Titommeren 322 Skrevet 16. August, 2022 https://annoncelight.dk/showad/337314 Jeres mand i det nordjyske har været afsted i fællesskabets tjeneste og jeg besøgte denne skønhed… Det var nemt at få en aftale igennem på sms og parkering på højre side af huset gjorde det ok diskret at ankomme, hvor døren var låst op og man bare kunne gå ind. Her mødte jeg en venlig og smuk lille nips, som er hende på billederne. Hun fik 1.200 kr. for 45 minutter og jeg smed mig på maven til den (for mig) obligatoriske oliemassage. Massagen var blid og den måtte godt have været lidt hårdere, men alligevel skønt at ligge der og kigge ud af øjenkrogen på hendes petit krop, mens hun kravlede rundt og nynnede. Hun havde tøj på under massagen og ikke noget pussyslide eller andet ophidsende under denne part. Så massage og pirring under middel. ENDELIG sagde hun wææn dej ååm og jeg kunne se, hun krængede af tøjet. Damn hun er en fræk lille sag at se på. Hun kravlede stille og roligt op og begyndte at lege med pik og nosser og tørrede ham af. Så spurgte hun, om jeg havde lyst til at slikke. Spiller Paven pik? Går bjørne på alle fire? Gu’ fanden har jeg da lyst til at slikke Hun vendte sig om og deres udsendte lå og kiggede på den herligste lille popo, men jeg slikkede hendes fisse og hun suttede uden gummi. Desværre ikke så meget indlevelse, selvom jeg slikkede det bedste, jeg har lært (ved godt, det er skuespil, men de må da godt klynke lidt). Hun var rigtig god til at sutte pik MEN (som jeg har læst i en anden tråd - nok den samme, vi har mødt) hun skulle altid tørre af med serviet og det gav nogle pause i et ellers skønt blowjob - som sagt uden gummi. Så det blev desværre også under middel. Jeg lå der med Titommeren lige i vejret og hun krængede gummi på og jeg var klar til at se den lille krop lave et forsvindingsnummer med min pik. Så skulle hun pludselig hen og starte musikken op igen! Det er altså nogo i min verden, når man nu er gejlet max op. Jeg vil kneppe og er da ligeglad med uforståelig thaimusik. På en dårlig dag kunne der godt have gået Børge Krogh i den, men jeg lå og filede løs på min gummibeklædte pik, mens hun fik startet musikken op. Hun hoppede op i skovskider-stilling og pumpede løs og næsten helt i bund. Det er sgu altid et skønt syn og resultatet udeblev ikke. Jeg fyrede kanonen af, men lige inden den gik (som jeg sagde til hende at den ville), skiftede hun stilling, så udløsningen var ikke så voldsom, at jeg skød gummiet af. Kneppedelen var middel. Fin og kærlig behandling behandling bagefter med vand og et tilbud om bad, inden jeg gik. Nu er den vinget af og jeg kommer nok ikke igen. Så vil jeg hellere give en tusse for en time med Nina 22 i Frederikshavn, som jeg har besøgt en del gange efterhånden. Hendes massage er meget bedre og hun rider pikken fantastisk. Ved hende mangler der dog superfransk og slik, men svært at få det hele (for det halve)… 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 216 Skrevet 4. Oktober, 2022 Titommeren skrev, den 16.8.2022 at 13:51: https://annoncelight.dk/showad/337314 Jeres mand i det nordjyske har været afsted i fællesskabets tjeneste og jeg besøgte denne skønhed… Det var nemt at få en aftale igennem på sms og parkering på højre side af huset gjorde det ok diskret at ankomme, hvor døren var låst op og man bare kunne gå ind. Her mødte jeg en venlig og smuk lille nips, som er hende på billederne. Hun fik 1.200 kr. for 45 minutter og jeg smed mig på maven til den (for mig) obligatoriske oliemassage. Massagen var blid og den måtte godt have været lidt hårdere, men alligevel skønt at ligge der og kigge ud af øjenkrogen på hendes petit krop, mens hun kravlede rundt og nynnede. Hun havde tøj på under massagen og ikke noget pussyslide eller andet ophidsende under denne part. Så massage og pirring under middel. ENDELIG sagde hun wææn dej ååm og jeg kunne se, hun krængede af tøjet. Damn hun er en fræk lille sag at se på. Hun kravlede stille og roligt op og begyndte at lege med pik og nosser og tørrede ham af. Så spurgte hun, om jeg havde lyst til at slikke. Spiller Paven pik? Går bjørne på alle fire? Gu’ fanden har jeg da lyst til at slikke Hun vendte sig om og deres udsendte lå og kiggede på den herligste lille popo, men jeg slikkede hendes fisse og hun suttede uden gummi. Desværre ikke så meget indlevelse, selvom jeg slikkede det bedste, jeg har lært (ved godt, det er skuespil, men de må da godt klynke lidt). Hun var rigtig god til at sutte pik MEN (som jeg har læst i en anden tråd - nok den samme, vi har mødt) hun skulle altid tørre af med serviet og det gav nogle pause i et ellers skønt blowjob - som sagt uden gummi. Så det blev desværre også under middel. Jeg lå der med Titommeren lige i vejret og hun krængede gummi på og jeg var klar til at se den lille krop lave et forsvindingsnummer med min pik. Så skulle hun pludselig hen og starte musikken op igen! Det er altså nogo i min verden, når man nu er gejlet max op. Jeg vil kneppe og er da ligeglad med uforståelig thaimusik. På en dårlig dag kunne der godt have gået Børge Krogh i den, men jeg lå og filede løs på min gummibeklædte pik, mens hun fik startet musikken op. Hun hoppede op i skovskider-stilling og pumpede løs og næsten helt i bund. Det er sgu altid et skønt syn og resultatet udeblev ikke. Jeg fyrede kanonen af, men lige inden den gik (som jeg sagde til hende at den ville), skiftede hun stilling, så udløsningen var ikke så voldsom, at jeg skød gummiet af. Kneppedelen var middel. Fin og kærlig behandling behandling bagefter med vand og et tilbud om bad, inden jeg gik. Nu er den vinget af og jeg kommer nok ikke igen. Så vil jeg hellere give en tusse for en time med Nina 22 i Frederikshavn, som jeg har besøgt en del gange efterhånden. Hendes massage er meget bedre og hun rider pikken fantastisk. Ved hende mangler der dog superfransk og slik, men svært at få det hele (for det halve)… Tak for dit fine arbejde som udsendte medarbejder... Overvejer lige nu at humpe til Lønstrup. Du må lige hjælpe her - Dit link er en pige der hedder Fah.. og der ligger et andet link i Lønstrup på Kate.. https://annoncelight.dk/showad/337406 ER det to forskellige eller er det den samme pige ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 322 Skrevet 4. Oktober, 2022 LillePalle99 skrev, for 1 minut siden: Tak for dit fine arbejde som udsendte medarbejder... Overvejer lige nu at humpe til Lønstrup. Du må lige hjælpe her - Dit link er en pige der hedder Fah.. og der ligger et andet link i Lønstrup på Kate.. https://annoncelight.dk/showad/337406 ER det to forskellige eller er det den samme pige ? Hej. Jeg kan godt se, at annoncen på mit link er blevet ændret. Kate er kommet til Frederikshavn, men jeg kan ikke finde hende længere i Frederikshavn. Efter billederne at dømme er det hende, du har fundet på link med Kate Lønstrup. Håber det giver mening - jeg har selv svært ved at finde rundt i det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 216 Skrevet 4. Oktober, 2022 Ja pudsigt ikke - de er begge i Lønstrup lige nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 216 Skrevet 4. Oktober, 2022 LillePalle99 skrev, Lige nu: Ja pudsigt ikke - de er begge i Lønstrup lige nu Men det var KATE du besøgte og ikke Fah? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 322 Skrevet 4. Oktober, 2022 (edited) LillePalle99 skrev, for 2 timer siden: Men det var KATE du besøgte og ikke Fah? Ja, det var Kate, jeg besøgte. Skynd dig til Lønstrup. De er sikkert to nu, der vil kæmpe om at få lov til at tømme dig Redigeret 4. Oktober, 2022 af Titommeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buster50 3 Skrevet 7. Oktober, 2022 Var på besøg i lønstrup her til aften bestilte 1 time b2b med blow fik Alm massage eller hvad det var øv øv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg