gry 298 Skrevet 14. August, 2022 blowjob. hvad gør i hvis i fornemmer at jeres gæst ikke kan få udløsning? personligt gør jeg altid mit yderste for at min gæst skal få den udløsning han gerne vil have, og vil sige at i de fleste tilfælde kommer folk indenfor 5-10 min men jeg har nogle gange ligget i omkring 20-30 min, uden udløsning, hvor jeg til sidst har sagt at jeg desværre ikke kan få vedkommende til at komme, jeg føler jeg kan ligge og sutte det bedste jeg har lært men der sker intet. Har i andre GP tidsbegrænsning på? Nogle siger bare det er okay, imens nogle andre bliver lidt sure og fornærmede, mener ikke at de ikke har fået hvad de har betalt for, og vil derfor have nogle af deres penge retur eller alle pengene. Men det er også lidt svært hvis personen lige har taget en spiller inden han kom, så er det lidt sværere for mig at få vedkommende til at komme Jeg mener jeg har gjort alt hvad jeg kunne for at give gæsten den oplevelse Hvad tænker i som gæster Hvad synes i at i har krav på når nu i har betalt hvad er rimeligt og hvad er ikke ( skal jeg ligge i ca 30 min ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OneGuy 132 Skrevet 14. August, 2022 Jeg tænker, at en løsning kunne være, at du på forhånd sætter en tidsbegrænsning på ydelsen. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 14. August, 2022 Det sker for os alle Hos mig er blow max 15 min. kan jeg mærke at det ikke kommet til at sker, siger jeg det på en pæn måde at jeg tror vi skutter her. Vil gæsten forsætte koster det yderlig da det er min tid der betales for. Jo det sker da at nogen bliver småfornærmet men helt ærligt det overlever du nok. Bare sig fra på en sød og venlig måde. 3 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 14. August, 2022 Jeg ville tro det vil være surt at piger stopper med at sutte, og siger tiden er gået jeg vil foreslå, når tiden er ved at være gået - siger i til gæsten, vi skal snart afslutte, har du en måde du helst vil have det på, så du afslutter godt og dejligt… vi er vel alle mennesker, og nogle gange kan det være så dejligt, at sted og tid smutter - så er det også fair, at få at vide enden er nær - og man har mulighed for at afslutte - i stedet for det bare er slut 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 14. August, 2022 Hvis personen har taget en spiller lige inden de kom, så kan du gøre nok så meget, hvis det er denne slags kunder der beder om pengene retur, så kan de kun kigge på dem selv i spejlet. Personligt har jeg ikke prøvet at komme via handjob eller blowjob, endnu. Det har jeg stadig til gode at opleve Men vil give de andre ret, og så sørg for at det fremgår af din annonce. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 14. August, 2022 gry skrev, 1 time siden: Har i andre GP tidsbegrænsning på? Kære Gry, Jeg har ikke 30 min service, men mine kunder plejer at få en udløsning inden for 7-10 min når jeg giver dem blowjob. Men det sker faktisk også ofte hos mig at når pikken ikke vil stå(rejsningsproblemer) eller hvis de skulle have flere omgange jeg plejer at løbe og hente sexlegetøj - så jeg giver mig selv lov til at lege og it was a pleasure working... netop ved jeg det at alle mine stamkunder kan lide.... Ps. Jeg har ikke prøvet med mine nye kunder endnu, da jeg ikke vidste de godt kunne lide Kh. Mook 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 14. August, 2022 GP'en facilitere jo bare. Gør hun det godt, og det alligevel ikke giver bonus kan gæsten jo ikke klage, shit happens og der kan være tusinde grunde til at der ikke er bonus lige den dag. Hvis hun til gengæld ikke gør det godt, eller direkte dårligt må man som gæst være behjælpelig med at påpege det og give guidance i håb om at det bliver bedre. Så kan det være der er gevinst. Jeg personligt ville kun blive sur hvis hendes indsats var kritisabelt, selv efter mit input. Nu well, ikke noget jeg oplever Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 14. August, 2022 (edited) @gry Som andre nævner som idé har jeg god erfaring med allerede i annoncen eller markedsføringen at skrive "Der er afsat op til XX minutter til dig og din pik" eller lign. Dem der gerne vil trække tiden og/eller måske har tømt sig lidt for tæt på deres ankomst hos dig med vilje og/eller selv kan styre præcis hvornår de kommer, eller af andre årsager bare gerne vil ha' hvert eneste mulige sekund med, har nok en tendens til at benytte sig af blæs hos kvinder der ikke har tidsbegrænsning på. Når jeg fornemmer at de "holder igen" eller lign. så siger jeg (imens jeg holder rytmen gående med hånden, så det ikke virker så "bliv nu færdig for pokker!!"-agtigt ) at nu er det sidste optrapning, og så skal der skydes af. Jeg tilføjer også hvis jeg fornemmer at det er fordi de har lidt svært ved at give slip, eller for generte/velopdragne/andet til at give feedback, at der er 4 knapper at "skrue på" hvis de godt kunne tænke sig det var lidt anderledes. Det er: Hurtigere Langsommere Hårdere Blidere Jeg siger også sommetider at de skal endelig sige til "For det er fjollet at du får en anden mands perfekte udløsning når nu det er dig der er her". Det gør jeg også gerne tidligt og længe før vi når til afslutningen, hvis jeg fornemmer at de er lidt anspændte eller generte ved situationen. Lige præcis mht. udløsningen kan det være en stor hjælp at man ikke "bare sutter det bedste man kan" netop fordi at det er reeeelativt ens hvordan mænd gerne vil have deres blæs sådan generelt set (med ganske få undtagelser) men lige præcis mht. udløsning kan det være ret individuelt med netop tryk og tempo. Når først DU har startet dialogen vil jeg gætte på at de selv ligesom også løsner op og fortæller hvis der er et eller andet han særligt godt kan li' og måske håber på at du tilfældigvis finder ud af ved at læse hans tanker Det kan være sådan noget som "nulre mig på brystvorten når jeg kommer" eller "kildre mellemkødet" eller "hive mig i klokkerne" eller "undgå selve hovedet når jeg er kommet" eller "bliv ved også efter jeg har sprøjtet" og alle mulige sær-ønsker som gør at det bliver et nærmest skræddersyet blæs. Så... den korte: Tal med dem. Fortæl dem at feedback er velkomment, og at du ikke opfatter det som kritik. Et godt blowjob er et samarbejde. Du bliver jo ikke tankelæser af at have fået lidt mønt God fornøjelse! Kærligst, Eva PS: Min mest effektive replik til de mænd der har umådeligt svært ved at give slip og få udløsning uden de selv gør det (tror du ved hvad jeg mener) er: "Lige nu er det MIN pik! Du skal nok få den igen før du går. Men lige nu er det mig der bestemmer over den, så GIV SLIP og nyd det! Det eneste du skal præstere er tilstedeværelse." Af ukendte årsager virker den replik ret godt på måske 95% af lige netop dem der er lidt (for) meget i kontrol over deres udløsning til at de kan komme helt i mål uden at hjælpe til med hånden selv Redigeret 14. August, 2022 af Eva Nadine 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 14. August, 2022 @Eva Nadine efter den læsnig giver det sgu en lyst til at besøge dig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 14. August, 2022 (edited) Den Anonyme skrev, for 4 minutter siden: @Eva Nadine efter den læsnig giver det sgu en lyst til at besøge dig. Tak! Jeg har dog lukket for tilgang Og netop derfor tænkte jeg at jeg kunne tillade mig at skrive noget der ellers ville virke som ren reklame Min tanke var at også blowjob-modtagere kan bruge det når de køber blæs hos deres yndlings, og ikke kun til @gry som vist mest har udfordringer med tidstrækkere og temmelig sikkert blæser ret godt helt uden mine instrukser Redigeret 14. August, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 14. August, 2022 Eva Nadine skrev, for 1 minut siden: Tak! Jeg har dog lukket for tilgang Og netop derfor tænkte jeg at jeg kunne tillade mig at skrive noget der ellers ville virke som ren reklame Ja jeg læste det godt kort på din profil. Sådan kan man os tease os mænd! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 14. August, 2022 (edited) Hvis man ikke får udløsning er det vel bare ærgeligt for kunden/gæsten. Det er vel ikke en selvfølge at man skal have udløsning som kunde/gæsten? Som flere siger det, så bare sig det på en sød og venlig måde. Redigeret 14. August, 2022 af ppd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18117 Skrevet 14. August, 2022 (edited) Jeg siger altid "Jeg garanterer jo ikke en udløsning, men sex, og det har vi haft i aaaaaalt den tid du har betalt for" med et frækt smil.. Og så kan jeg også godt finde på at sige, hvis det har været hyggeligt osv, at vi må tage revanche næste gang.. Igen med et smil og grin.. Jeg sælger dog kun tidsydelser på minimum 30 min.. Jeg sætter normalt mit ur så der lige er et par minutter til afslutning.. Jeg oplever dog mest gæster der beklager overfor mig at de ikke kom i mål og forsikre mig om det intet har noget at gøre med mine evner osv.. Aldrig har jeg oplevet nogen har ønsket penge tilbage.. Jeg har en enkel gang givet halvdelen tilbage fordi han havde købt en time, og allerede da der var gået 20 min var han kommet, og mente ikke han kunne igen.. Men det var på eget initiativ.. Det virker voldsomt gavmildt af dig med 30 mins blæs for prisen på en enkeltydelse Redigeret 14. August, 2022 af JenniferRomantica 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 14. August, 2022 Det er da ikke så svært, at spørg "hvordan kan du lide det" før man går i gang... Dog er det 1 ting der er vigtigt med eller uden -er det uden er det hele meget letter;-) Jeg kommer sjældent hurtig -og guider gerne... Har ikke noget i mod, at tag over de sidste 5 minutter, og spille den hjem -og blive suttet/kælet for samtidige "what is not to like" Hvis det bliver gjort med følelse, og som om man kan lide hvad man laver, er klart en fordel. Alt for mange gør det alt for hårdt, eller for blødt som om det er en lo.. Men så er det også nogen natur talenter -de kan magi med munden -øjenkontakt kan også være frækt i mens... Og selv om jeg ikke bryder mig om kondom -er jeg flere gange blevet overrasket over en kvindes talent også med kondom. Jeg ville dog aldrig købe en ½ times bj alene -er mere til lidt af det hele. Hvis jeg ikke når at komme -gør jeg det selv til jeg gør -kondomen kan dog gøre jeg går i baglås -og skal file ekstra hårdt... Har ingen problem med de siger 5 minutter til sidst;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 14. August, 2022 Stort at enig med alle ovenfor, ikke mindst at sætte tidsgrænse på og evt krydret med en lille fræk bemærkning der indikerer at nu nærmer tiden sig. Jeg glemmer stort set altid tid og sted og lader kvinden styre. Det plejer i at have godt styr på. Jeg har også måttet afslutte selv, men det har været hvis jeg selv var lidt for spændt/anspændt og så ved jeg det jo godt. Kærlig nussen eller andet kan også være frækt mens man selv rykker i banditten. Jeg er faktisk altid lidt bekymret for at gå over tid da jeg tager mit ur af og helt mister tidsfonemmelsen, så jeg er meget afhængig af kvindens professionalisme, særligt da jeg altid gerne vil have tid til at gå i bad bagefter. Så tidsgrænse og en lille fræk reminder. Skal siges at jeg endnu har tilgode at købe en enkeltydelse som bj alene. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LDJ 48 Skrevet 15. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: Jeg siger altid "Jeg garanterer jo ikke en udløsning, men sex, og det har vi haft i aaaaaalt den tid du har betalt for" med et frækt smil.. Og så kan jeg også godt finde på at sige, hvis det har været hyggeligt osv, at vi må tage revanche næste gang.. Igen med et smil og grin.. Jeg sælger dog kun tidsydelser på minimum 30 min.. Jeg sætter normalt mit ur så der lige er et par minutter til afslutning.. Jeg oplever dog mest gæster der beklager overfor mig at de ikke kom i mål og forsikre mig om det intet har noget at gøre med mine evner osv.. Aldrig har jeg oplevet nogen har ønsket penge tilbage.. Jeg har en enkel gang givet halvdelen tilbage fordi han havde købt en time, og allerede da der var gået 20 min var han kommet, og mente ikke han kunne igen.. Men det var på eget initiativ.. Det virker voldsomt gavmildt af dig med 30 mins blæs for prisen på en enkeltydelse Ser frem til revanche næste gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 15. August, 2022 Jeg besøger gerne Mette, nord for Randers Hun er meget tålmodig omkring at jeg har svært ved at komme, hun slikker dejligt og hvis jeg har ekstra svært ved at komme, så hjælper jeg med min hånd, hun overtager med munden til sidst. Hun er godt klar over at jeg ikke har tilfredsstillet mig selv inden Så det kan også accepteres, at det bare tager lang tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 15. August, 2022 fræk6 skrev, for 16 timer siden: Jeg ville tro det vil være surt at piger stopper med at sutte, og siger tiden er gået jeg vil foreslå, når tiden er ved at være gået - siger i til gæsten, vi skal snart afslutte, har du en måde du helst vil have det på, så du afslutter godt og dejligt… vi er vel alle mennesker, og nogle gange kan det være så dejligt, at sted og tid smutter - så er det også fair, at få at vide enden er nær - og man har mulighed for at afslutte - i stedet for det bare er slut Jeg nævner altid på en fræk måde at personen skal komme snart, jeg taler mere om de tilfælde hvor intet rigtig hjælper, jeg skriver at blowjob er max 15 min, men yder jo gerne lidt extra så mine gæster går glade herfra 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18117 Skrevet 15. August, 2022 gry skrev, for 3 timer siden: Jeg nævner altid på en fræk måde at personen skal komme snart, jeg taler mere om de tilfælde hvor intet rigtig hjælper, jeg skriver at blowjob er max 15 min, men yder jo gerne lidt extra så mine gæster går glade herfra Dobbelt tid er meget at yde ekstra for en gæst der evt stadig bliver sur over ikke at være kommet, sådan som jeg læser dit opslag.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 590 Skrevet 15. August, 2022 Mook skrev, for 22 timer siden: Kære Gry, Jeg har ikke 30 min service, men mine kunder plejer at få en udløsning inden for 7-10 min når jeg giver dem blowjob. Men det sker faktisk også ofte hos mig at når pikken ikke vil stå(rejsningsproblemer) eller hvis de skulle have flere omgange jeg plejer at løbe og hente sexlegetøj - så jeg giver mig selv lov til at lege og it was a pleasure working... netop ved jeg det at alle mine stamkunder kan lide.... Ps. Jeg har ikke prøvet med mine nye kunder endnu, da jeg ikke vidste de godt kunne lide Kh. Mook Jeg ville uden tvivl blive klar til en anden omgang ret HUrtigt hvis jeg så min "date" lege med sig selv .. Det har da alle dage været en drøm for mig .. Så hold dig endeligt ikke tilbage hvis og Når vore veje krydses Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 590 Skrevet 15. August, 2022 (edited) Fejl Redigeret 15. August, 2022 af Naboen Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 15. August, 2022 Naboen skrev, for 14 minutter siden: Jeg ville uden tvivl blive klar til en anden omgang ret HUrtigt hvis jeg så min "date" lege med sig selv .. Det har da alle dage været en drøm for mig .. Så hold dig endeligt ikke tilbage hvis og Når vore veje krydses Jamen alt er enig, men jeg tvivler stadig på du er min nabo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 590 Skrevet 15. August, 2022 Mook skrev, for 1 minut siden: Jamen alt er enig, men jeg tvivler stadig på du er min nabo HA HA ,,, Du er ikke min nabo , medmindre du er rykket til NordSjælland Men jeg har da bil , så kan da sagtens være din nabo i en time eller to 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 15. August, 2022 Naboen skrev, for 1 minut siden: HA HA ,,, Du er ikke min nabo , medmindre du er rykket til NordSjælland Men jeg har da bil , så kan da sagtens være din nabo i en time eller to Cool så ser jeg frem til vores hyggelig tur 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 15. August, 2022 Eva Nadine skrev, for 22 timer siden: PS: Min mest effektive replik til de kvinder der har umådeligt svært ved at give slip og få udløsning uden de selv gør det (tror du ved hvad jeg mener) er: "Lige nu er det MIN fisse! Du skal nok få den igen når jeg går. Men lige nu er det mig der bestemmer over den, så GIV SLIP og nyd det! Det eneste du skal præstere er tilstedeværelse." Morsomt. Der virker også for mig. Se evt dit lettere redigerede indspark ovenfor. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg