Hop til indhold
holstebronx

Thai massage med fuld pakke, privat / diskret i Holstebro

Recommended Posts

Så blev det lørdag, og jeg fik endelig kigget i Holstebro Onsdags avisen :lol:

Fik øje på annoncen i avisen og tænkte at lidt selvforkælelse var på sin plads nu jeg ikke havde nogle planer.

Fik at vide at det lå privat diskret i Holstebro, så jeg kunne hurtigt møde op.

Lidt forvirring i starten, da hende jeg snakkede med i telefonen kunne dansk, men hende der åbnede snakkede engelsk.

Desuden var jeg 99% sikker på at jeg har mødt hende før et andet sted, hvor der var fokus på massagen. Men man har jo lov til at skifte arbejde :)

En lille dame, måske under 150 cm, og slank til alm. af kropsbygning, sød og smilende.

Jeg fik body 2 body, svensk, dansk og fransk :P

Da der ikke er nogen adresse i annoncen må det jo være privat / diskret, så jeg kan ikke komme så meget ind på stedet, men jeg blev lidt overrasket over både adressen og skiltet som hang indenfor.

Tlf: 22275650

Nyt thaisted med mulighed for fuld pakke

Edit:

Link slettet , da avisen måske ikke lige har lyst til at have inddirekte annoncer for sex i deres avis,

Og så mister massage stedet muligheden for at annoncere i avisen jo.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg så ingen menu kort

Kvinden i telefonen sagde b2b, 1000 kr

Jeg havde 1300 kr med, og spurgte efter b2b med fransk.

Hun smed så dansk og svensk oveni, i løbet af besøget som surprise :lol:

Fin anmeldelse, men der mangler lige en detalje - prisen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

...det er heldigvis ingen raketvidenskabelig bedrift at finde annoncen via onsdagsavisens onlineudgave... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

@holstebronx

I annoncen nævnes der Tantra - det er der jo flere steder man reklamerer med og så viser det sig, at være "rimelig almindelig massage". Har du nogen viden i den retning eller et indtryk du vil dele? Var lokalerne egnede til dette - indretning mv.?

Del dette indlæg

Link til indlæg

...det er heldigvis ingen raketvidenskabelig bedrift at finde annoncen via onsdagsavisens onlineudgave... :D

Jeg var ikke helt vågen da jeg redigerede hehe

Men nu har jeg da ikke linket direkte til noget

Del dette indlæg

Link til indlæg

@holstebronx

I annoncen nævnes der Tantra - det er der jo flere steder man reklamerer med og så viser det sig, at være "rimelig almindelig massage". Har du nogen viden i den retning eller et indtryk du vil dele? Var lokalerne egnede til dette - indretning mv.?

Der var massage bord og madras på gulvet

Jeg tror ikke at du skal forvente kvalitets tantra , tvivler på at det er noget hun har kursus i

Del dette indlæg

Link til indlæg

@holstebronx

Tak for svar. Jeg har heller ikke prøvet Tantra, men har læst en del om det og det findes selvfølgelig i forskellige afskygninger. Jeg er faldet i et par gange, hvor der blev annonceret med tantra og er så blevet udsat for en halvdårlig b2b. Jeg tror, at reklamen for tantra "sælger" - det er jeg vel beviset på!

Del dette indlæg

Link til indlæg

@holstebronx

Tak for svar. Jeg har heller ikke prøvet Tantra, men har læst en del om det og det findes selvfølgelig i forskellige afskygninger. Jeg er faldet i et par gange, hvor der blev annonceret med tantra og er så blevet udsat for en halvdårlig b2b. Jeg tror, at reklamen for tantra "sælger" - det er jeg vel beviset på!

Okay Ja jeg kan godt huske at du søgte tantra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var måske unødvendigt at slette linket ??

Altså tænkte at de kunne komme i problemer overfor avisen....

Men de flest e steder reklamerer vel i deres lokal aviseer, så....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bestilte tid over telefonen med en thai men på dansk.

Da jeg kom 30 minutter senere var der kun en kvinde der kun kunne tale Thai.

Fin massage, og hun tog ved min pik og legede 30 sek. Det havde hun ikke meget styr på, og da vi skulle finde ud af hvad det så skulle koste, var hun meget svær at blive klog på. gik der fra uden at få taget trykket. Kommer ikke igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...