Hop til indhold
ip-man

Nina Thaimassage – Århus (7,5/10)

Recommended Posts

Jeg skrev for nogle dage siden, om mit besøg hos Siam i Frederikshavn. Det var for 3 uger siden (skulle måske have skrevet det), men nu har jeg så været på besøg hos Nina i Århus.

Mit valg var direkte ud fra hvad der er skrevet om stedet i dette forum. Og så tænkte jeg, at jeg måske skulle prøve nogle som har erfaring i stedet for en eller anden uerfaren, som kun er ude efter pengene, og det ligefrem lyser ud af dem.

Kom til Nina’s ca kl. 10:50. Var lidt betænksom da det er en kælder klinik, men selve massagerummet er helt fint. Ikke mere end 5-10 minutter senere var massagen i gang. Der blev brugt meget olie, men massagen var stadig lidt hård, så ingen grund at beklage.

Efter ben, røv, ryg og andre kropsdele havde fået en omgang, blev jeg bedt om at vende mig, og massagen fortsatte. Fik en blandet massage af hård, blid og kælen. Super dejligt, og så kom hun til lille ip-man, som ikke var så lille længere :D

Hele underlivet fik en omgang så englene syngende, og flere gange da jeg var ved at komme, gav hun slip på ip-manden, så jeg kunne komme lidt ned igen, og så en omgang mere. Ved faktisk ikke hvor længe det varede, men tror jeg kan sige, at jeg var i ekstase ;) ip-manden fik sådan en omgang som aldrig før, og skal jeg være ærlig, så har jeg aldrig oplevet sådan en massage af ”ham” før.

Efter massagen fik jeg et brusebad, og klokken var 12:25, da jeg tilfreds, og med et smil gik fra stedet.

Spurgte ikke om prisen før massagen, og bagefter sagde hun, at det kostede 600 kr. Jeg gav hende 700 kr. for en super oplevelse.

Kommer jeg igen? 100% ja

7 Stedet

6 Pigen

7 Massagen

10 Sex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jep. Hos Nina ved de hvordan et HJ skal udføres. Næste gang skal du prøve at få anal stimulering også. Så er dit smil endnu bredere på vejen ud.

Tak for anmeldelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Var hos Nina idag. Hun er god til at pirre, men smaskede rundt med creme og olie. Det virkede lidt planløst. Massage var der ikke meget af, mest pirring og bløde strøg.

Jeg lærte også, at en finger i røven bestemt ikke er noget for mig. Sådan er der jo så meget.

Hun er liidt for sprød efter min smag, og derfor kommer jeg ikke igen. Blev simpelthen nødt til at stoppe hende under HJ, fordi jeg kunne mærke, at det ingen vegne førte.

Gentagelsesfare: 0

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa.
Vil lige beskrive min tur i dag hos Nina´s Thai, på Marselisborg Alle.

Ringede inden, og fik at vide at Georg (til Bulder: - hun er ikke sprød :-P , sprød betyder 'lidt brugt' eller 'lidt gammel' ) ville ankomme om ca. 1 times tid.
Jeg var der 5 min før hende, så jeg ventede lidt på fortovet - ikke lige det bedste, men glad for jeg ventede, fik som altid en super dejlig betjening.

Starter med at få sig smidt op på briksen, ligger på maven. Får dejlige varme klæder på, der ret koldt i dag. Hun giver dejlig 'mellemhård' massage, på ryg, skulder, baller, finder nogle meget ømme steder. Begynder at strejfe ned på mellekødet og rammer koglerne lidt. Mere olie på, armene får en massagetur, op og ned af ryggen, skifter lidt side, og pirre helt vild dejligt, ved kun lige at berøre min hud med finger spidserne. Langsomt nærmer hun sig med pirring imellem min ben, og begynder at røre ved lidt ved anus. Lækkert og roligt.

Så begynder hun på mine ben, afskiller dem mere, pirrer igen helt vildt godt med spidsen af fingrene.

Anus røres og mellemkødet og koglerne varmes op. Lidt mere op af ryggen. Ned til ballerne igen, de får en tur og anus prøves forsigtigt med en finger. 
Jeg udtrykker at det er dejligt, og hun giver en heftigere tur med fingeren, og den anden hånd finder vej til koglerne og pikken masseres.
Efter ca. 5-10 min dejlig rolig og indlevende intim massage, kommer jeg op på knæene og hun massere igennem i anus og hastigheden på pikken stiger, og jeg får en super dejlig udløsning, hvor hun pumper til den sidste dråbe er ude. 
Efter lidt venlig berøring, beder hun mig vende om, så jeg ligge på ryggen og går hun ud og vasker fingrene grundigt.
Kommer tilbage og giver mig massage på arme, brystkassen, benene, og strejfer igen og igen pikken og imellem benene - men der er ikke meget liv i ham mere.  Prøver at pirre så dejlig igen, men jeg er halv gammel, så den forbliver lille.
Hun massager fødder og benene godt igennem, og jeg er færdig og går i bad.

Dejlig fredag, ja, korrekt hvad der blev skrevet, mere pirring end massage, men dejligt for mig :-P .
Der er kun afslappet stille musik, - dejligt.

Georg snakker ikke ret meget - dejligt.

Hun prøver slet ikke på at synge - dejligt

Der er MEGET rent og masse af nye rene håndklæder - dejligt

Badet er fint, der er vand i bruseren og sæbe i bøtten - dejligt.

Man får en vanddunk med, ud af døren.

Alt dette for (stadig) kun 600 kr.  - skulle have give noget mere, men havde ikke mere med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er som nævnt øverst: marselisborg alle, tror det er nr 22.

Der er kun 2 piger mig bekendt: Georg, ca 30 år lidt buttet, med mørkt langt hår, Nina: ca 50 år tror jeg. Tidligere var der vist en der kunne overtales til samleje, og en enkelt har skrevet han kunne få et BJ, men har indtryk af der oftest gives en behandling som jeg har beskrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror det er fra 10-18/19 stykker

Jeg har før lavet aftaler med Geog før hendes mødetid, men jeg er også fast kunde hos hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...