denlillebandit 13 Skrevet 25. Oktober, 2013 er der nogle som ved hvor rikke er blevet af for en del år besøgte jeg hende på gl. struervej 8 i holstebro jeg ved også hun har været på sejbækvej i daugbjerg og sidst jeg besøgte hende var hos svalereden hun var en lidt ælder dame men piv fræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 25. Oktober, 2013 er der nogle som ved hvor rikke er blevet af for en del år besøgte jeg hende på gl. struervej 8 i holstebro jeg ved også hun har været på sejbækvej i daugbjerg og sidst jeg besøgte hende var hos svalereden hun var en lidt ælder dame men piv fræk Måske det kunne være muligt at skrive Holstebro i emne, Så man ikke behøver at åbne unødige indlæg som ligge i modsatte del af landet end man selv kommer fra. Bare en lille opfordring som jeg ved jeg ikke er den først der kommer med. På forhånd tak. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 25. Oktober, 2013 Ditto her Troede det var en anden Rikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg