Ja-mand 118 Skrevet 16. August, 2022 Kære logebrødre Dette er blot en kort anmeldelse og så en forbrugeroplysning. Jeg besøgte Melinda igen her til aften og som tidligere beskrevet er hendes service og ønske om din positive oplevelse superb. https://annoncelight.dk/showad/278025 Hun er bare en lækkert lille nips med de dejligste øjne og den smukkeste petite krop. Hendes væsen topper dog det hele, for hun er bare sød og omgængelig og i det hele taget bare venlig. Hun er meget opmærksom på, at du som gæst har det godt. Hun havde fundet et nyt lille outfit som jeg lige skulle se og i guder hvor var det bare et smukt syn. Stedet er centralt i Aalborg og når du står ved døren til aftalt tid er hun hurtig til at lukke dig ind. Jeg sendte blot en sms at jeg var der. Og så forbrugeroplysningen: Melinda er i Aalborg de næste 4 dage (i skrivende stund) og så tager hun hjem på ferie men hun har lovet at komme tilbage igen. Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger til at du skal give hende et besøg. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja-mand 118 Skrevet 12. September, 2022 Melinda er tilbage i Nordens Paris, Aalborg, igen og det måtte lige fejres med et nyt besøg. Igen en super dejlig oplevelse med en skøn pige. Jeg sidder på mit arbejde med billedet af hendes nøgne krop liggende på sengen for mit indre blik (ingen billeder) og nyder tankerne, mens jeg ser frem til næste besøg. Jeg har besøgt hende nogle gange efterhånden og jeg synes hele seancen bliver bedre efterhånden som vi kender hinanden bedre. Hun er i Aalborg et par dage endnu og tager så videre til Glejbjerg. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 14. September, 2022 Bare til info, så havde jeg ikke helt samme gode oplevelse, som andre har haft. Jeg synes generelt, at hun var lidt sart....hun kunne f.eks. ikke sutte og massere skaftet samtidigt - hvilket ikke virker særligt svært. Hvorfor, fandt jeg ikke helt ud af...? Men sød og dejlig er hun da, ingen tvivl om det 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja-mand 118 Skrevet 14. September, 2022 kingdane68 skrev, for 10 timer siden: Bare til info, så havde jeg ikke helt samme gode oplevelse, som andre har haft. Jeg synes generelt, at hun var lidt sart....hun kunne f.eks. ikke sutte og massere skaftet samtidigt - hvilket ikke virker særligt svært. Hvorfor, fandt jeg ikke helt ud af...? Men sød og dejlig er hun da, ingen tvivl om det Det forstår jeg ikke. Talte du med hende om det undervejs? jeg synes hun virker meget interesseret i at kunden får en god oplevelse og hun plejer at lytte til mine ønsker. Jeg skal møde hende på fredag igen og så må jeg jo selv se om det ikke kan lade sig gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 3 Skrevet 14. September, 2022 Jeg besøgte Melinda, her til aften, og blev meget overrasket over hvor nem hun er at snakke med. Hun er helt sikkert en kvinde som nyder det hun gør, og hun ved hvordan hun skal spille på sine feminine sider. Jeg havde bestilt en time og GFE og det må man sige at jeg fik. Hun er en pige jeg helt sikkert skal møde igen. Ja-mand skrev, den 16.8.2022 at 23:05: Hun er bare en lækkert lille nips med de dejligste øjne og den smukkeste petite krop. Hendes væsen topper dog det hele, for hun er bare sød og omgængelig og i det hele taget bare venlig. Hun er meget opmærksom på, at du som gæst har det godt. Hun havde fundet et nyt lille outfit som jeg lige skulle se og i guder hvor var det bare et smukt syn. Jeg kan kun nikke til det du har skrevet 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 216 Skrevet 15. September, 2022 (edited) Ja-mand skrev, for 14 timer siden: Det forstår jeg ikke. Talte du med hende om det undervejs? jeg synes hun virker meget interesseret i at kunden får en god oplevelse og hun plejer at lytte til mine ønsker. Jeg skal møde hende på fredag igen og så må jeg jo selv se om det ikke kan lade sig gøre Har også aflagt visit - Hun er rigtig dejlig og imødekommende, men mit turn-off er at jeg har fundet ud af at det er en offentlig hemmelighed at hun tilbyder sex "uden" Det tager jeg totalt afstand fra - Så hun er strøget fra min GP liste, og den oplysning om risiko for ubeskyttet sex synes jeg bare lige du skal have med i tankerne. Redigeret 15. September, 2022 af LillePalle99 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 16. September, 2022 Ja-mand skrev, den 14.9.2022 at 22:08: Det forstår jeg ikke. Talte du med hende om det undervejs? jeg synes hun virker meget interesseret i at kunden får en god oplevelse og hun plejer at lytte til mine ønsker. Jeg skal møde hende på fredag igen og så må jeg jo selv se om det ikke kan lade sig gøre Ja, self. talte jeg med hende om det - jeg spurgte om hun lige ville massere og sutte samtidigt, og det afslog hun, af en eller anden søgt grund, jeg ikke husker. Men når man kan sutte, kan man sgu da også gnide/gnubbe samtidigt...Det er derfor jeg himler lidt over det - fordi det er noget pjat uden god begrundelse... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 114 Skrevet 18. September, 2022 Hun dejlig har lige besøgt hende kl 23 lørdag. massage og masser af kys som koster ekstra 200 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg