theman41 37 Skrevet 16. August, 2022 Hej nogle som har været forbi hende og kan fortælle lidt ?? https://annoncelight.dk/showad/349871 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 95 Skrevet 17. August, 2022 theman41 skrev, den 16.8.2022 at 08:52: Hej nogle som har været forbi hende og kan fortælle lidt ?? https://annoncelight.dk/showad/349871 Har du besøgt hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
runner1980 23 Skrevet 22. August, 2022 Hun er i Aalborg nu, er der ikke nogen som har været hos hende? Overvejer kraftigt at besøge hende Men som altid ville det være dejligt at vide om hun leverer en god service Mvh Runner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 49 Skrevet 23. August, 2022 Hej er der slet ikke nogen som har besøgt denne frække ladyboy i Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
runner1980 23 Skrevet 23. August, 2022 Så har jeg været forbi Nana. Billeder er af hende, hun er høj og slank med silikone bryster. Hun har en stor pik af en thai at være, skal nok passe med de 18 cm hun skriver i annoncen Jeg fik lidt massage på ryggen, og derefter suttede vi hinanden på skift uden gummi. Så tog hun gummi på og kneppede mig til jeg kom Jeg var ikke aktiv med hende. Jeg fik ikke nuru eller tantra, men hun siger at det godt kan arrangeres. Mvh Runner 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand38 38 Skrevet 28. August, 2022 Hun laver også Creampie.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 28. August, 2022 mand38 skrev, for 8 timer siden: Hun laver også Creampie.. Hvad vil det sige ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 8. September, 2022 Nå fik hende besøgt i aftes i Randers. Det er IKKE hende man skriver med for hun forstod ikke hvad jeg ville. Havde bestilt hård dominans og nuru. Da jeg kom fik jeg Massage i 45 min. Derefter blow , handjob og sex inden hun sluttede af med handjob til jeg kom. Derefter spurgte jeg efter noget nuru gel massage som i hendes optik var body2body med en hel masse olie. Ikke den Nuru Gel massage som jeg i tidernes morgen fik af susanne legelysten. Efter Olie sjaskeriet gik vi i bad sammen inden jeg blev klædt på og ud af vagten. Spurgte på vejen ud til det vi havde aftalt. Det forstod hun intet af. Sød pige. Men kommer 100 % ikke igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand38 38 Skrevet 23. September, 2022 At du må op i hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg