HornyHunk 26 Skrevet 12. August, 2022 Er der nogen erfaringer med denne 21-årige frækkert? https://seductiongirls.dk/pigerne/clara/ Go attitude? Passer alderen? Passer højde/vægt med teksten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handyman2 9 Skrevet 12. August, 2022 Jeg synes, hendes beskrivelse af tjenester er meget erotisk (ligesom de fleste hos SG og især Vica Velvet’s!), især delen om kassen med legetøj! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HornyHunk 26 Skrevet 17. August, 2022 Enig... det er bare ærgerligt der ikke er billeder på hendes profil.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Callettien Skrevet 20. August, 2022 Er der nogen der har været forbi Clara? Det er jo lidt skuffende at hun ikke er til fransk, men hvis resten er en fest kan er par ægte bryster måske alligevel lokke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claracandy 0 Skrevet 24. December, 2022 Hej Clara her, jeg er til fransk, tjek gerne min tekst og billeder ud. Menu kortet har ændret sig lidt mvh Clara fra Seductiongirls Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg