, har det en klar begrundelse fra vores side. Vi kunne sagtens fyre en bredside af, hvorfor netop denne mand eller mænd ikke kan finde vej ind til os. Men vi vil gerne holde det så sobert vi kan, og undgå at træde jer for meget over tæerne. 

men lad os bare slå fast at mange af jer mænd, nok ikke har de største chancer for at score nogle flotte kvinder som os, hvis ikke det var fordi at der var penge imellem os. Penge er dog ikke alt, og heller ikke for os. Vi skal kunne se os selv i det her også. 

Her er korrespondancen 

ælling Kunne du så ikke skrive det på din profil, i stedet for "tyk eller tynd er underordnet" så man ikke risikerer at køre forgæves?

Julie   Du er helt sikkert en flink mand

ælling Hvad var det andet?

Julie Skal vi ikke lade det være ved det. Jeg ved godt du er skuffet, men det er i den sidste ende mig der lægger krop til 
Knus til dig

Julie Jo, det burde jeg måske gøre og undskylder for dette. Men det var ikke kun din størrelse. Jeg kunne ikke tænde på dig desværre, og jeg ville ikke bare tage dine penge, og ingen af os ville få en god oplevelse. 

ælling Hvis der er noget i vejen med mig, vil jeg gerne vide det. Det kunne da give mig en ide hvad jeg kunne arbejde på. Jeg gjorde alt hvad du bad mig om, og overholdte min del af aftalen.  Kan du så ikke i det mindste hjælpe mig lidt her?

Således korrespondancen med ælling på Julies mobil. 
Julie er ked af det her, og ønsker ikke at såre nogle, men som hun siger. Jeg skal have det godt med det også, og det følte hun ikke hun kunne her.

Knus Samantha 

Jeg syntes Julie er super sej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 22 timer siden:

Det må da være surt at skulle have sex med en masse trælse mænd, bare fordi man mangler penge, når i ser så flotte.

Ved du hvad Aalborg. Jeg har jo i et stykke tid fulgt dine svar til alle mulige herinde, og de er altid mest morbide og ikke noget man særligt kan bruge til noget som helst. Lad mig sige det på den måde, at vi, hvis man ellers i øvrigt kan finde ud af at henvende sig til os på en ordentlig måde meget meget sjældent siger nej til den pågældende uanset hvor grim eller pæn han end måtte være. Der kommer alle typer af mænd til os piger. Også mænd vi aldrig noglesinde, hvis vi mødte dem random på gaden eller til en fest ville tage med hjem og hygge med. Så ja, vi gør det her for penge som den primære årsag, Men og der er et men. Når man får opbygget en god kemi med en mand, der besøger en flere gange, så kan frøen godt blive til en prins sådan da. I hvert fald så er det ikke mere det ydre der er afgørende men opførsel og væremåde. 
og ja, vi er flotte mange af os, og kan i princippet vælge hvem vi vil have, men vi vælger jo netop stort set alle, trods jeres sure tæer, mangel på ordentlig vask i undergrunden. Lugten af sved trods bad osv.  bad kan gøre underværker men løser ikke altid alt. 
tvivler på mange mænd ville stå model til det vi gør og laver, og holde til det ret længe. 
Du er præcis den type mand som jeg tidligere har refereret til. Klogere end de klogeste, og altid med en nedgørelse enten af kvinder eller af andre mænd, der forsøger sig med en anmeldelse. Du er som regel en af de første til at pille vedkommende ned. Det er b.la på grund af typer som dig, der afholder andre fra at enten at lave anmeldelser eller kommentere på noget. Du søger likes og føler dig høj, når du får dem, men byde ind med noget, der kan bruges konstruktivt, det gør du ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samanthawild skrev, for 1 time siden:

Ved du hvad Aalborg. Jeg har jo i et stykke tid fulgt dine svar til alle mulige herinde, og de er altid mest morbide og ikke noget man særligt kan bruge til noget som helst. Lad mig sige det på den måde, at vi, hvis man ellers i øvrigt kan finde ud af at henvende sig til os på en ordentlig måde meget meget sjældent siger nej til den pågældende uanset hvor grim eller pæn han end måtte være. Der kommer alle typer af mænd til os piger. Også mænd vi aldrig noglesinde, hvis vi mødte dem random på gaden eller til en fest ville tage med hjem og hygge med. Så ja, vi gør det her for penge som den primære årsag, Men og der er et men. Når man får opbygget en god kemi med en mand, der besøger en flere gange, så kan frøen godt blive til en prins sådan da. I hvert fald så er det ikke mere det ydre der er afgørende men opførsel og væremåde. 
og ja, vi er flotte mange af os, og kan i princippet vælge hvem vi vil have, men vi vælger jo netop stort set alle, trods jeres sure tæer, mangel på ordentlig vask i undergrunden. Lugten af sved trods bad osv.  bad kan gøre underværker men løser ikke altid alt. 
tvivler på mange mænd ville stå model til det vi gør og laver, og holde til det ret længe. 
Du er præcis den type mand som jeg tidligere har refereret til. Klogere end de klogeste, og altid med en nedgørelse enten af kvinder eller af andre mænd, der forsøger sig med en anmeldelse. Du er som regel en af de første til at pille vedkommende ned. Det er b.la på grund af typer som dig, der afholder andre fra at enten at lave anmeldelser eller kommentere på noget. Du søger likes og føler dig høj, når du får dem, men byde ind med noget, der kan bruges konstruktivt, det gør du ikke. 

Af en der udgiver sig for at være talsperson er jeg ikke voldsomt imponeret over dine komunikative evner.
Det gælder især din måde at generalisere på.

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 56 minutter siden:

Af en der udgiver sig for at være talsperson er jeg ikke voldsomt imponeret over dine komunikative evner.
Det gælder især din måde at generalisere på.

Du får lige et M foræret. Indsæt selv (y) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nytilsex
AalborgLook skrev, den 9.1.2023 at 09:13:

Det må da være surt at skulle have sex med en masse trælse mænd, bare fordi man mangler penge, når i ser så flotte.

Hvis de var så pæne . Hvorfor er de så ikke med som victoria secret modeller :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nytilsex skrev, for 3 timer siden:

Hvis de var så pæne . Hvorfor er de så ikke med som victoria secret modeller :)

Ja da, for alle smukke kvinder er jo netop model for Victoria's Secret. Bare ærgerligt hvis en kvinde ikke vil have en model karriere, så er de nok bare grimme.

Det er vildt komisk at læse forums her på Eroguide, så mange gamle mænd der har fået et helt forskruet syn på både skønhed og kvinder helt generelt. Kun en 11/10 kvinde er smuk, og hvis ikke de gider have sex med en 50 årig halvfed mand, ja så har de alt for høje tanker om sig selv. Hvorfor ville de da ellers ikke have lyst til det? De får jo penge! Så burde de da ville alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Only_by_Night skrev, for 34 minutter siden:

Sådan læser jeg da ikke det her, jeg læser det som, at der er mange "flotte" kvinder, der helt frivilligt vælger at yde en service, til alle de "grimme" mænd, som kun har den udvej her, hvis de skal havde lidt intimt eller andet, og at de vælger at tage penge for deres ydelser, er faktisk ikke nødvendigt, men noget skal de jo tage, for den service de leverer og tilbyder.

Så er det jo en helt anden sag, når disse kvinder pynter sig med lånte fjer, eller glemmer at skrive alle 3 ciffer under vægt, osv, men ved godt at "talspersonen" for alle de smukke kvinder herinde, ikke har den slags i hendes "stald".

Sarkasme kan forekomme....

Only_by_Night skrev, for 34 minutter siden:

a da, for alle smukke kvinder er jo netop model for Victoria's Secret. Bare ærgerligt hvis en kvinde ikke vil have en model karriere, så er de nok bare grimme.

Det er vildt komisk at læse forums her på Eroguide, så mange gamle mænd der har fået et helt forskruet syn på både skønhed og kvinder helt generelt. Kun en 11/10 kvinde er smuk, og hvis ikke de gider have sex med en 50 årig halvfed mand, ja så har de alt for høje tanker om sig selv. Hvorfor ville de da ellers ikke have lyst til det? De får jo penge! Så burde de da ville alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil man være i branchen i mere end et øjeblik og få sig en fornuftig forretning ud af det så skal man ikke være højrøvet.

Det må handle om at alle får en god oplevelse. Er manden velsoigneret og opføre sig ordentligt så er udseendet fuldstændig underordnet . 
De bedste oplevelser findes oftes med mænd og kvinder der ikke ser ned på andre. 
Vel har penge en funktion men lysten til at gøre noget godt for andre bør vægtes meget højt. Det er oftes ikke småpenge mændene ligger hos os så at rynke på næsen og sige ….ikke godt nok. Næste…. Eller jeg er for lækker til netop dig.

Man skal opføre sig ordentligt . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 51 minutter siden:

Vil man være i branchen i mere end et øjeblik og få sig en fornuftig forretning ud af det så skal man ikke være højrøvet.

Det må handle om at alle får en god oplevelse. Er manden velsoigneret og opføre sig ordentligt så er udseendet fuldstændig underordnet . 
De bedste oplevelser findes oftes med mænd og kvinder der ikke ser ned på andre. 
Vel har penge en funktion men lysten til at gøre noget godt for andre bør vægtes meget højt. Det er oftes ikke småpenge mændene ligger hos os så at rynke på næsen og sige ….ikke godt nok. Næste…. Eller jeg er for lækker til netop dig.

Det kan du jo sagtens sige, nu hvor du ser så hammer godt ud!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
AalborgLook skrev, for 12 minutter siden:

Det kan du jo sagtens sige, nu hvor du ser så hammer godt ud!

Go point igen igen fra Eliten men husk på der findes mere imellem Himmel og Jord en Eliten og XXX 

På Eg finders der også nogen som er 20 - 30 år yngre og de tænker nok lidt anderledes end dem med de 3 stjerner på Eg som har det korrekte svar på alt :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Jøsses tilbage til anmeldelse.  Skriv kun hvis du har besøgt pigen. Hvad i må mener om kunder og andre piger er irrelevant for denne tråd. 

Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nytilsex
Frodige Ida skrev, for 5 timer siden:

Tak for det :) lige mine ord :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad fanden er det for en arrogant attitude? 

“men lad os bare slå fast at mange af jer mænd, nok ikke har de største chancer for at score nogle flotte kvinder som os, hvis ikke det var fordi at der var penge imellem os. Penge er dog ikke alt, og heller ikke for os. Vi skal kunne se os selv i det her også.”

Jeg kunne kraftedme score hver en af jer piger, og den eneste grund til at jeg besøger glædespiger, er at jeg kan udleve mine fantasier, som jeg ikke kan med andre piger. Men at du så nedgør mænd på den måde, er direkte usselt og klamt. Vi ejer ikke jer, blot fordi, at vi betaler jer for sex, men vi forventer fandme gensidig respekt og det har du mangel på. Det er så unødvendig en kommentar. 

Redigeret: Jeg så ikke Keeper havde skrevet. Beklager. 

Redigeret af udinaturen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nytilsex
udinaturen skrev, for 4 timer siden:

Hvad fanden er det for en arrogant attitude? 

“men lad os bare slå fast at mange af jer mænd, nok ikke har de største chancer for at score nogle flotte kvinder som os, hvis ikke det var fordi at der var penge imellem os. Penge er dog ikke alt, og heller ikke for os. Vi skal kunne se os selv i det her også.”

Jeg kunne kraftedme score hver en af jer piger, og den eneste grund til at jeg besøger glædespiger, er at jeg kan udleve mine fantasier, som jeg ikke kan med andre piger. Men at du så nedgør mænd på den måde, er direkte usselt og klamt. Vi ejer ikke jer, blot fordi, at vi betaler jer for sex, men vi forventer fandme gensidig respekt og det har du mangel på. Det er så unødvendig en kommentar. 

Redigeret: Jeg så ikke Keeper havde skrevet. Beklager. 

fejl

Redigeret af Nytilsex

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...