Sjovfor1 2 Skrevet 16. August, 2022 Så allesammen Jeg har aldrig før lavet en anmeldelse af en pige eller en klinik, og tænker at dette også kunne blive den sidste. Men bliver alligevel nødt til at dele min helt fantastiske oplevelse med Miriam med forummet i håb om at hun holder gang i forretningen i lang tid fremover så jeg kan se hende igen og igen og igen............og igen. For at forstå hvor fantastisk pigen er bliver jeg nødt til at fortælle, at jeg selv ikke har haft en forhold eller bare fået sex længe pga. forskellige ting i mit privatliv. så jeg kan nærmest ikke huske op og ned på en pige længere. så skrev lidt med Miriam og aftale besøg GFE og pris for en time. Miriam der åbnede døren er et af de skønneste varme, smilende og dejlige mennesker jeg har mødt. Jeg fortalte hende kort at jeg var nervøs og Miriam tog sig derefter rigtig godt af mig. Jeg slappede lynhurtigt af i hendes selskab og smeltede til hendes blændende smil. Hun tog sig god tid til at kæle og kysse med mig hvilket var fantastisk, og hun hviskede til mig at vi havde god tid. Som gjorde at jeg slappede rigtig godt af og gav mig hen til hendes berøringer. Miriam er rigtig god til det her og går op i at det er en god oplevelse for os der besøger hende. Miriam spurgte flere gange om det var rart og om vi skulle skifte og hvad jeg gerne ville hun gjorde. Det var så tæt på at være sammen med sin egen kæreste som noget kan være i mine øjne. Miriam gjorde alt for at give mig en god oplevelse og efter sexen lå vi og snakkede sammen i et stykke tid. Hun er uden tvivl den bedste oplevelse jeg har haft med en glædespige, ikke at der har været mange andre. Men jeg besøger aldrig en anden end hende indtil jeg ikke kan længere. Miriam ser bedre ud i virkeligheden end på billederne, måske det er hendes væsen der gør det men helt fantastisk. så i 10 tals systemet får hun en 12'r af mig. Pas rigtig godt på hende derude hun er virkelig en ener https://annoncelight.dk/showad/340079 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 636 Skrevet 16. August, 2022 Tak dor anmeldelse utroligt en pige kan være her i over 2 måneder og såmkun have en anmeldelse , kom nu gutter knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg