Hop til indhold
gry

BLOWJOB

Recommended Posts

Er selv en der helt vild godt kan lide når damens hoved er mellem mine ben og tager sig godt af mit lem. Men jeg kommer nok heller ikke nemt ved blow men mere ved direkte sex eller en 69. Vidste ikke at der var tid på hvor lang tid en pige ligger der nede men har ikke selv haft et problem med at pigen stopper af sig selv. Plejer at hive damen op efter nogen tid for kys og så kan hun selv bestemme hvis hun vil der ned igen, nok Maks 10min hvis jeg kan mærke at hun kan lide at sutte. Er mere til kæreste sex i øjeblikket så det hele plejer at køre lidt flydende og vi deles om at tilgodese hinanden, en 69 er altid dejlig og det kan få mig til at komme hvis jeg ligger med min tunge mellem en piges læber,  jo mere hun drypper jo mere liderlig bliver jeg og jo nemmere er det at komme 

Men har da også været ved damer der ser ud til at køre mere efter et fremgangs skema, 0-5min lætte kys og ham ned på ryggen 5-15min guffe gren,  15-30 sex og oprydning så på 31 er parret til at sende mig ud af døren.

Dem er jeg overhovedet ikke til og alt efter hvor dårligt det er så prøver jeg at komme under blowjobet ved at tænke på at andet end dem samt hjælper lidt med mig egen hånd eller for den hurtigt lagt i gummi og smuttet ind, igen her er problemet at hvis jeg ikke tænder på pigen så er det svært at komme så må tænke på alle mulige andre og få det overstået så jeg kan komme ud og skrive den dårlige episode i glemmebogen. 

De episoder er heldigvis sjældne men også dyre da jeg ofte så bliver nød til at besøge en anden dame for at få en god oplevelse med hjem.

Hvis damen tager mit lem i munden efter jeg er kommet en gang så kommer jeg nok ikke igen men elsker da stadig at få den suttet så fortæller jeg hende det bare som det er,  så er det igen helt op til hende om hun vil blive ved lidt længere eller komme op og kramme.

Så mine forslag er at eventuelt springe i en 69 hvis der er mulig, eller ligge dig så han kan se din fine mis og leg gerne med den med dine fingre. Du kan altid lege med hans nosser og stykket mellem nosserne og det brune punktum er dejligt at få berørt med lette kærtegn, bare pas på hvis manden ikke er sikker i hans sexualitet så kan han jo komme til at tro at han er bøsse og bliver sur over at han kan lide det :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

@underdog40 anytime, anywhere, and special price for you Honey ;) 

@VildeViking Som jeg forstår det er trådstarters udfordring ifm. et "KUN blowjob" som enkelt-ydelse.
Det med at veksle til en anden stilling eller aktivitet er sjældent en god idé hvis der kun er købt et blæs. I nogle tilfælde er det en rigtigt rigtigt dårlig idé. Måske flere end man lige skulle tro hvis man er glad for "begge ender" som du tydeligvis er :) 
Der er mange sexkøbere for hvem det er helt afgørende at det "kun" er et blæs de får, hvis det er et blæs de har købt.
De kan f.eks. være gift eller lign. og har besluttet sig for at det er på den rigtige side af grænsen for hvad de kan tillade sig overfor deres egen samvittighed eller lign. Sådan lidt "det jeg ikke får hjemme er ok"-agtigt.
En af de ting der også er/kan være vores ansvar som proffe piger er ikke at overskride en grænse vi måske kun intuitivt fornemmer og som ikke er udtalt.
Det kan og skal ikke altid være op til manden at sige fra i en situation hvor kvinden pludselig byder den frække ende til også. Han er sandsynligvis ikke i stand til at træffe en beslutning han ikke har det godt med efterfølgende, hvis han bliver fristet over evne.
De fleste af dem der kommer "kun til blæs" eller "kun til massage med happy ending" eller lign. har måske meget lyst til meget mere men har besluttet sig for at begrænse sig til "soppebassinet" og vi kan derfor som midlertidige sex partnere ikke bare kaste ham ud i den dybe ende selvom vi måtte have lyst til det i ny og næ. 
Heller ikke - eller måske især ikke - hvis det ikke koster ekstra. 
Vi har en slags fagligt ansvar for ikke at gå for langt... synes jeg blandt andet :wub:

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 19 timer siden:

Hmmm...Jeg kan ikke lige huske det. Men var det ikke dig der ville tvinge mig til at løbe nøgen rundt i din have med en gagball i munden og synge noget Celine Dion (det bliver ikke nemt), mens din nabo kiggede på, eller noget i den stil? Jeg synes at huske at jeg uforvarent blev draget ind i en tråd om gratis sex og udstillet på det groveste. Megakrænket, blev jeg. Men jeg er klar hvis det tilbud stadig står ved magt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Hmmm...Jeg kan ikke lige huske det. Men var det ikke dig der ville tvinge mig til at løbe nøgen rundt i din have med en gagball i munden og synge noget Celine Dion (det bliver ikke nemt), mens din nabo kiggede på, eller noget i den stil? Jeg synes at huske at jeg uforvarent blev draget ind i en tråd om gratis sex og udstillet på det groveste. Megakrænket, blev jeg. Men jeg er klar hvis det tilbud stadig står ved magt. 

Jeg er klar til at filme det, og lave en Pay-Per-View event ud af det, enten på nettet eller få det solgt til Playboy TV... @underdog40 og @Eva Nadine - Sæt igang!!!
Alle registrerede Eroguide bruger med minimum 10 indlæg, vil selvfølgelig få rabat på 25 %.

/Francois

P.S. 60 % af overskuddet til mig, og 40 % af overskuddet til jer til deling. Deal ??!?

Redigeret af Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Francois skrev, for 2 timer siden:

Jeg er klar til at filme det, og lave en Pay-Per-View event ud af det, enten på nettet eller få det solgt til Playboy TV... @underdog40 og @Eva Nadine - Sæt igang!!!
Alle registrerede Eroguide bruger med minimum 10 indlæg, vil selvfølgelig få rabat på 25 %.

/Francois

P.S. 60 % af overskuddet til mig, og 40 % af overskuddet til jer til deling. Deal ??!?

Jeg er klar som lydmand/lysmand :lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, den 16.8.2022 at 20:32:

@VildeViking Som jeg forstår det er trådstarters udfordring ifm. et "KUN blowjob" som enkelt-ydelse.
....... 
Kærligst, 
Eva <3

Aha,  havde ikke lige fanget at der kun var tale om blow,  ja so er det jo fint nok at der er betalt for 15min blow eller hvor lang tid det nu er,  hvis de ikke kan komme i det tidsrum så er det helt op til udbyderen om man tror der lige skal et enkelt minut mere til og har lyst eller om man kan mærke at det klare han da slet ikke indenfor en fornuftig tidsramme. Har aldrig selv kun købt de små pakker da jeg syns at minut prisen bliver alts for dyr for min lille pengepung så spare altid op til minimum 30min med det hele og helst en time da man kan have meget mere kæle og kramme med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vælger nogle gange blowjob! Ikke for at spare penge, kvaler med samvittigheden eller fordi jeg ikke nyder mere. 

Men nogen gange er det bare fedt at få et godt blow uden at der skal ske andet:rolleyes:. Særligt hvis det er med en som kan give et godt blow :ph34r:

Heldigvis har jeg ikke udfordringer med at nå i mål, men skulle de en dag ske, så er udfordringen vel min og ikke den pågældende GP’s/kvindes og så må jeg vel selv tage ansvar for det og aftale mine ønskede ydelser ud fra det.

Redigeret af BrandmandSam
Red. rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...