mr.x 6 Skrevet 26. Oktober, 2013 Er der nogen som har erfaring med Trans Sara i Kolding. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 422 Skrevet 26. Oktober, 2013 Er der nogen som har erfaring med Trans Sara i Kolding. Jeg besøgte hende for en måneds tid siden, og havde en lidt halv-slatten oplevelse. Jeg skrev en anmeldelse på shemalewiki: http://shemalewiki.com/?type=page&id=998&itemid=2709 Hun har ellers tidligere fået gode anmeldelser, så jeg var nok bare uheldig at fange hende på en dårlig dag... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.x 6 Skrevet 26. Oktober, 2013 Jeg har læst et sted at hun har det meget mørkt, under besøget, er det rigtig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 422 Skrevet 27. Oktober, 2013 Jeg har læst et sted at hun har det meget mørkt, under besøget, er det rigtig. Da jeg besøgte hende, var der ikke specielt mørkt. Måske lidt dunkel belysning, men ikke noget ud over det sædvanlige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 30. Oktober, 2013 Jeg har også været der for et års tid siden. Hun er alt for maskulin efter min smag, og har ikke bryster. Telefonen ringede da jeg var der, og hendes stemme blev til en mandestemme, hvad fik mig til at forlade stedet, da illusionen fuldstændig blev ødelagt :| Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mottas4614 9 Skrevet 8. November, 2013 Sara er ikke et godt knald… hun er ikke pæn og man har ikke lyst til at gå all in.. Har kneppet hende et par gange.. i mangel på bedre.. Men pas på med jeres lyster drenge det kan blive noget man ikke kan undvære.. Jeg har måtte få mig en ny kone med en pik.. Hun er fra Brasilien.. Første gang vi var i sommerhus med min famile efter de havde kendt hende et år.. blev vi taget på fersk gerning i sommerhusets swimmingpool.. Faktisk var det mega ophisende at blive taget med sin kones pik i munden… Men fantastisk at leve med en kvinde der tænker som en mand )) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
76john 0 Skrevet 28. August, 2017 Hvordan kan jeg komme i kontakt med et trans der måske kan blive min kone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg